Dat zeg je toch ook niet over een even tijdloze uitvinding als het wiel of het vuur?quote:
MSXquote:
Je moet nu echt geen ruzie met me zoeken, want dan gaan de barkrukken in het rond vliegen enzoquote:
Mislukte amigakloon enzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:27 schreef Godtje het volgende:
Atari
Daar hoef je tegenwoordig alleen maar de Gebroeders Ko voor aan te zetten...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Je moet nu echt geen ruzie met me zoeken, want dan gaan de barkrukken in het rond vliegen enzo
Die heb ik live gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hoef je tegenwoordig alleen maar de Gebroeders Ko voor aan te zetten...
Ook met het meubilair lopen zwaaien?quote:
Dat was er weinig aangezien het op het circuit was in een VIP tent. Dat wat er stond bleef ook staan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook met het meubilair lopen zwaaien?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
En ik ben verslaafd aan tictacs smintjes.
Als ik ze koop vreet ik ook gelijk het hele doosje leeg. De oplossing voor mij was ze niet meer te kopenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
Gefeliciteerd An!
En dat liedje is niet van de gebroeders ko! die hebben het gejat van de super hippe gast van omroep brabant
En ik ben verslaafd aan tictacs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn juist het lekkerstquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Die orange zijn vieeeeees
Nu klink je al een oud wiefquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
nee gewoon ouderwetse witte
rhu is een oud wijf verpakt in een goddelijk jong lichaam...quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
rhu is een oud wijf verpakt in een goddelijk jong lichaam...
Tja, helaas zorgt dat oude wijf er wel voor dat je nooit iets van dat goddelijke lichaam krijgt te zien.quote:
Gelukkig compenseer jij dat weer.quote:
Ja, zo'n slet ben ik dan ook wel weer als het jou betreft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij dat weer.
Selectief sletterig gedrag als het mij betreft kan ik niet genoeg toejuichen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, zo'n slet ben ik dan ook wel weer als het jou betreft.
Sinds gisteren nogal vermoeiend en teleurstellend. Ik zou gisteren CL gaan bezoedelen, maar ik werd ziekig dus ik bleef thuis. En vandaag ben ik er nog heel moe van.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Selectief sletterig gedrag als het mij betreft kan ik niet genoeg toejuichen.
Hoe is het leven verder?
quote:
Bah, ziekigheid is nooit leuk. Een dikke beterschapsquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Sinds gisteren nogal vermoeiend en teleurstellend. Ik zou gisteren CL gaan bezoedelen, maar ik werd ziekig dus ik bleef thuis. En vandaag ben ik er nog heel moe van.
Hopelijk kan ik CL dinsdag alsnog bezoedelen (je kan het vast wel waarderen dat CL ook in mijn slet-selectie zit).
En hoe gaat het met u?
Goed! Ik heb nu een heerlijke flodderzaterdag voor mezelf! Net lekker ontbeten met B, die gaat nu roeien en ik ga lekker flodderen! Beetje schoonmaken, beetje knutselen en ik heb zin om te behangenquote:
thnx babequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:29 schreef MissMSX het volgende:
TwistedIllness is nooit leuk
Beterschap mied
Klinkt als een uitstekende zaterdag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu een heerlijke flodderzaterdag voor mezelf! Net lekker ontbeten met B, die gaat nu roeien en ik ga lekker flodderen! Beetje schoonmaken, beetje knutselen en ik heb zin om te behangen![]()
voel je je vandaag al wel wat beter meis?
De lefgozer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Rustig weekendje. Baas komt straks hier BBQ'en. Niet met ons. Maar wel in mijn tuin.
Komt echt compleet uit het niets dus ik zou niet weten wat ik moet behangen.. Heb net maar een vloertrekker gekocht om te gaan dweilen, compenseert wel wat dacht ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Klinkt als een uitstekende zaterdag.Zin om te behangen, oh my. Heb je ook nog een behangproject of komt dit echt uit het niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |