abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72903019
Sorbootje heeft nesteldrang!!
Ik post de pics vandaag of morgen hoor, ik heb ook nog foto's van oa de babykamer. Moet alleen de foto's nog overzetten op de pc en dat is zo'n gedoe
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72905641
Bedankt voor alle complimentjes voor mijn lieve meisjes. Vannacht was een beetje een kleine ramp. Geloof dat we in totaal anderhalf uur geslapen hebben tussen 23 uur en 09.00 uur Hopelijk gaat het zich allemaal een beetje regelen de komende tijd.

Nou dan schuiven we nu maar een topic op, maar ik blijf hier wel meelezen hoor want ik ben veel te nieuwsgierig naar al die beebjes die er nog aan komen

Linda, Rocka en Mefke hopelijk komen jullie kleintjes gewoon morgen op 20-09-2009! Mooie datum!
pi_72905647
Keshet, als het niet de hik is, wat is het dan wel?

Sorbo is uw hulp in huis Ik pm je mijn adres even. Badkamer, toilet, ramen, zolder, schuur, onder het bed....alle hulp is welkom....
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:49:43 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72906537
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef amaranta het volgende:
Keshet, als het niet de hik is, wat is het dan wel?

Sorbo is uw hulp in huis Ik pm je mijn adres even. Badkamer, toilet, ramen, zolder, schuur, onder het bed....alle hulp is welkom....
En als je dan bij Amaranta klaar bent...
pi_72906679
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En als je dan bij Amaranta klaar bent...
...rij dan even door naar ons, wij wonen niet veel verderop

Ik ben echt heel erg benieuwd wie van de LLM's het eerste gaat bevallen...Linda het kan nog hoor, voor maandag! Of gaan jullie met zijn allen op de 20e bevallen?

Martine al bijna meldplicht...! Ik zeg het maar weer: Wat gaat het SNEL!!!

Allemaal een fijn weekend gewenst!
#geen
pi_72906745
Stelletje grapjurken. Alsof ik het leuk vind!

En trouwens, net bij het dweilen keihard onderuit gegaan. Dikke knie en zere enkel nu. Gelukkig niet op mijn buik gevallen, maar 't schoonmaken laat ik vandaag maar even voor wat het is.
pi_72907172
Sorbo, je moet ook wel uitkijken! Nou lekker op een stoeltje gaan zitten en je laten verwennen.
Linda, hoe gaat ie daar???
Oja, kleine edit, want anders moet ik weer een nieuwe post maken: ik ben nu al (jaja, al dag 2 overtijd) al die smsjes en onzinnige telefoontjes zat: "en, al bevallen?" Ik heb serieus al gedacht om een keer te antwoorden: ja, vorige week al, maar tis geheim! Tjemig, dat mijn ouders zo nieuwsgierig zijn, oke. Die bellen tenminste ook nog gewoon om te vragen hoe het gaat, maar er zijn andere mensen bij.... Of zou dit dan toch de hormoongerelateerde bitch in mij zijn die bovenkomt?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72907484
Haha mefke toch! Nou maar hopen dat driekus niet te lang op zich laat wachten anders kon het wel eens minder gezellig worden zo te horen

sorbootje, pas je op meid! Nestelen kan ook op de bank hoor met een boekje of een tv

3D echo was tof, alleen had onze frummel telkens de handjes voor het gezicht waardoor we misschien niet de plaatjes hebben die we haddenkunnen krijgen maar de echoscopiste vond dat zo zielig dat we vervolgens ipv 2 wel 7 foto's in 3D en ruim 10! 2d hebben gekregen! En daar zitten best hele mooie tussen zit nu in de bus maar zal ze morgen komen showen hier! Ben vet vliefd!!!
pi_72908371
Sorbo Doe je voorzichtig meis?

En Mefke, erg hah?! Daarom heb ik dus bijna niemand verteld dat ik maandag ingeleid word. En het is echt lief bedoeld, maar iedere dag smsjes met: "hoe gaat het nu?" "Zeg maar dat Humpie op moet schieten..." "We vinden het zo spannend, wij zijn ook een beetje in verwachting!" Nou, leuk voor je, maar poep dat kind er dan aub ook zelf uit

Dusse...LL-hormonen ofzo? Tzal er wel bij horen

En Lijnloos, ben benieuwd naar de plaatjes van jullie Frummel
Lotte!
Noah!
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:58:27 #85
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72908505
Mefke, Linda, misschien kan je het ook als iets positiefs zien. Mensen leven mee, voelen zich betrokken, dat is toch iets moois en fijns juist .

En je hoeft toch niet te reageren als je daar de puf niet voor hebt? Of je stelt 's avonds één algemeen smsje op, voor alle vragen van die dag en dat stuur je dan naar iedereen terug .
pi_72909041
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Mefke, Linda, misschien kan je het ook als iets positiefs zien. Mensen leven mee, voelen zich betrokken, dat is toch iets moois en fijns juist .

En je hoeft toch niet te reageren als je daar de puf niet voor hebt? Of je stelt 's avonds één algemeen smsje op, voor alle vragen van die dag en dat stuur je dan naar iedereen terug .
Dat deed een vriendin van mij ook, die stuurde na de 41 weken elke avond een smsje. Ik 'rook' meteen 'lont' toen ze een avond niet smste En het klopte
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72909073
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb serieus al gedacht om een keer te antwoorden: ja, vorige week al, maar tis geheim!
Haha, ik ben dan te vroeg bevallen, maar ik zou ook zeggen 'Jeetje, heeft niemand jou gebeld joh? Tis er allang!'
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72909129
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 17:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Haha, ik ben dan te vroeg bevallen, maar ik zou ook zeggen 'Jeetje, heeft niemand jou gebeld joh? Tis er allang!'
Die buik? Nee, ik ben gewoon op de brommer.
  zaterdag 19 september 2009 @ 17:18:08 #89
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72909165
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 16:25 schreef Lijnloos het volgende:
Haha mefke toch! Nou maar hopen dat driekus niet te lang op zich laat wachten anders kon het wel eens minder gezellig worden zo te horen

sorbootje, pas je op meid! Nestelen kan ook op de bank hoor met een boekje of een tv

3D echo was tof, alleen had onze frummel telkens de handjes voor het gezicht waardoor we misschien niet de plaatjes hebben die we haddenkunnen krijgen maar de echoscopiste vond dat zo zielig dat we vervolgens ipv 2 wel 7 foto's in 3D en ruim 10! 2d hebben gekregen! En daar zitten best hele mooie tussen zit nu in de bus maar zal ze morgen komen showen hier! Ben vet vliefd!!!
Ben benieuwd naar de foto's!
Ik wil ook graag een 3d echo laten maken, maar hier in rotterdam in de buurt zijn ze best prijzig, rond de 95 euro is toch best veel of valt dit mee?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72909355
95 valt denk ik wel mee dan
Ik heb er binnenkort een en ik betaal iets van 75 ofzo.
pi_72909613
Sorbootje voorzichtig doen!!!
Mijn pufjuf vertelde dat iemand op de cursus de planten maar af ging stoffen bij gebrek aan beter, alles was al schoon door haar nesteldrang
Lijnloos ik ben nieuwsgierig naar de foto's!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72910242
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Linda, Rocka en Mefke hopelijk komen jullie kleintjes gewoon morgen op 20-09-2009! Mooie datum!
Heuh! En ik dan? Het notabene mijn uitgerekende datum!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 19-09-2009 18:13:48 ]
pi_72910802
jij ook serpente morgen! kan ik mooi de hele dag F5en

en ik heb lekker weinig gedaan vandaag; alleen voetbal gekeken en beetje tv kijken en internetten
lekker hoor.
nu eten maken.

en wij zitten ook wel na te denken over een pretecho, maar wil wel graag 3d, nou is er eentje in de regio die en 3d doet EN betaalbaar is, alleen zijn daar momenteel geen 3d-echo's mogelijk.....

ff afwachten dus....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72912488
Och, Guuzewuus ik weeeet dat het lief bedoeld is. Maar je kan het op meerdere manieren doen. Gewoon een sms en dan niet elke dag vind ik best. Maar niet 's ochtends heel vroeg sms'en (dan slaap ik nog) en ook niet elke dag en al zeker niet meteen panisch een sms erachteraan doen omdat ik niet METEEN reageer.

Sserpente, jij mag tuurlijk morgen! Iedereen mag morgen...mag ik ook? Zal wel niet hoor, ik voel echt helemaal niets. En we hebben maar weer een keer geprobeerd om de rare moves van Driekus op film te krijgen, maar helaas.
Vanavond zouden we een verjaardag hebben, daar gaat mooi alleen heen, ik heb niet zo'n zin om als zwangere zeekoe in het middelpunt van de belangstelling te staan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72912692
Morgen zou leuk zijn, maar net als Mef voel ik ook nog heulemaal niets. Tja, iets vaker een harde buik, maar that's it.

Hier ook regelmatig bellers en sms-ers. Ben benieuwd hoe dat morgen is. Als ik niet in de mood ben, idd rete-irritant, maar het is idd goed bedoeld en eigenlijk juist lief dat ze met me meeleven. Liever dit dan dat niemand zich om me bekommert.

Vind het wel vervelend dat m'n moeder moeder meteen paniekerig opneemt als ik 'r gewoon bel voor iets onbenulligs! "Ja?! Hallo?! Laura?! Alles goed?! Oh gelukkig! Ik dacht al..! Ja, het kan nu ieder moment gebeuren hè?!"

Maar ach, het mens wordt voor het eerst oma. Dat is ook retespannend natuurlijk!
pi_72913543
FF alle (bijna) uitgerekende dames succes en sterkte met wachten wensen.

Sssssserpente, heb je eigenlijk al ergens een foto van jullie bad gepost?
  zaterdag 19 september 2009 @ 19:57:11 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72914041
Binnenkort weer een babyboom hier te verwachten

Komt vandaag opeens aan: eigenlijk wil ik het geslacht wel al weten...
dus naar alle waarschijnlijkheid weten we 9 oktober wat het is; ik denk een meisje
pi_72914213
Nope, heb idd nog geen foto gepost. Zal het morgen combineren met m'n 40 weken buikfoto.

Asy, volgens mijn echoscopiste is het gevoel van de aanstaande moeder over het geslacht meestal juist. In mijn geval wel iig. Ben benieuwd!

Heb trouwens zo'n leuk dekbedovertrek bij Kruidvat gekocht. De roze patch work. Zijn in de aanbieding. Voor mezelf straks in het kraambed.

Nee, ik heb geen aandelen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Ssserpente op 19-09-2009 20:12:13 ]
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:44:22 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72915610
Even een snelle van mijn kant hoor, hoop dat iedereen een heel fijn weekend aan het hebben is Ik ga zo lekker vetvlekken op de bank met mijn lief (hij heeft Monsters vs. Aliens voor me gedownt )..

Ssserpente, wat een geweldig dekbedovertrek, die rood met roze! Bagger dat ze die dan weer niet in 200 x 200 hebben, en ik was vandaag nog wel in de kruidvat, maar heb ze niet gezien helaas.. Maar wel hip, veel plezier ermee

En Asy, mijn schoonpap heeft een beproefde methode om erachter te komen of een baby-op-komst een jongen of een meisje is: hij vraagt de aanstaande mama wat haar aller-allereerste gedachte was omtrent het geslacht van de baby, op het moment dat het tweede streepje zichtbaar werd zeg maar. Hij schijnt het in al zijn 60 jaren nog nooit fout te hebben gehad Weet je dat nog van jezelf? Ik ben ook geneigd bij jou een meisje te denken trouwens
3!
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:47:10 #100
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72915673
Ik kan niet stoppen met opruimen, poetsen, regelen en overzicht creëren . Pfffff, ik word moe van mezelf .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')