En als je dan bij Amaranta klaar bent...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef amaranta het volgende:
Keshet, als het niet de hik is, wat is het dan wel?
Sorbo is uw hulp in huis Ik pm je mijn adres even. Badkamer, toilet, ramen, zolder, schuur, onder het bed....alle hulp is welkom....
...rij dan even door naar ons, wij wonen niet veel verderopquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En als je dan bij Amaranta klaar bent...
Dat deed een vriendin van mij ook, die stuurde na de 41 weken elke avond een smsje. Ik 'rook' meteen 'lont' toen ze een avond niet smstequote:Op zaterdag 19 september 2009 16:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Mefke, Linda, misschien kan je het ook als iets positiefs zien. Mensen leven mee, voelen zich betrokken, dat is toch iets moois en fijns juist.
En je hoeft toch niet te reageren als je daar de puf niet voor hebt? Of je stelt 's avonds één algemeen smsje op, voor alle vragen van die dag en dat stuur je dan naar iedereen terug.
Haha, ik ben dan te vroeg bevallen, maar ik zou ook zeggen 'Jeetje, heeft niemand jou gebeld joh? Tis er allang!'quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb serieus al gedacht om een keer te antwoorden: ja, vorige week al, maar tis geheim!
Die buik? Nee, ik ben gewoon op de brommer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Haha, ik ben dan te vroeg bevallen, maar ik zou ook zeggen 'Jeetje, heeft niemand jou gebeld joh? Tis er allang!'
Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:25 schreef Lijnloos het volgende:
Haha mefke toch! Nou maar hopen dat driekus niet te lang op zich laat wachten anders kon het wel eens minder gezellig worden zo te horen
sorbootje, pas je op meid! Nestelen kan ook op de bank hoor met een boekje of een tv
3D echo was tof, alleen had onze frummel telkens de handjes voor het gezicht waardoor we misschien niet de plaatjes hebben die we haddenkunnen krijgen maar de echoscopiste vond dat zo zielig dat we vervolgens ipv 2 wel 7 foto's in 3D en ruim 10! 2d hebben gekregen! En daar zitten best hele mooie tussenzit nu in de bus maar zal ze morgen komen showen hier! Ben vet vliefd!!!
Heuh! En ik dan? Het notabene mijn uitgerekende datum!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef Stiemie het volgende:
Linda, Rocka en Mefke hopelijk komen jullie kleintjes gewoon morgen op 20-09-2009! Mooie datum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |