Freecell 18 weken! Gefeliciteerd! Ik las over je keuze in de slowchat; moeilijke keuze! Voelt het als een opluchting?
Nog 1 ander ding; jij bent trots op TARA omdat hij maar 1 jaar vertraging oploopt ondanks het trouwen, de verhuizingen en de babies, maarreh, dat heeft 'ie niet alleen gedaan he! Geef jezelf ook credits!
Rocka 38 weken! Hoe is 't met B. en de kat afgelopen?

Esmee: Wat ben je mooi! Wat een volle bos haar heb je! Je zus ziet er erg lief en trots uit! Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je papa ook! Daar had ik gisteren helemaal overheen gelezen!
Fijn dat je zo lekker uitgeslapen hebt Incantrix!
Asyniur: Bubbels in je buik! Wat lief!
Welkom Baldria! Wat een leuke manier om het te vertellen!
BJ: Veel plezier bij het voetbalkijken!
Mefke: Wat stoer dat Driekus z'n been zo uitstrekt! Kan me voorstellen dat 't voor jouw lijf minder prettig is, maar wel goed dat 'ie even z'n truukjes liet zijn waar z'n papa bij was!
Takkembah! 39 weken! Hoop dat je de rest van de dag nog een beetje bij kunt komen van de gebroken nacht.
Linda: Wel genoeg drinken he! Hoofdpijn is niet goed en niet fijn. Heb je al aan je beeb gevraagd wanneer ze komt? Misschien kun je een aantal data noemen en kijken waar ze 't best op reageert?
Lijnloos veel plezier bij jullie 3D echo! Klinkt alsof je een heerlijke dag in het vooruitzicht hebt!
Aoraki: Goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt! De placenta zal er idd voor zorgen dat je je kindje niet zo goed voelt maar wel ziet bewegen denk ik. Misschien dat je het de komende weken allemaal nog wat duidelijker gaat voelen?
Twinkly: Pics van de slofjes or it didn't happen! Jouw mental image van Rocka's baby is hilarisch!
Ssserpente: Fijn dat je je zo goed voelt! Veel plezier met het bezoek van je vriendinnetje vanmiddag!
Ik heb een rustig dagje vandaag; vanochtend een beetje op internet kijken naar dingen voor m'n nieuwe huis en een globale planning maken van de dingen die ik nog moet regelen daarvoor en dan vanmiddag naar de verjaardag van m'n beste vriendinnetje. Als we een rustig momentje kunnen vinden vertel ik haar vandaag ook dat ik zwanger ben! Als het te chaotisch is wacht ik nog even; het is tenslotte haar dag!
Ik kreeg trouwens een '9 maanden boek' van m'n moeder. Dat boek is een druk uit 1974 wat ze kocht toen ze zwanger was van mijn zus een paar jaar later. Wat is er veel veranderd sinds die tijd zeg!
Het boek is in een dagboek vorm geschreven; de hoofdpersoon neemt elke keer dat ze het nieuws verteld aan anderen een flinke Wodka om te toasten!
Oh, enne, dat babies in je buik de hik hebben kan dus Echt Niet.
Als het jullie wat lijkt wil ik het 'in bad doen' stuk wel even inscannen? Ik vond het hilarisch.
Toen ik klaar was met posten zag ik pas wat een lap tekst 't geworden was. Whoops.