abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:11:04 #101
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72916315
Lindaaaaaaaaa, ben je al begonnen?
pi_72916424
Je neemt een vrouw, zwanger van haar 3e kind, die na de eerste verjaardag van haar 2e kind een hoop spullen heeft weg gedaan. Die zwangere vrouw wil perse een 2e hands box in de kleur wit. Manlief haalt hem op nadat vrouw het heeft uitgezocht. Dan blijkt dat de vrouw de box oerlelijk vindt, vies gelig wit en besluit daar 2 dagen tijd in te investeren om het op te knappen. Schuren en schilderen. Als de 2e verflaag gedroogd is wordt de box in de kamer gezet, het kleed er in en dochter mag het door haar uitgezochte speeltje erin leggen. Kinderen liggen op bed en vrouw vindt de box ondanks de complete gedaante wisseling toch niet goed genoeg. Kortom box staat weer in de schuur en wij gaan dinsdag na onze pretecho een nieuwe box aanschaffen.

Echt hoe wispelturig kan een zwangere vrouw zijn. Dit heb ik dus nog nooit gedaan!! Ik heb een 2e hands kinderkamer waar de 3e straks gebruik van gaat maken, de kinderwagen heb ik verkocht maar een 2e hands bugaboo is aangeschaft, evenals een doomoo seat. Maar die box, ik kan daar gewoon niet naar kijken zonder er aanmaakhout in te zien.
pi_72917043
Ha ha Faja, ik zie het zo voor me...Maar he, als dat het enige grote ding is dat je echt nieuw gaat kopen, dan is dat toch geen enkel probleem. Tja, beetje zonde van de tijd en de verf, maar als dat alles is...
En Ssserpente, hier ook alleen een wat hardere buik zo af en toe, maar ja, dat heb ik al dagen, daar ga ik me echt niet meer aan vasthouden.
Rocka? Takkembah? Linda? Waar zijn jullie? Linda is bezig denk ik zo, geen idee waarom, maar dat gevoel heb ik.
Oja en over voorgevoel voor geslacht. Ik dacht eerst een jongetje, toen dacht ik effe een meisje en nou weer jongen. We zien het vanzelf..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72917846
Ik wou dat ik eens een voorgevoel had omtrent het geslacht Ik heb écht geen flauw idee eigenlijk...
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:24:23 #105
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72918490
Ik heb weer een vraag
Ik ben morgen 19 weken zwanger en voel de baby meerdere keren per dag schoppen. Ook heb ik al een aantal keer 'last' van harde buiken. Vandaag heb ik een beetje een depri dag gehad en ik voelde me niet zo heel erg vrolijk. Kan het zijn dat beebje dat ook mee krijgt en daar op reageert?
Ik heb namelijk de gehele dag al een hele drukke beeb in mn buik. De kleine is echt heel hard aan het schoppen en heb een harde buik gehad die zelfs een kwartier bleef! Is dit normaal? De andere harde buiken gingen na een minuut of 2 á 3 weer weg..Het schoppen gebeurd zo hard dat ik zo nu en dan een klein beetje buikpijn krijg..als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt gaat beebje ook gewoon door terwijl hij/zij normaal dan wat rustiger aan doet.
Ik hoop dat jullie er meer over kunnen zeggen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72919974
mama_papa, ik kan je helaas niet echt verder helpen, ik ken het fenomeen harde buiken pas een paar weken. Wat ik wel altijd gehoord heb is dat ze rond jouw termijn geen pijn mogen doen, dus misschien daarover je vk bellen. En ja, die ukken kunnen echt zo hard schoppen dat het gemeen zeer doet, dus een klein beetje buikpijn valt dan nog wel mee. Ze raken waarschijnlijk net een gevoelig plekje...

Nou, dames, ik duik maar weer mijn bedje in, lekker uitslapen morgen en ik verwacht eigenlijk wel nieuws van Linda. Trusten allemaal, niet te veel nachtbraken en diegenen die er zin in hebben: succes met bevallen...
pi_72920247
Ik kwam even kijken hoe het met Linda ging, maar ze is wel erg stil ja. Wie weet is ze gewoon al bezig!
En succes voor alle LLM´s! Nog even volhouden!

Ik had op het laatst ook wel een aantal mensen die irritant vaak belden of sms´ten of de baby er al was. En mijn moeder elke keer in paniek als ik een keer niet opnam Op msn vroeg iemand ook of de baby er al was, en ik was het toen zo zat dat ik gewoon ´Ja, al lang´ zei. En of hij het geboortekaartje dan niet ontvangen had. Duh.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72920589
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
[...leuke tekst...]

Echt hoe wispelturig kan een zwangere vrouw zijn. Dit heb ik dus nog nooit gedaan!! Ik heb een 2e hands kinderkamer waar de 3e straks gebruik van gaat maken, de kinderwagen heb ik verkocht maar een 2e hands bugaboo is aangeschaft, evenals een doomoo seat. Maar die box, ik kan daar gewoon niet naar kijken zonder er aanmaakhout in te zien.
pi_72921309
Blegh! Kan niet slapen. Heb vreselijk veel last van maagzuur en m'n Rennies zijn op.
pi_72921484
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:16 schreef Ssserpente het volgende:
Blegh! Kan niet slapen. Heb vreselijk veel last van maagzuur en m'n Rennies zijn op.

Een witte boterham eten helpt soms wel eens, althans dat deed het bij mij voordat ik permanent Omeprazol ben gaan slikken.
pi_72921604
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een witte boterham eten helpt soms wel eens, althans dat deed het bij mij voordat ik permanent Omeprazol ben gaan slikken.
Thanks! We hebben geen wit brood in huis. Eigen helemaal geen htk-middeltjes geloof ik. Een tijdje geleden heb ik uit ellende een hap bloem genomen. Ik vergat alleen om niet tegelijkertijd in te ademen.

Het zit nog steeds tussen de roostertjes van de afzuigkap!

Misschien dat een beker warme melk helpt.

Knuffel aan Evi! Slaapt ze?
pi_72922467
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:32 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Knuffel aan Evi! Slaapt ze?
Zal ik doen

Slaapt sinds half deze week goed door, vaak van 23:00 uur tot ongeveer 06:00 uur dus ik ben blij
pi_72922492
Dikke enkel en dikke knie..

Kan bijna niet meer lopen. Misschien maar goed ook... Wat ben ik ook een sukkel!

Hopelijk morgen minder pijn.

Slaap lekker allemaal!
pi_72922784
Sorbo, je bent geen sukkel
Lief zijn voor jezelf hoor. Heb je je knie en enkel goed gekoeld?
Trusten
#geen
pi_72922805
Ik denk overigens ook dat Linda bezig is... Weet niet precies waarom, wrs ivm met alle voorwerk van de laatste dagen.

LLM's lekker en nog even geduld...!
#geen
  zondag 20 september 2009 @ 02:12:19 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_72923075
Goedenacht dames.
Zie dat er nog meer nachtbrakertjes zijn.
Ik kom net thuis en kruip nu lekker onder de wol.

Ik hoop voor Linda dat ze bezig is en dat we morgenvroeg kunnen lezen dat ze bevallen is. Geld trouwens ook voor Mefke en Serpente en ook voor Rocka!

Zet em op dames.
  zondag 20 september 2009 @ 04:21:52 #117
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72924272
@amaranta: present
ik doe weer mee hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72924646
ook hallo. Lig al de hele nacht wakker... Als dit nog rommelen is, vind ik het niet leuk meer. Ik kijk 't nog effe aan... Slapen gaat vast niet meer lukken. Rocka jij nog wakker?
pi_72924647
Kom op LLM's vandaag is een prachtige datum om geboren te worden

Je ziet ook als de baby er eenmaal is, blijf je soms een nachtbraker
pi_72924727
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

[/quote

Stom he, ik kan echt niet naar die box kijken en daar straks mijn kindje in zien liggen.Ik zie alleen maar sloophout voor me.
  zondag 20 september 2009 @ 08:04:11 #121
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72924786
voor alle nachtbrakers...

Leonie, ik heb ook heel lang geen 'gevoel' gehad bij het geslacht. En op een nacht werd ik wakker omdat ik moest plassen en toen opeens was daar hét gevoel: het wordt een meisje. Dat gevoel is gebleven. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar een jongetje.
pi_72924839
bed verruilt voor bad op aanraden van de vk. Als de pijn blijft komt ze straks kijken, maar ik vrees dat ze niet hoeft te komen. Voor niks een nacht wakker dus. Linda, hoe is ie daar?
pi_72924849
mefke, gewoon even ter geruststelling laten langs komen. Ze kan best even kijken of het ook enig resultaat heeft gehad.
pi_72924894
Mefke, hoop dat het flink door gaat zettrn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72924954
Goedemorgen!

Mefke, dikke knuffel! Misschien heeft het al wel wat gedaan joh, elke millimeter is er één
pi_72925300
VK is geweest, baarmoedermond is eigenlijk nog nauwelijks verweekt. Ze denkt aan een blaasontsteking en manlief mag dus straks langs het zkh om urine in te leveren (hap zit in het ziekenhuis hier). Sowieso moet ik haar laten weten hoe het gaat vandaag en als ik vanacht weer zo slecht slaap moet ik dat ook doorgeven, eventueel krijg ik dan een nachtje ziekenhuis om bij te tanken.
Goed, zet je geld dus maar op Linda of Ssserpente of Rocka of Takkembah of Sorbo (en sorry als ik nu een llm vergeet) maar niet op mij. Driekus zit nog lekker bij een ernstig duffe mama.Ik ga even een liter vocht achterover gooien, zodat ik dat plasje kan inleveren...
pi_72925314
tja.. ik kan alleen amar zeggen... tis afwachten Mefke...
hoop dat het geen blaasontsteking is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 september 2009 @ 09:45:29 #128
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72925332
Goedemorgen dikkie diks!

Oh Mefke, wat vervelend.. Dikke hoor, hang in there! Ik hoop voor je dat het geen blaasontsteking is, maar anderszijds zou het wel fijn zijn als er in elk geval íets mee gedaan kan worden zodat je weer wat energie op kunt doen, dit is zo slopend lijkt me..

En whoooee, ik vind het echt wel spannend dat Linda al even niet gepost heeft, zou het..?
3!
pi_72925394
Ze is inderdaad goed bezig. Ze zat een poos terug al op 8 cm!!
pi_72925407
Ach ja, tis niet anders denk ik dan maar. Kans is groot dat ik het overleef. Rocka slaapt al dagen slecht, die kan het ook, moet mij ook lukken.
En ik verdenk Linda ook van een stiekeme bevalling vannacht... ik had mijn scherm weer eens te lang open. Lindabeebje is er dus waarschijnlijk al (bijna)
slik dan sta ik straks echt bovenaan...
pi_72925412
Voor Linda!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 09:55:46 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72925430
Linda

Ze is er al bijna joh!!!!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 20 september 2009 @ 09:55:58 #133
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72925431
Bah wat vervelend mefke...

Op mij hoef je ook niet te rekenen vandaag qua vers babyspul. Hij vermaakt zich nog prima in mijn joekeloekes (oh mannnnn, ik groei echt alle kanten op nu en voel zijn voetjes echt ver in mijn zij )
Geestelijk ben ik er ook verre van klaar voor, merk ik elke keer. Nog te veel angst voor wat er komen gaat... Dus ik sla effe lekker over en zet mijn centjes op Linda!

Ps Stiemie bedankt voor je aanmoedigende woorden wat betreft nachtelijke bezigheden
*gaat een hobby zoeken voor 's nachts*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 september 2009 @ 10:00:38 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72925479
Rocka

Als het enige troost is: de geboorte van een 2e kindje is in veel gevallen gemakkelijker minder moeilijk dan die van een 1e. Ik hoop echt voor je dat dat bij jou ook zo zal gaan en dat je vantevoren toch iets van rust en vetrouwen kan krijgen.
.... met gevoel voor drama....
pi_72925480
Jeeeeeej Linda Goed bezig!! Spannend!!!

Oh Mefke wat vervelend

Mama_Papa je kindje zal inderdaad reageren op jouw gemoedstoestand omdat er dan hormonen vrijkomen die ook invloed hebben op je kindje

Lol Icantrix heb je Monsters vs Aliens nog gekeken? Heel toevallig wij wel gisteravond!! Ik vond insectosaurus grappig, vooral toen hij ging vliegen, zo'n enorm lijf met mini vleugels

wtf Guus heb je nu al last van nesteldrang?? Ik echt nog helemaal niet! Wel knutseldrang
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72925499
wow! Spannend Linda! Kom op!

Ow en Mefke, een dikke voor jou. Hopelijk is het geen blaasontsteking... rustig aan vandaag
  zondag 20 september 2009 @ 10:02:48 #137
95408 Incantrix
pi_72925516
WHAAA, jaaahh, Linda is al keihard aan het werk!!

Rocka,

Ik ga even ontbijten, mjahmm.. Komt die boterham met hagelsag weer
3!
pi_72925530
mmmm, hagelslag! Daar heb ik er ook net 2 van op! Heel gek, daar heb ik sinds een week of 3 echt trek in, daarvoor eigenlijk nooit
pi_72925541
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even ontbijten, mjahmm.. Komt die boterham met hagelsag weer
verslaafde..
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72925584

Linda zet hem op, je bent er bijna!!!
  zondag 20 september 2009 @ 10:11:53 #141
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72925626
Linda !!!!

Mefke wat klote van die nachten zo!

Rocka ook een

Hier ook vaak wakker geweest. Heb af en toe buikpijntjes die doorstralen in mijn rug, maar of dat nou rommelen is ???? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee . Met die buikpijn gaat mevrouw ook liggen woelen en draaien, maar zodra ik beweeg gaat het eigenlijk wel weer...

Ik ben wel van plan om vandaag met Manlief een dagje Rotterdam te doen eigenlijk (hij moet sporten). Is vanuit ons anderhalf uur rijden.... Maar nu twijfel ik of ik mee moet gaan. *hormonaal ding*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72925630
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef leonieke het volgende:
Ik wou dat ik eens een voorgevoel had omtrent het geslacht Ik heb écht geen flauw idee eigenlijk...
Misschien komt dat nog wel, of helemaal niet!
Ik heb geloof ik wel altijd gezegd dat ik nooit een meisjesgevoel gehad heb, en dat terwijl ik altijd voordat ik zwanger was riep dat ik meisjes zou krijgen

Faja, ik kan het me zo levendig indenken wb die box hoor hahaha, hopelijk had je niet al te veel voor die tweedehands betaald,maar dat het gewoon ''goed'' moet zijn zou bij mij ook veel uitmaken hoor

Jeeeeej ben 30 weken vandaag!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72925710
Jeeej Poppejans, dat voelt als een hele echte mijlpaal he

Ik had gisteren ineens een nat rondje in mijn shirt, gewoon zomaar

En nu ga ik lekker in bad liggen met zwitsal
pi_72925718
Gefeliciteerd Poppejans!

Arme Mef. De hele nacht gesodemieter en geen cm opgeschoten. Misschien zelfs wel blaasontsteking. Hou je taai meid! Keep the spirit!

Linda al op 8 cm! Wow! Die is inderdaad goed bezig! Spannend hoor!

Rocka, die nachten van jou… Kun je vanmiddag nog een dutje pakken?

Heb vanaf een uur of drie nog redelijk geslapen vannacht. Meisje in m’n buik was erg druk. Ze weet me met een d’r voetjes in m’n zij af en toe echt flink te kietelen.
Maar ik was vooral zelf degene die mezelf wakker hield. Pff, wat heb ík liggen piekeren zeg! Over zinnige dingen (moet ik het contact met m’n vader aanhouden?) maar ook over zoveel onzin (aargh, krijg ik die roze wikkeldoek wel op tijd gewassen?!)!

Nu weer regelmatig een harde buik. Het lijkt wel of ik hier meer ‘last’ van heb als ik slechter slaap. Maar normaalgesproken slaap ik daar ook gewoon doorheen natuurlijk.

Zo eerst maar eens lekker douchen! N. is croissantjes met kaas aan het maken!

Fijne dag, dames!

Sorbo, jij heel veel sterkte! Ff niet meer poetsen dus!

O ja: ik ben 40 weken vandaag!
pi_72925731
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:12 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Faja, ik kan het me zo levendig indenken wb die box hoor hahaha, hopelijk had je niet al te veel voor die tweedehands betaald,maar dat het gewoon ''goed'' moet zijn zou bij mij ook veel uitmaken hoor

Hij kostte me maar 25 euro en die hebben we nog gekregen ook van mijn schoonouders. Het boxkleed was net zo duur. Maar ik stoor me er gewoon aan. En ik stoor me dus vrijwel nooit aan iets. Maar hoe lang ik er ook naar keek, hij werd steeds lelijker. Dus gisteren heeft mijn man hem eerst in elkaar gezet om hem na een paar uur weer naar de schuur te verkassen. We gaan nu dinsdag naar gardo om een box te kopen, kost normaal 179 euro maar nu 119 euro wereld van verschil in prijsklasse en mijn grootste bezwaar is dan ook dat dit ons laatste kindje is en de box dus maar voor korte duur gebruikt zal gaan worden, maar gevoelsmatig is dit wel een box waar ik mee door 1 deur kan
pi_72925990
Goedemorgen dames

Komt ie dan he....... *meldt*

Linda 8 cm, dat schiet op zet hem op meis
Faja dat verhaal van de box vind het grappig maar wel begrijpelijk... t ding staat wel een hele tijd in de huiskamer en moet wel mooi zijn.
Guus nesteldrang, kan je hier niet even langskomen ... er valt hier nog veel schoon te maken en ik kan me er moeilijk tot zetten.
  zondag 20 september 2009 @ 10:42:22 #147
95408 Incantrix
pi_72926090
quote:
Op zondag 20 september 2009 10:00 schreef Twinkly het volgende:

Lol Icantrix heb je Monsters vs Aliens nog gekeken? Heel toevallig wij wel gisteravond!! Ik vond insectosaurus grappig, vooral toen hij ging vliegen, zo'n enorm lijf met mini vleugels

Hey, hier had ik helemaal overheen gekeken Jaah, ik vond 'm leuk, Insectosaurus vond ik ook de leukste, ik hoopte al dat 'ie een vlinder zou worden

Ennuhm, tja, hagelslag, mjam!

Faja, als de box je stoort moet je gewoon een andere, klaar toch? Voor de rest heb je al zo veel andere mooie tweedehands spulletjes bij elkaar gescharreld, dit kindje mag toch ook wel iets dat mooi en nieuw is voor zichzelf? Ik had dat heel erg met het uiterlijk van de babykamer. Er zat behang in dat hardstikke duur was en nog zo goed als nieuw, maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om hem een kamer te geven met een tweedehands uiterlijk (tot verdriet van mijn lief). En dat terwijl ik voor de rest de duvel en z'n ouwe moer tweedehands aanschaf zonder blikken of blozen. Het uiterlijk van die kamer, dat kon gevoelsmatig gewoon écht niet. Dus maken we het anders.. Veel plezier met je nieuwe box strakjes, je beebje heeft 'm gewoon verdiend (En hey, wie zegt niet dat je je kind zonder het te weten voor een gevaarlijke situatie behoed? Lang leve je intuïtie hoor!)
3!
  zondag 20 september 2009 @ 10:53:23 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72926297
jeeeeeeuujjjj Poppejans 30 weken alweer!

en Serpente 40 weken! en niet teveel piekeren hoor....

en bijna een verse beeb!!! Linda heeeeeel veel succes!

@Mefke; wat vervelend, dus nog geen actie en wel de hele nacht wakker... wat zonde... voor jou een dikke ik hoop dat de komende dagen toch nog actie gaat optreden bij je...

@Rocka, jij bent de laatste nachten steeds wakker he? ik hoop dat je overdag nog een paar uurtjes kunt inhalen???

@Sorbo, sterkte met je been/ knie... wat vervelend dat je er zoveel last van hebt.. maar gelukkig ben je niet op je buik terecht gekomen.....

ik ben van8 weer VAAK naar het toilet geweest en uitslapen lukte ook al niet echt... naja ik denk dat ik nog wel een middagdutje ga doen vanmiddag....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72926443
Stiemie's meisje is er En wat een schatje Wat veel haar heeft ze al! Gefeliciteerd Stiemie

Linda nu echt bezig? Spannend. Zet 'm op Linda en Lindavriend

Faja, heel herkenbaar. Ik had dat met de wandelwagen. Ik heb er nu 3. Twee 2e hands en over allebei was ik na de aanschaf zo ongelukkig. En ik durfde het eerst niet te zeggen tegen mijn vriend, want die had de 2e betaald en ik voelde me zo dom. Maar uiteindelijk kwam het er toch uit en heb ik een hele mooie nieuwe gekocht. Ben daar in totaal gewoon 5 maanden mee bezig geweest. Zo suf van mezelf.

Hier is alles gelukkig nog rustig. Ik hoop heel erg dat dat zo blijft tot 2 oktober zodat ik rustig de KS in kan gaan en niet al eerder met spoed moet. Ben er ook nog altijd niet klaar voor in mijn hoofd. En ergens hoop ik nog altijd dat ze toch nog besluit te draaien zodat ik gewoon kan bevallen. Maar met 37w4 wordt die kans toch wel steeds kleiner.
pi_72926553
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 07:56 schreef het-is-mij het volgende:

@ Co_OL, leuk dat babyshoppen.
HEbben jullie een bepaalde serie gekocht?
Wij hebben ook een ikea kamertje.

We hebben geen complete kamer gekocht maar wel alles uit de zelfde serie (hensvik)

Vanmiddag maar eens een beginnetje maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')