quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef TNA het volgende:
En één cup?
Tenzij ze ook op FOK! komen! Dun dun dun...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef Daniel1976 het volgende:
daar zit in het slechtste geval 330 km tussen. die kun je toch wel uit elkaar houden?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef Electrocute het volgende:
Dus ze wonen minimaal 330 kilometer van elkaar vandaan? Komen ze toch nooit achter.
Wat ben jij oppervlakkig... Een keuze maken op basis van het zoengedragquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef raymonnetje het volgende:
defineer goedkoper.
qua reizen.. die dichtbij woont..
en @dqod en andere fokkers.. als een meisje slecht zoent, en die andere goed. welke zou je dan nemen?
Voor diegene die wél/het meest behoefte heeft aan een serieuze relatie..quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef raymonnetje het volgende:
defineer goedkoper.
en @dqod en andere fokkers.. als een meisje slecht zoent, en die andere goed. welke zou je dan nemen?
Als de een iets knapper is, dan is de keuze toch makkelijk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef raymonnetje het volgende:
dan zegt zoengedrag meer over het meisje denk ik dan het uiterlijk.
ik vind ze beide wel leuk, de een iets knapper dan de ander, maar beide ook niet lelijk..
Als die ene die knapper is een mega bitch blijkt te zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Als de een iets knapper is, dan is de keuze toch makkelijk?
Ok ok, maar (zoals ik al zei) als je een relatie wilt, zul je toch echt een keuze moeten makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef raymonnetje het volgende:
jah.. maar ze zijn beide hartstikke lief
Goed dat je het zegt, ik had dit topic bijna serieus genomen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Jij was de vorige keer toch ook door de mand gevallen met een verzonnen topic?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:50 schreef Buitendam het volgende:
Jij was de vorige keer toch ook door de mand gevallen met een verzonnen topic?
Ik weet het niet zeker, maar in een ander topic zorgde de naam Raymonnetje voor hilariteit alom. En meestal betekent hilariteit in een R&P topic voor een zojuist ontdekte hoax.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik had dit topic bijna serieus genomen!
Ja maar als die lieve meid weer niet kan zoenen, en wat minder mooi is... Wat heb je dan nog om voor te leven?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als die ene die knapper is een mega bitch blijkt te zijn
en diegene die net iets minder knap is hartstikke lief, dan is de keuze toch makkelijk?
eerst neuken en dan pas beslissen. of allebei kan ook, met die afstand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef raymonnetje het volgende:
defineer goedkoper.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Ja maar als die lieve meid weer niet kan zoenen, en wat minder mooi is... Wat heb je dan nog om voor te leven?
Goeie, de ene strijkt en mag de was doen, de ander koken, afwassen en stofzuigen ofzo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:59 schreef Salvad0R het volgende:
Ik zou er met beiden over vergaderen en dan ergens in het midden met allebei afspreken.
ja, je bent 16 kerel, zoveel boeit het nou ook weer niet, want waarschijnlijk trouw je toch met geen van beide.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef raymonnetje het volgende:
hellow.. dit is serieus jongens..
en minderjarigste.. ze zijn beide 16, net als ik.
@buitendam, welk topic dan?
Man je bent 16, waar maak je je druk om. Neem die meid die het dichtst bij woont, houd je tenminste tijd over om je huiswerk te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:04 schreef raymonnetje het volgende:
hellow.. dit is serieus jongens..
en minderjarigste.. ze zijn beide 16, net als ik.
@buitendam, welk topic dan?
Wijsgeer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |