De Milkshakes zijn best prima daar hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
Smullers
Spring dan gelijk voor de trein als je zo graag dood wilt.
Milkshakesquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De Milkshakes zijn best prima daar hoor
Je gaat het pas shaken nadat het uit die koe is, niet als het nog in de koe zit, koe heeft er geen last vanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Milkshakes
Laat die koeien lekker hun ding doen maar val ze niet lastig met de Hippie-Shake
watquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja oa bij burgerking, new york pizza, kiosk, smullers, la place, swirls enz
Als ik aan de tepels van je moeder zit heeft ze daar toch ook last van ook al shake ik erna pas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat het pas shaken nadat het uit die koe is, niet als het nog in de koe zit, koe heeft er geen last van
Sinds wanneer ben jij necrofielquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik aan de tepels van je moeder zit heeft ze daar toch ook last van ook al shake ik erna pas?
wat!?!?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veelquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey je bent je slotje vergetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Milkshake ?!?! WTF
Zeker alvast om te wennen aan het vocht dat je vanavond gaat doorslikken?
Dat zeg ik toch =( kan je gewoon overal op het station ophalen die kaartsquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veel.
Volgens mij is dat altijd een tijdelijke actie, tot ergens in oktober of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat? Ook bij de burgerking? Ik betaal dus al twee jaar bijna elke dag te veel.
Bedroevend om te zien wat voor humorniveau sommige mensen hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Milkshake ?!?! WTF
Zeker alvast om te wennen aan het vocht dat je vanavond gaat doorslikken?
14 september tot 31 oktober staat op die kaartquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd een tijdelijke actie, tot ergens in oktober of zo.
Ik vind dat gewoon boers.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor loze opmerking ?
OF je houdt je bek gewoon dicht en leest het topic gewoon ffquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef RacingGenk het volgende:
krijg je echt 25% korting bij burger king met een OV-jaarkaart?
Het is een belg he....quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
OF je houdt je bek gewoon dicht en leest het topic gewoon ffKan me niet voorstellen dat jij kan studeren met zo'n verstandelijk vermogen dus ongetwijfeld heb je ook geen OV kaart waardoor het tóch niet geldig is voor je
Dus je zit eerst te klagen dat je geen korting krijgt omdat je het niet wist, en vrij snel erna kom je met een ingangsdatum en einddatum van de actie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
OF je houdt je bek gewoon dicht en leest het topic gewoon ffKan me niet voorstellen dat jij kan studeren met zo'n verstandelijk vermogen dus ongetwijfeld heb je ook geen OV kaart waardoor het tóch niet geldig is voor je
http://www.korting.nl/dagje-uit/25-korting-op-alle-ns-stations/quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in tegen TS. Zometeen sta ik daar voor lul, al trots wuivende met mijn OV kaart.
Omdat ze het zegt nádat ik betaald heb, en dan zegt van, had je het eerder moeten zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:29 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dus je zit eerst te klagen dat je geen korting krijgt omdat je het niet wist, en vrij snel erna kom je met een ingangsdatum en einddatum van de actie.
lees je nooit wat er op zo'n OV staat?
Oke, motie ingetrokken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.korting.nl/dagje-uit/25-korting-op-alle-ns-stations/
Alle smullers zaken zijn qua eten een rampquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:38 schreef RowanF1 het volgende:
Toch niet in Apeldoorn hé, die is een ramp!
Zeg, onbeleefde vlegel,quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat ze het zegt nádat ik betaald heb, en dan zegt van, had je het eerder moeten zeggen
Hoe kan ik dat nou zeggen als ik het niet weet
leer lezen mongool
Zegt de mongool die geen topic kan openen zonder 10 spelfouten in de TT te maken. Kneus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die Mayoquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alle smullers zaken zijn qua eten een ramphalf slappe patat, zee van saus er overheen, half lauwe frikandellen, oudbakken broodje
Zegt de mongool die afkortingen gebruikt en geen flauw idee heeft waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:41 schreef RacingGenk het volgende:
[..]
Zegt de mongool die geen topic kan openen zonder 10 spelfouten in de TT te maken. Kneus.
Bij iedere zaak waar ze met die actie meedoen hebben ze ze liggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Waar haal je dan zo'n kaart? Bij de Kiosk?
Dit slaat totaal nergens op, en geeft weer eens aan wat voor een gigantische debiel je bent.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zegt de mongool die afkortingen gebruikt en geen flauw idee heeft waar hij het over heeft
Okee baas, wijs jij mijn 10 fouten in de titel van m'n topic eens aan, als jij zegt dat jouw dingen wel ergens op slaan ben ik daar natuurlijk hartstikke benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef RacingGenk het volgende:
[..]
Dit slaat totaal nergens op, en geeft weer eens aan wat voor een gigantische debiel je bent.
Het gaat me niet om die 50 centquote:
Hier een paar hoogstandjes van jouw hand:quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee baas, wijs jij mijn 10 fouten in de titel van m'n topic eens aan, als jij zegt dat jouw dingen wel ergens op slaan ben ik daar natuurlijk hartstikke benieuwd naar
Ik zie er steeds maar 1quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:02 schreef RacingGenk het volgende:
[..]
Hier een paar hoogstandjes van jouw hand:
Genaait worden met bowlen genaaid
Electronica prijzen Maleisie/Singapore electronicaprijzen
Vierdaagse feesten Nijmegen vanavond vierdaagsefeesten (die overigens gewoon zomerfeesten heten voor niet-mongolen)
Gierige kut turk kutturk
Kutmensen die "BOE!" zeggen om msn.. op
Vuige vakkenvuller beschuldigd me van winkeldiefstal :') beschuldigt
En zo kan ik nog wel even doorgaan, complete imbeciel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |