Ahjah het is weer bijna etenstijd dus ik slof eens richting de AH om m'n avond eten te gaan halen. Terwijl ik lekker m'n muziek luister sjok ik de poortjes tussendoor om er achter te komen dat alle mandjes op zijn

Nouja ik had dus twee opties

Of ik loop heel die kutwinkel door om bij de kassa een mandje te fixen of ik hou het gewoon zo even bij me. Nou eerst weer omlopen had ik geen zin in. Dus de paar dingen die ik nodig heb flikker ik even in m'n tas omdat het niet te doen was alles los te dragen

Tot zover natuurlijk geen probleem

Na twee minuten twijfelen of ik de Choco's met Hazelnoten of met Crunch vulling zou nemen heb ik toch maar besloten die met hazelnoten in m'n tas te mikken waarna ik gelijk op m'n schouder word getikt en iemand z'n keel schraapt (

! )
Dus ik draai me om en kijk vooruit maar zie tot mij verbazing helemaal niks..... totdat ik m'n blik naar beneden draai en ik recht in de acne-bek kijk van een klein vakkenvullertje.
Of ik mijn tas wilde leeg halen, want captain obvious had het vermoeden dat ik wat gestolen had

Nadat ik gewoon vertel dat er geen mandjes meer waren en ik in feite nog niks gestolen kon hebben omdat ik nog IN de winkel was. Mopperde hij boos dat ik maar moest oppassen en hij zou in de gaten houden of ik bij de kassa wel alles zou betalen anders zou hij de politie bellen om me op te pakken

Ik heb em zo aangekeken "

"
En ben maar zonder wat te zeggen doorgelopen
kneus