Same herequote:Op zondag 20 september 2009 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vandaag maar eens die zwijnenstal hier aan kant boksen
quote:Op zondag 20 september 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nijns![]()
Je mag mij wel bellen anders hoor
oh, jij wil mij heul niet aan de telefoonquote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ja joh,
dan zeg ik ook wel dat je me kan bereiken op ...... de maan ofzo
Ben jij zo eng danquote:Op zondag 20 september 2009 11:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
oh, jij wil mij heul niet aan de telefoon
nee, heulemaal niet maar jij gaat tegen mij zeggen dat je op de maan zit zodat ik jou niet kan bellenquote:
Oh ja, nu heb ik het weer gedaanquote:Op zondag 20 september 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
nee, heulemaal niet maar jij gaat tegen mij zeggen dat je op de maan zit zodat ik jou niet kan bellen
ik durf gewoon niet te zeggen dat jij lief bentquote:Op zondag 20 september 2009 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, nu heb ik het weer gedaan
Vrouwen
Jij mag vast ook niet liegen van je mamaquote:Op zondag 20 september 2009 11:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik durf gewoon niet te zeggen dat jij lief bent
nee klopt, dus geef ik het bij deze maar gewoon toequote:Op zondag 20 september 2009 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag vast ook niet liegen van je mama
Flesquote:
Owja, het is voetbal vanmiddag. FEY-PSV en VVV-Ajaxquote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh, zwemmeleDat zit er bij mij voorlopig niet aan
![]()
Hier wel goed, ben erg druk geweest vanochtend, nu sport kijken en een middagje s[emmen
EN de wandeletappe naar Madridquote:Op zondag 20 september 2009 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, het is voetbal vanmiddag. FEY-PSV en VVV-Ajax.
Oh wacht, het had al een half uur geleden moeten beginnenquote:Op zondag 20 september 2009 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
EN honkbalNederland - Cuba vanmiddag, 2 uur lang op de NOS
Dat wordt smullen
Schiet lekker op dusquote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, het had al een half uur geleden moeten beginnen
Honkbal live is pretty much slaapverwekkend eigenlijkquote:
Joh, echt?quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honkbal live is pretty much slaapverwekkend eigenlijk
Mja, zelfs met ijshockey is dat zo iddquote:Op zondag 20 september 2009 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh, echt?
Dat zijn de meeste echt Amerikaanse sporten toch? Daar staan ze vaker stil dan dat ze wat doen.
Nieuwe regelgeving?quote:Op zondag 20 september 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Daar slaat voetbal daar ook niet echt aan. Al staan die ook steeds meer stil. Dan is hockey helemaal kansloos met de nieuwe regelgeving
En merk je daar ook echt wat van dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ja. Er is wat veranderd met de vrije slagen. Die hoef je nu niet meer naar een ander te spelen maar je mag er zelf mee aan de haal. Het spel is dus nog sneller geworden.
Ja, heel erg wat ik zo zie.quote:Op zondag 20 september 2009 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En merk je daar ook echt wat van dan?
Golfquote:Op zondag 20 september 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks voor Amerikanen dus idd. Die maken er een dagje uit van als ze naar het stadion gaan. Voor 5 kwartier komt niemand naar het stadionMisschien is cricket wat voor ze
Je moet voor de gein eens een paar van die Cubanen zienquote:Op zondag 20 september 2009 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Golf
Cricket
American Football
Honkbal
Allemaal dingen waarbij ze meer stilstaan dan bewegen dus. En je dan maar afvragen hoe het komt dat de gemiddelde amerikaan een ton of 5 te zwaar is
quote:Op zondag 20 september 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ook je rottende stinknest kunnen verlaten ja?
whehehequote:
oploskoffiequote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier dan. Ik heb net een hele pot oploskoffie door de gootsteen gespoeld
senseoquote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in mijn nieuwe huis absoluut een Senseo of een Nespresso.
duurt altijd een tijd eer de koffie klaar isquote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nou nog zo'n filterzakkies-hannesding. Ook kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |