Ik vind het wel top dat je er over nadenkt. Mijn buren kwamen een week na de bevalling op bezoek (ze waren op vakantie, anders waren ze nog eerder gekomen), op de eerste dag dat ik alleen thuis was, mét hun drie kinderen in de leeftijd van drie tot acht jaar, waarvan de jongste zo gek op baby's was dat ze héééél hard ging krijsen toen ze Willow niet meer vast mocht houden. Ondertussen had mijn kind honger, begon te huilen, maar ja de buurkindertjes wilden allemaal de baby vasthouden, dus krijsende baby van schoot naar schoot en een krijsende peuter ernaast

En ik was te moe, te overdonderd om ze er uit te gooien. Maar dat was écht slopend. Later heb ik er wel wat van gezegd, en toen zei de buurvrouw dat ze 't niet gemerkt had want ze is de drukte nou eenmaal gewend. Sja
Maar jij zegt al dat je er op let, dat je je kind goed kent en je kan kennelijk inschatten of het te druk zal zijn voor de kersverse mama. Ik denk dat een opmerking als "zeg het eerlijk als het je te druk wordt!" ook al veel kan schelen. En dan idd het bezoek niet te lang maken, dan moet het toch wel goedkomen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website