Maar wat heb ik de HEERE dan misdaan? We hebben niet eens joden in onze kelder liggen die we niet willen laten gaan ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
Wha...één van de 10 plagen! De Here heeft je te pakken!
(je weet wel, die here Here, die ons uit egypte geleidt heeft)
Volgens zijn personeel op Aarde is het nooit te laat. Misschien dat ik er wel een poosje mee bezig ben als ik ook al mijn zonden moet opbiechten, dat misschien dan weer wel..quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt me in het geval van Alicey rijkelijk laat.
Hmm, dus wat die zeggen klopt misschien ook helemaal niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Alicey dat personeel hier op aarde is geschift
Nouja, dat bespaart wel weer een hoop tijd en gedoe..quote:Op donderdag 24 september 2009 08:33 schreef Reya het volgende:
Hebreeën zes zegt iets anders, doch.
Maar dat is dan zeker mijn HEERE die iets gaat openbaren?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef SingleCoil het volgende:
In een devoot visioen zag ik je zojuist op je blote knietjes onderdanig naast het bed zitten, de ogen gesloten, en afwachtende wat de HEERE je zou openbaren. Geloof me, er is nog redding mogelijk!
Ik vind in je vraagstelling iets brutaals zitten, wellicht moet je gecorrigeerd worden.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is dan zeker mijn HEERE die iets gaat openbaren?
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vind in je vraagstelling iets brutaals zitten, wellicht moet je gecorrigeerd worden.
De reformatie kwam pas grofweg vijftien eeuwen na de openbaring, doch.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ach, zoals de profeet Robert Long zei: "Toen't christendom op aarde kwam, en ieder mens het recht ontnam om zo te leven als hij dacht dat goed was ... "
als je in zaken als openbaring gelooft, natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 08:57 schreef Reya het volgende:
[..]
De reformatie kwam pas grofweg vijftien eeuwen na de openbaring, doch.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
lekker die verkeerd bezorgde onbezorgde roti
Volgens heiden6 is dat inderdaad omdat Surinamers daar te lui voor zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Wel typisch dat het bijna altijd chinezen zijn die Roti verkopen.
De Surinamers doen hun naam eer aan.
Ja, ik heb proefondervindelijk bewezen dat dit niet zo is, bij meerdere surinaamse eetgelegenhedenquote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Wel typisch dat het bijna altijd chinezen zijn die Roti verkopen.
De Surinamers doen hun naam eer aan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roti_(gerecht)quote:Op donderdag 24 september 2009 10:30 schreef Millitia het volgende:
Roti komt toch van origine uit India?
Huh?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij bezorgde jou voer bij mij
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef TJDoornbos het volgende:
jaja je had gewoon behoefte aan beetje goede seks![]()
Klopt volgens mij wel, dat is ook mijn idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens heiden6 is dat inderdaad omdat Surinamers daar te lui voor zijn.
Ik heb één Suri-collega en die is werkelijk áltijd te laat. En niet vijf of tien minuten, nee, gewoon een half uur of een uur. Ik denk niet dat hij nog heel erg lang mijn collega blijft.
Hahaha wat heb je precies tegen hem gezegd?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef SingleCoil het volgende:
Zit ik in de thalys ff te bellen met wat collega's, komt er zo'n puistig kutbrilliotenpubertje vertellen dat hij er last van heeft. Dus ik onderbreek mijn gesprek- wacht even, er wil een of ander kutjochie wat zeggen - en vraag of 'ie mij niet wil storen tijdens het bellen. Begint 'ie uit een of ander pamfletje van de thalys voor te dragen dat ik in het halletje moet bellen. Die heb ik écht even onaardig hardhandig op zijn plaats gezet. Was ik ook echt even aan toe trouwens, lekker, wiekent! Denken zeker dat ze overal zomaar een mening over mogen hebben. Overassertieve montesorrikloot.
Volgens mij ben jij in deze de aso.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef SingleCoil het volgende:
Zit ik in de thalys ff te bellen met wat collega's, komt er zo'n puistig kutbrilliotenpubertje vertellen dat hij er last van heeft. Dus ik onderbreek mijn gesprek- wacht even, er wil een of ander kutjochie wat zeggen - en vraag of 'ie mij niet wil storen tijdens het bellen. Begint 'ie uit een of ander pamfletje van de thalys voor te dragen dat ik in het halletje moet bellen. Die heb ik écht even onaardig hardhandig op zijn plaats gezet. Was ik ook echt even aan toe trouwens, lekker, wiekent! Denken zeker dat ze overal zomaar een mening over mogen hebben. Overassertieve montesorrikloot.
We hadden afgesproken dat jij ook je mond zou houden. Hou je daar dan ook aan! Ik kan zelf wel bepalen wat er asociaal is en als ik moet bellen dan is dat dus niet asociaal!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in deze de aso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |