Als je de tijd er voor op bed kunt blijven liggen, is dat prima natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:35 schreef Reya het volgende:
Ik klokte gisteren om tien uur af.
Om depressief van te worden idd...quote:Op woensdag 23 september 2009 07:17 schreef Alicey het volgende:
Zelfs als je dan eenmaal op kantoor bent is het nog donker..
Herfst.
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
* LeeHarveyOswald is moe, irritant, druk, gestoord en fikkiestoker.
Liever gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind je een beter tijdstip er voor?
Ik ook, maar dan wel in brusselquote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Liever gewoon helemaal niet.
Maar ik begin om 09:30.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Ik zei 'ziekjes'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan verbazingwekkend goed op zichzelf passen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef SingleCoil het volgende:
Wel, beterschap dan! Heb je iemand om op Jeroen te passen of lukt je dat zelf wel? A. kan 'm anders morgen wel ff naar de creche brengen, en dan haal ik 'm weer op...
Ja, dat las ik net...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan verbazingwekkend goed op zichzelf passen eigenlijk.
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij kan verbazingwekkend goed op zichzelf passen eigenlijk.
Hey, ik weet zelfs tijdsefficient levensbehoeften in te plannenquote:
Als jequote:Op woensdag 23 september 2009 15:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, ik weet zelfs tijdsefficient levensbehoeften in te plannen
Ik heb mijnquote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als jezich ziek naar huis begeeft behoor je haar niet de besexen. Althans niet op dag 1.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik sterf nog eens in dit pand.............
Nette vent! En nou niet gelijk kwijlend bespringen hè?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb mijnopgehaald op het station, en een kopje thee voor dr gemaakt
Ze heeft de sleutel van mn kuisheidsgordel verstoptquote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nette vent! En nou niet gelijk kwijlend bespringen hè?
nee maar f*cking warmte en slechte airco wel. Als ik buiten ben nergens last vanquote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Heeft groene knipperende LED verlichting invloed op pacemakers?
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn maar weinig kantoorpanden waar het binnenklimaat prettig te noemen is... Thuiswerken FTW.
Dutje gedaan. Hoofdpijn bestreden met pilletjes. Brakjes.
het kaderkantoor bij onze loods heeft wel airco, wij eenvoudige soldaten niet... Ik zet daarom altijd OF de airco op 30 graden of zet buiten de hoofdschakelaar omquote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee maar f*cking warmte en slechte airco wel. Als ik buiten ben nergens last van
En dan ?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:26 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
het kaderkantoor bij onze loods heeft wel airco, wij eenvoudige soldaten niet... Ik zet daarom altijd OF de airco op 30 graden of zet buiten de hoofdschakelaar om
Kut is dat he, meestal bestel je eten omdat je het eigenlijk al iets had moeten regelen (lees: kokenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:53 schreef Isegrim het volgende:
Roti besteld bij Kaiman en betaald via iDeal. Anderhalf uur later: geen roti. Bezorger 'kon het niet vinden' ondanks uitgebreide routebeschrijving en is dus maar weer weggegaan (mobiele telefoon, anyone?).Morgen krijgen we ons geld terugbezorgd. Nu maar tosti's aan het bakken.
jammer, als de bezorger je adres wel had weten te vinden had je bij je bestelling een snoepje in de vorm van een kaiman gevondenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:53 schreef Isegrim het volgende:
Roti besteld bij Kaiman en betaald via iDeal. Anderhalf uur later: geen roti. Bezorger 'kon het niet vinden' ondanks uitgebreide routebeschrijving en is dus maar weer weggegaan (mobiele telefoon, anyone?).Morgen krijgen we ons geld terugbezorgd. Nu maar tosti's aan het bakken.
Die van de Rotibode vind ikquote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kut is dat he, meestal bestel je eten omdat je het eigenlijk al iets had moeten regelen (lees: koken), en dan kunnen ze het niet vinden.
Ik loop denk ik blind naar je huis toe, en ik ben er ook nog nooit geweest.
Als je trouwens lekkere roti wilt, Roti bode op de Schiedamsedijk of Sien Cheng op de Zwart-Janstraat.
Bij de laatste bestel ik wekelijks () en die is snel en erg lekker.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef Millitia het volgende:
[..]
jammer, als de bezorger je adres wel had weten te vinden had je bij je bestelling een snoepje in de vorm van een kaiman gevonden
Zal em de volgende keer voor je bewaren, wanneer ze mijn huis wel gewoon weten te vindenquote:
Ja, een golfballetje dat op mijn hoofd rondrolt is veel minder eng en vervelend dan een sprinkhaan die opeens over je gezicht loopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:59 schreef SingleCoil het volgende:
Nou nou nou...en minigolfen, vinden jullie dat soms leuk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |