Ja minder hé, is niet echt heel tof weer helaas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Millitia het volgende:
Dacht dat het nog ff supergoed weer zou worden vandaag, al een bbq "geplanned", maar t is net niet lekker genoeg om de hele avond buiten te zitten. Dus ik ga mn verdriet maar wegdrinken met een fles vodka
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Millitia het volgende:
Dacht dat het nog ff supergoed weer zou worden vandaag, al een bbq "geplanned", maar t is net niet lekker genoeg om de hele avond buiten te zitten. Dus ik ga mn verdriet maar wegdrinken met een fles vodka
Nee, maar je mag wel de proloog van de Tour de France fietsenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
Betekent de autoloze zondag ook dat je met de fiets op de autoweg mag? Dan pak ik t centrum even mee in m'n trainingsrondje
Schiebroek, ijskoud hier...quote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.
=> http://cos.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=225138quote:Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef Runselpink het volgende:
Hallo Rotterdammerts!![]()
Ik vroeg mij af: hoeveel % is van buitenlandse komaf in R'dam?
Wij net zo goed. Vanavond weer, al was het vanavond iets minder dan gisteren..quote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.
Dat ga ik zeker doen jaquote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, maar je mag wel de proloog van de Tour de France fietsen
www.rotterdam.nl
Gezien de wet van vraag en aanbod verwacht ik niet dat je in Rotterdam een hoge prijs zult krijgenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een marokaan kopen? Heiden en ik willen er vanaf!
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een marokaan kopen? Heiden en ik willen er vanaf!
El Dramadi is graties af te halen bij het Maasgebouwquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienMaar dat lijkt me ook sterk
Kan jij dat neefje van je niet op Ebay zetten?quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienMaar dat lijkt me ook sterk
Inclusief of exclusief batterijen ?quote:Op zondag 20 september 2009 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan jij dat neefje van je niet op Ebay zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |