Ja minder hé, is niet echt heel tof weer helaas.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Millitia het volgende:
Dacht dat het nog ff supergoed weer zou worden vandaag, al een bbq "geplanned", maar t is net niet lekker genoeg om de hele avond buiten te zitten. Dus ik ga mn verdriet maar wegdrinken met een fles vodka
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Millitia het volgende:
Dacht dat het nog ff supergoed weer zou worden vandaag, al een bbq "geplanned", maar t is net niet lekker genoeg om de hele avond buiten te zitten. Dus ik ga mn verdriet maar wegdrinken met een fles vodka
Nee, maar je mag wel de proloog van de Tour de France fietsenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
Betekent de autoloze zondag ook dat je met de fiets op de autoweg mag? Dan pak ik t centrum even mee in m'n trainingsrondje
Schiebroek, ijskoud hier...quote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.
=> http://cos.rotterdam.nl/smartsite.dws?id=225138quote:Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef Runselpink het volgende:
Hallo Rotterdammerts!![]()
Ik vroeg mij af: hoeveel % is van buitenlandse komaf in R'dam?
Wij net zo goed. Vanavond weer, al was het vanavond iets minder dan gisteren..quote:Op zondag 20 september 2009 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij gisteravond was, maar het was perfect weer om de hele avond buiten te zitten. Wat wij dan ook gedaan hebben op een terrasje.
Dat ga ik zeker doen jaquote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, maar je mag wel de proloog van de Tour de France fietsen
www.rotterdam.nl
Gezien de wet van vraag en aanbod verwacht ik niet dat je in Rotterdam een hoge prijs zult krijgenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een marokaan kopen? Heiden en ik willen er vanaf!
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand een marokaan kopen? Heiden en ik willen er vanaf!
El Dramadi is graties af te halen bij het Maasgebouwquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienMaar dat lijkt me ook sterk
Kan jij dat neefje van je niet op Ebay zetten?quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
marokaan? Nou die raak je niet kwijt in tegenstelling tot een Marokkaan misschienMaar dat lijkt me ook sterk
Inclusief of exclusief batterijen ?quote:Op zondag 20 september 2009 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kan jij dat neefje van je niet op Ebay zetten?
Regelbare transformator is als optie bij te leverenquote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of een batterij met iets hoger voltage
gefelicitadosquote:Op maandag 21 september 2009 02:40 schreef heiden6 het volgende:
Ben ik vandaag exact 23,5 geworden, is er gewoon niemand die me feliciteert.
minderquote:Op maandag 21 september 2009 07:44 schreef Alicey het volgende:
Het is maar een kans van 1:4 dat je het meemaakt exact 23,5 te worden..
quote:Op maandag 21 september 2009 08:34 schreef SingleCoil het volgende:
Maar nu over iets volledig anders (And now for something completely different!):
De JUMBO!
Afgelopen zaterdag begaven A. en ikzelfve ons, ingegeven door een momentaire aanval van zinnigheid, naar Vier Werelddelen , dat is zo'n poppie pleintje op de al even poppie Kop van Zuid, de nederlandse imitatie van The Docklands. Vrij aardig geslaagd, overigens, voor een nederland project. Maar dat terzijde.
Even de punten, in order of appearance:
1. Gratis parkeren op een vrijwel lege parkeerplaats
2. Grotere boodschappenkarretjes, ook netter afgewerkt
3. Een veel groter assortiment dan de blauw-witten!
4. Een hele prettig sfeer in de winkel, mede ook door het vriendelijke en behulpzame personeel
5. Nederlands-sprekende cassières
6. Een veel hoger prijskaartje dan we gewend zijn - normaal geven we zo'n 100eur per week bij de blauw-witten uit, nu stopte de teller bij 188eur.
7. Een turkje dat je karretje wel weg wil brengen in ruil voor de euro die ik er in had gestopt.
Onze conclusie: past erg goed bij ons!. Wel wat duurder maar goed te doen. Het grote prijsverschil verklaarde A. met de stelling dat we nu ook wel voor een week of twee eten meegenomen hadden, hetgeen zij onderbouwde met de stelling dat boodchappen ongeveer 50 eur per tas kosten en wij nu 4 tassen vol bij ons hadden. Ik weet niet of dat heel erg waar is, het is iig wel zo dat de Jumbo, vooral vanwege de thematisch-geografische indeling en de enorme keuze, ook in het hogere segment, bij ons wel wat graaierigheid in de hand werkte.
Daarbovenop verkochten ze ook nog eens:
1. Grijze leggings
2. Super-lekkere currypasta
3. Mijn vaste anti-schimmel gezichtscreme, maar nu zónder recept van de huisarts
4. 5 soorten voorgebakken croissant, waar we er 3 van meegenomen hebben, ter vergelijking
Kortom: alle reden om er eens lekker op los te gaan!
Jumbo! Doen!
(nvp)
Oh jawel hoor, is een beetje ons standaard ontbijt..quote:Op maandag 21 september 2009 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij punt 6 moet ik afgaande op het verhaal Alicey al gelijk geven. Ik gok dat SC normaal niet 3 croisants ter vergelijking haalt. Om maar iets te noemen![]()
De eerste Jumbo-wijnen die we nu geprobeerd hebben zijn we erg tevreden over.quote:Daarnaast: De wijn-afdeling van de Jumbo
Hè, val ons toch niet steeds lastig met je zelfkastijdingen. Die zul je best wel verdiend hebben, wees een man en leidt in stilte!quote:Op maandag 21 september 2009 08:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen. No more starving to death
Nu natuurlijk niet meerquote:Op maandag 21 september 2009 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hè, val ons toch niet steeds lastig met je zelfkastijdingen. Die zul je best wel verdiend hebben, wees een man en leidt in stilte!
Kom je nog op mijn verjaardag, zaterdag?
En tot de conclusie gekomen dat zelfs de vrouwen hier leuker zijn dan in 020?quote:Op maandag 21 september 2009 10:29 schreef FP128 het volgende:
Yo was het hele weekend bij m'n vriendin in Rotterdam en nu eens meegemaakt wat die stad inhoudt. Moet zeggen als Amsterdammer dat het niet tegen viel. Best leuke stad eigenlijk en alles is centraal geregeld.(Coolsingel dus)
want niet iedereen wordt 23,5quote:Op maandag 21 september 2009 07:44 schreef Alicey het volgende:
Het is maar een kans van 1:4 dat je het meemaakt exact 23,5 te worden..
!! Dat heb ik nog niet eens meegerekend. Daarmee wordt de kans nog kleiner dan 1:4 ...quote:Op maandag 21 september 2009 10:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
want niet iedereen wordt 23,5
ja, ongeveer 2% minder (levenden-cijfer van 23-jarigen is 98)quote:Op maandag 21 september 2009 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
!! Dat heb ik nog niet eens meegerekend. Daarmee wordt de kans nog kleiner dan 1:4 ...
Dan is het nog maar een 24,5% die het ooit meemaakt..quote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, ongeveer 2% minder (levenden-cijfer van 23-jarigen is 98)
Ja, maar dat is dus wel een praktisch bezwaar. We vinden tenslotte bij een verjaardag dat we de hele dag jarig zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
...maar ik dacht eigenlijk dat die overige 98% dat dus wél mee zouden maken, hooguit is er een kans van 1 op 4 dat dat nie tprecies op een daggrens valt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |