abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72875249
Ik vind inderdaad alledrie de vrouwen in de OP lelijk. Sue me.

al valt die eerste wel mee. Maar absoluut niet mijn type.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:31 #252
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_72875260
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

ho eens even, nu wordt ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!

Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_72875316
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef HoneyPop het volgende:

[..]

Ghehe.. news flash, ik ben een vrouw..
humor me? jullie terrein toch..
Flauw.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:41:54 #254
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72875340
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Nou, vertel dan eens waarom je die ene lekkerder vindt ? Ik vind dat maar stom !"

ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72875346
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

ho eens even, nu word ik als onzekere, door de media aan de rand van de afgrond gebrachte vrouw enorm jaloers !!!!

Wil je het niet alsjeblieft met mij doen ?
Ik kan je zelf het geld voor de breezer wel lenen !
Vooruit dan maar. Wil je ook ff een pakkie peuken voor me halen? (Was geen vraag he, maar een opdracht.)
pi_72875356
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind normale vrouwen juist vaker mooier dan die topmodellen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72875409
TS, wat wil je nou horen, dat iedere mannelijke Fokker hier liever een avond per week (want meer is sekstistisch, dominant en 'neerbiedig' ) met jou onder de lakens kruipt dan met dat lekkere wicht in de sportschool? If so: get over it. Wij mannen zijn niet allemaal hetzelfde en hebben niet allemaal dezelfde smaak.
De een loopt Angelina Jolie te stalken in de hoop dat ze hem bitchslapt zodat ze hem in ieder geval heeft aangeraakt, een ander gaat met meiden die hij aantrekkelijk vindt in de kroeg een biertje drinken, en weer anderen zoeken op het forum van de SP naar doorgeslagen feministen als jij.

Dat er weinig mannen op zoek zijn naar jouw model is niet onze schuld, ook niet die van de media, ook niet van jou, dat is gewoon puur natuur.

Ik heb gesproken
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:44:06 #258
168255 J.Herrer
pi_72875416
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja oké, ik geef het toe, Megan fox is mooier. Maar ze heeft veel make-up, en gaat elke dag naar de sportschool: omdat van haar verwacht word dat ze er elke dag op en top uitziet, voor anderen
Want actrices moeten persé mooi zijn?
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:44:37 #259
206337 aychelle
pi_72875440
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:21 schreef jagga het volgende:

[..]

echt hé

Ik ben de dominante in mijn relatie, vanaf het begin al geweest.

Echter ben ik wel degene die kookt, full time werkt.
Zij werkt part-time en doet dus meer in het huishouden dan ik.

Als zij 2 dagen vrij is en er gebeurd geen reet in huis, ja dan laat ik mij gelden ja. Ze hoeft van mij niet te zwoegen om alles brandschoon te hebben als ik thuis kom, maar als je 2 dagen vrij bent, kun je wel een stofzuiger door de toko halen, en een wasje draaien bijv.

Mocht het zo zijn dat zij vaker moet werken in een week, dan zal ik dat doen wat nodig is (stofzuigen e.d.)

Ik mag dan dominant zijn, dat betekend niet dat ik te beroerd ben om iets thuis te doen, en ik denk dat dit voor veel mannen/partners in andere relaties geld.

Een relatie heb je samen, dus ook samen opdraaien voor klusjes e.d.
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:44:42 #260
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72875447
quote:

[..]

Dat werd van Megan net zo veel - of weinig - verwacht als van jou.

Het verschil is dat de een zich kapotsport en een lekker wijf wordt,
en de ander niet.
Persoonlijke keuze, toch ?

Maar ik vind het een rare insteek.
Niemand verwacht van mij dat ik een lekker wijf moet zijn.
Als ik er goed uit zie vinden andere mensen me fijner om naar te kijken ja, maar dat is logisch.

Maar dat hele idee van jou van "er wordt verwacht" begrijp ik niet helemaal.

Ja, NU wordt het van Megan Fox verwacht omdat ze beroemd is, net zoals het van Sylvester Stallone en Brad Pitt verwacht wordt - als die opeens een bierpens krijgen lees je dat ook overal.
Dat heeft dus niks met geslacht te maken.
O ja, niet dan toch zeker
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:44:59 #261
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_72875460
quote:

[..]

Daar kiest ze zelf voor slimmerik.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_72875508
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Marouska het volgende:

[..]

Ik leg zelfs geld toe! Ohh alsjeblieft laat me je kinderen baren!
Ho! Stop!
Kinderen .
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:46:20 #263
206337 aychelle
pi_72875512
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Want actrices moeten persé mooi zijn?
ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
pi_72875517
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:

[..]

klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Potver, dat hij kookt en huishouden doet en werkt en alles is niet genoeg, hij moet ook nog lekker en gezond kunnen koken? Wie heeft hier nu de verwachtingen?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:47:36 #265
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_72875550
quote:

[..]

Ja. Dat is namelijk haar beroep. Megan Fox is geen overdonderende, Shakespeareaanse actrice en ze is volgens mij ook niet het helderste lampje in de kroonluchter: mag ze dan godverdomme haar uiterlijk gebruiken om een flinke zak geld te verdienen?! En wat is er mis mee dat wij graag films zien met mooie mensen er in, als ze toch al niet snugger kunnen acteren? Het alternatief is namelijk slecht acterende lelijke mensen, en dat is al helemaal geen porem.

Bovendien is er niets dat jou er van weerhoudt kwalitatief goede make-up te dragen en eens naar de sportschool te gaan. Geloof me, het trekt meteen minder van die door jouw omschreven sjonnies aan die jij mannen noemt.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:47:44 #266
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72875556
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

ujha, dat word van ze verwacht en is algemeen bekend. Behalve lollige types ála, Whoopie goldberg en rosie o donnel. Maar verder word van veel actrices dat ze binnen het buiten het beeld wel het schoonheidsideaal blijven voor onzekere meisjes die zich daarna uit gaan hongeren en make-up kopen voor een jaarsalaris.
Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?
Brad Pitt kan rustig een bierbuik krijgen zonder gevolgen denk je ?

Wat is dat voor rare kronkel in jouw hoofd dat jij denkt dat dat enkel voor vrouwen geldt ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:47:44 #267
206337 aychelle
pi_72875557
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Daar kiest ze zelf voor slimmerik.

nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
pi_72875593
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee, dat word van haar verwacht dat ze dat doet. Hie minder goed ze eruit ziet, hoe minder rollen en mediaaandacht. Wil ze hoofdrollen blijven hebben en de leukste shoots in de machtigste bladen hebben, dan word er van haar verwacht dat ze het schoonheidsideaal is.
Maar ze kiest er toch zelf voor om niet in de appie achter de kassa te gaan zitten?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:48:43 #269
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_72875604
quote:

[..]

Dat doet ze voor haar werk.
Als ze dat niet wil doen gaat ze toch ander werk zoeken.

Dus ja, ze kiest hier zeer zeker zelf voor.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:49:06 #270
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72875626
quote:

[..]

NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:49:19 #271
206337 aychelle
pi_72875631
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Nogmaals, en Sylvester Stallone heeft die plastische chirurgie gewoon voor de lol gedaan ?
Brad Pitt kan rustig een bierbuik krijgen zonder gevolgen denk je ?

Wat is dat voor rare kronkel in jouw hoofd dat jij denkt dat dat enkel voor vrouwen geldt ?
o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
pi_72875653
quote:

[..]

Hé maar schatteboutje. Denk je dat Brad Pitt nog net zoveel rollen krijgt als hij oranje stekelhaar neemt en een bierpens?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:50:12 #273
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72875662
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

o laat me niet lachen. In zoveel films stikt het van de lelijke acteurs met bloedmooie vrouwen aan hun zijde. Ik vind Brad pitt mooi, Paul walker, will smith, maar vele ook niet. Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
Bridget Jones
Sex and the City
About a boy
ga maar door hoor

En jij wilt dus beweren dat lelijke mannen niet moeten zeuren want er zijn immers films met mannen waaraan zij zich kunnen spiegelen, zoals Will Smith, Paul Walker etcetera...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:50:33 #274
168255 J.Herrer
pi_72875678
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

Het wordt helemaal niet van ze verwacht. Ze zullen natuurlijk wel voor grote blockbusters het liefst een lekker wijf casten, maar het is geen voorwaarde.

Zo is bijvoorbeeld 1 van de betere actrices (Kathy bates) ook een lelijke dikke troll. Maar wel 1 die kan acteren
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_72875680
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

Films zijn niet echt he !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')