en mijn wachtwoord komt er helemaal niet op:quote:f*ck
g*dv*rd*mme
stervendeh**renk*nk*rkachel
quote:*****
de bepalen we zelf wel paupertquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je dat woord niet gebruiken aub. Bedankt.
fixxedquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef ManianMan het volgende:
Het is patat en geen fr**tt, meneertje!
Yeah right, wachtwoorden worden gecensureerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Rijpie het volgende:
Ik kan niet eens schelden, het wordt gecensureerd door fok![]()
zelfde gaat voor wachtwoorden, die komen ook niet door
[..]
en mijn wachtwoord komt er helemaal niet op:
[..]
Dat is algemeen bekend als je je wachtwoord typt op fok zien de andere fokkers sterretjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:31 schreef Rijpie het volgende:
en mijn wachtwoord komt er helemaal niet op:
[..]
Sowieso mensen die huilenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Mozy het volgende:
Mensen die beginnen te janken als je kanker zegt maar zelf wel tyfus en tering gebruiken.
Wat een makkelijk wachtwoordquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:34 schreef Otis. het volgende:
Wat een slechte grap. Tuurlijk worden wachtwoorden niet gecensureerd, kijk maar naar die van mij; *******
Join me op de M naar de SN.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een makkelijk wachtwoordMijne is veel moeilijker. **********
precies!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
HEY EEUWIGE DRIEKWART WAT JE BENT!
HET IS PATAT! LAMLUL!
Dat kan ook maar dat klinkt niet, friet wel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Kan die gast die zo met friet strooit even stoppen? Daar kan ik echt slecht tegen, zeg dan gewoon even gefrituurde aardappelstaven
je bedoelt potatoes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat kan ook maar dat klinkt niet, friet wel!
Patat (afstammeling van patatoes) klopt niet want, in Amerika zeggen ze patatoes in ieder geval zijn dit geen gefrituurde aardappelstaven.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij **** **** mens.![]()
Alleen asociale vloeken als marktwijven/mannen/boeren...
Kk is sneller getypt, enigste reden waarom ik het ook wel eens gebruik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef MobileSuit het volgende:
Wat ook een leuke is: kk
Zet gewoon kanker neer of niets...
Mensen die TR's plaatsen op prachttopicsquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, hij staat al open om te bekijken. Incl. TR's
Mijn Engels is ook niet meer zoals het was, vroeger kreeg je nog Engels geleerd via de TV, nu wordt alles nagesynchroniseerdquote:
kk is sneller getypt, maar ondertussen verleng je wel enige zinloos met een st er tussen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Kk is sneller getypt, enigste reden waarom ik het ook wel eens gebruik.
Nopequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
HEY EEUWIGE DRIEKWART WAT JE BENT!
HET IS FRIET! LAMLUL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |