Het is toch hypcriet. kk is kanker gebruik dan ook geen kk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef maffemaniak het volgende:
Vinden jullie dat zo hypocriet?
Misschien is het niet een hele strakke lijn die ik aanhoud, heb gewoon een hekel aan het woord,
verder zal het schelden me een rotzorg zijn!
quote:
ja dat is hypocriet, gebruik het woord gewoon helemaal niet, er zijn genoeg vervangwoorden als je echt een hekel aan het woord kanker hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef maffemaniak het volgende:
Vinden jullie dat zo hypocriet?
Misschien is het niet een hele strakke lijn die ik aanhoud, heb gewoon een hekel aan het woord,
verder zal het schelden me een rotzorg zijn!
Ze proberen hetero te zijn maar ze zijn gewoon homo'squote:Op vrijdag 18 september 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat is hypocriet, gebruik het woord gewoon helemaal niet, er zijn genoeg vervangwoorden als je echt een hekel aan het woord kanker hebt.![]()
Ontopic: idd, dat sterretje is echt dom
fucking retards met hun sterretjes
Jij **** **** mens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat is hypocriet, gebruik het woord gewoon helemaal niet, er zijn genoeg vervangwoorden als je echt een hekel aan het woord kanker hebt.![]()
Ontopic: idd, dat sterretje is echt dom
fucking retards met hun sterretjes
Wil je dat woord niet gebruiken aub. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fr**t <-> Patat topicWaar natuurlijk fr**t wint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |