Tja, ik ben er ook nog steeds pissig en verbjisterd over maar wat doe je eran?quote:
dat verbaast mij ook het meest inderdaad........wat is er moeilijk aan een pm-etje te sturen ?quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef maril het volgende:
[..]
Debiele topic zeg,en dat door een Mod geopend, dat dat allemaal kan in nederland.
+ Havoc.quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
Tja, ik ben er ook nog steeds pissig en verbjisterd over maar wat doe je eran?
Doc heeft het wel goed opgelost door het vol te spammen
Bloesertquote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
+ Havoc.
Ik was zo pissed![]()
Dag bjoer
je wordt ouder, Papa.quote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
ppppfffff...wat een zondag.
Avondje wezen stappen in den Bosch....half 5 erin, half 10 eruit....ik heb er moeite mee...ben de hele dag al zo moe als een *insert iets heeeeel erg moes*![]()
erg hoor....om daar op deze manier achter te moeten komenquote:
Herkenbaar. Ineens had ik dat ook, gewoon out of the blue(zz). Ik had bijna niks gedronken, express want ik moest werken, maar om half 2 naar bed en om 7 uur 's morgens weer mijn oudjes wassen, ik was zo gaar als boter en dacht, de tijd is voorbij dat ik dit nog gewoon kánquote:Op zondag 20 september 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bloesert
ppppfffff...wat een zondag.
Avondje wezen stappen in den Bosch....half 5 erin, half 10 eruit....ik heb er moeite mee...ben de hele dag al zo moe als een *insert iets heeeeel erg moes*![]()
Wat ga je doen dan ?quote:Op maandag 21 september 2009 08:29 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer gewoon aan het werk, is ook wel eens lekker
Oh ik was alweer bezig hoor maar de afgelopen weken waren heel rommelig omdat we op het huis van een verzuurde smegmakoning moesten passen e.d.quote:Op maandag 21 september 2009 08:34 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat ga je doen dan ?
Gaaf! nog foto's van gemaakt??quote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Justin mocht gisteren met Engelaar de spelersbus van PSV in![]()
Wat een belevenis zeg![]()
En papa Engelaar had ons 3-en uitgenodigd om hem gezelschap te houden in zijn skybox.
Wel gaaf hoor, als je vriend veel mensen kent in dat wereldje.
Hij mocht alleen met Engelaar de bus in. Ikke niet hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaaf! nog foto's van gemaakt??
quote:Op maandag 21 september 2009 08:35 schreef SCH het volgende:
Oh ik was alweer bezig hoor maar de afgelopen weken waren heel rommelig omdat we op het huis van een verzuurde smegmakoning moesten passen e.d.
quote:
anaal gefixeerd noem je zoiets toch ?quote:
Ik kan het niet meer aan de oma van Nick vragen, die zei dat altijdquote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anaal gefixeerd noem je zoiets toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |