Ik heb het ook gezien ja, het liep van de linker onderkant helemaal rond, langs z'n nek, naar de rechter onderkant. Zeg maar in cirkelvorm om z'n rugnummer heen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan nog even niks vinden, maar ze hebben VoH voluit op het shirt gekregen. Het ziet er hilarisch uit.
quote:Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef Ole het volgende:
oh... whoops
nou ja... iig wel veilig of zo![]()
Of leest yvonne mee?
Yvonne leest allesquote:Op zondag 20 september 2009 10:15 schreef Ole het volgende:
oh... whoops
nou ja... iig wel veilig of zo![]()
Of leest yvonne mee?
Sterktequote:Op zondag 20 september 2009 10:32 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Naar De Kuip vandaag![]()
Een vriend van me heeft kaarten geregeld
Debiele topic zeg,en dat door een Mod geopend, dat dat allemaal kan in nederland.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Popcorntopic Golfer, smerig stuk bejaard smegma dat je hier rondloopt.
Moet er wel om lachen maar aan de andere kant is het.
In normaal Nederlands:quote:
zit het net terug te lezenquote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe yvonne en static gisteren zijn afgegaan als een gieter
In welke zin?quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe yvonne en static gisteren zijn afgegaan als een gieter
OKeequote:Op zondag 20 september 2009 11:09 schreef Ole het volgende:
[..]
In normaal Nederlands:
Ik heb sex gehad. Wel veilig!
en nog overtuigend ook, goed gedaanquote:
Ja, wat is er toch aan de hand daar? Is het Pranjic die zo gemist wordt of wordt Sibon nu toch echt te oud?quote:
Beide. En nog meer. Maar het komt wel weer goed denk ik, voetbal is op zich niet onaardig. Gelukkig laat de rest ook veel punten liggen en sta je zo weer in het linkerrijtje.quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, wat is er toch aan de hand daar? Is het Pranjic die zo gemist wordt of wordt Sibon nu toch echt te oud?
petje af, die gast heeft echt een mentaliteit van een topsporterquote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef maril het volgende:
Ruud![]()
80ste minuut erin een assist en doelpunt, ik hield mijn hart vast overigens want volgens mij ging hij licht door die knie. Hoop dat hij weer volledig terug komt.
Ik ga toch voor de Beagle.quote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Againzender het volgende:
TV tip: om 21:00 uur op BBC2 gaat Stephen Fry weer op zoek naar bijna uitgestorven dieren, vorige afleveringen vond ik erg goed
* Againzender is dan ook wel een groot fan van Fry
Schandalig topic.quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef maril het volgende:
[..]
Debiele topic zeg,en dat door een Mod geopend, dat dat allemaal kan in nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |