Trustenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bluezzie en SCH
Trusten
Loekje beest.quote:
Alle vingertjes binnenboord of stiekem 1-tje inneh....quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Op handjes zat in ZUU en nu ook in Femke's hoer
Ik heb er zo mijn bedenkingen over.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom ben je nog zo laat wakkertjes
Wel eff pissen zeker ?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
weer een drukke werkdag voor de boeg.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
Ze zijn echt weer slim bezig
Lekker omgaan met mensen ook op deze manier.
Daar schieten we echt niets mee op hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb er allemaal geen tijd voor Ray, maar ik sta achter je en ons en jullie en zo.
Ongelooflijk hoe vrijwiligers worden behandeld, daar kan je met je verstand niet bij.
Moeten we niet iets doen? Op risico van massale bans natuurlijk.
Dat is het frustrerende inderdaad. Maar diep in mij zit nog altijd een actievoerder verscholen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar schieten we echt niets mee op hoor.
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..].
[..]
Forum Crew.
[..]
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.
Heb je bericht gehad van Danny of iemand anders? Je bent toch niet zomaar ineens op zwart gezet. Je hebt je altijd de schompes gewerkt voor FOK! en was in mijn ogen zo enorm loyaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!
Jezus, als dat de reden isquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!
Ik kreeg een pm van Danny rond 10:00 uur. Niet gelezen nog, want was niet ingelogd. Ik zag eerst het topic van sjimz en toen wilde ik reageren en zag ik dat ik een pm had.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je bericht gehad van Danny of iemand anders? Je bent toch niet zomaar ineens op zwart gezet. Je hebt je altijd de schompes gewerkt voor FOK! en was in mijn ogen zo enorm loyaal.
En die post in Hools wordt als reden opgegeven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kreeg een pm van Danny rond 10:00 uur. Niet gelezen nog, want was niet ingelogd. Ik zag eerst het topic van sjimz en toen wilde ik reageren en zag ik dat ik een pm had.
Naja, het zal wel allemaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.
Danny linkt naar deze post; [HOOLS] De VBL-kroeg # 1908 - Met koffie voor de 5e & 6e manquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En die post in Hools wordt als reden opgegeven?
Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Wat is er in godsnaam aan de hand?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
Zoveel mods moeten bij een nieuw forum even stoer melden dat ze 'dat uit hun AT gaan slopen'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef Grulez het volgende:
Het is echt ongelofelijk zeg. Zo'n goede mod die zoveel heeft betekent voor VBL wordt op zwart gezet door een postje. Hij mag de andere fora toch gewoon kut vinden. Wat is daar mis mee?
[..]
Er zijn crewleden die al jaren roepen dat VBL meer dan kut is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef Grulez het volgende:
Het is echt ongelofelijk zeg. Zo'n goede mod die zoveel heeft betekent voor VBL wordt op zwart gezet door een postje. Hij mag de andere fora toch gewoon kut vinden. Wat is daar mis mee?
[..]
Hoeveel mods melden niet vaak met een denigrerende toon dat de frontpage beter afgezonken kan worden...Echt, bizar dit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn crewleden die al jaren roepen dat VBL meer dan kut is.
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is er nog iemand over die mij bij kan praten?!
Echt, weer typisch Danny/Fok dit.
sommige dingen wil je gewoon niet teruglezen Zandmannetje, dan krijg je last van plaatsvervangende schaamte !quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er dan dit weekend allemaal aan de hand geweest? Heb dat ff gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |