Ik moet nog even wennen dat je weer zwart bent. Zijn we nu weer gewoon gelijk zeg maar?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad.
Terwijl ik je daar nog een kopje koffie aan het aanbieden was
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.quote:
Zwart en gelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen dat je weer zwart bent. Zijn we nu weer gewoon gelijk zeg maar?
Het is toch in de stront? Of is door de stront dan nog een overtreffende trap?quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
Ik ben blondquote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
FC = Forum Crew.
Oftewel, behind ze screens!
Ik zweer je dat ik er zaterdag naar gezocht hebt, geloof je dat? Ik kan ook nooit iets vinden hierquote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
Je hebt niet eens in mijn bedank topic gepost SCH.
sjimz en BliksemSchigt bedankt ^O^quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ik er zaterdag naar gezocht hebt, geloof je dat? Ik kan ook nooit iets vinden hier
quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is toch in de stront? Of is door de stront dan nog een overtreffende trap?
Forum Crew.quote:Wat is de FC? Groningen?
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.quote:Ik verbaas me gewoon iedere keer weer over de gang van zaken, en het is zo ontzettend onnodig in mijn ogen. En ik baal van mezelf dat ik het niet meer links laat liggen, of rechts, of door zee.
Gepostquote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
sjimz en BliksemSchigt bedankt ^O^
Ach, je weet wie de TS was he.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..].
[..]
Forum Crew.
[..]
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.
quote:
golfer is een eikel, staat gewoon in de encyclopedie, en hij heeft er 1, heel zichtbaarquote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.
Vechten? Ik sla je helemaal in elkaar.quote:
haha, wat een grap was dat.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vechten? Ik sla je helemaal in elkaar.
Nee, maar ik heb een zwak voor Ruud, ik hoop dat hij nog terug komt naar PSVquote:Op maandag 21 september 2009 20:27 schreef SCH het volgende:
Ben je verliefd maril?
Naar Heerenveen. Ik heb ook een enorm zwak voor hem. Altijd gehad. Op alle frontenquote:Op maandag 21 september 2009 21:05 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een zwak voor Ruud, ik hoop dat hij nog terug komt naar PSV
En je kinderen kunnen het niet navertellen!quote:
Het is helemaal geen kliekquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
Het meest trieste was dat Yvonne het VBL forum niks vindt en het een kliek is dat er voor haar niet had hoeven te komen.
Ze realiseert zich niet dat het 't grootste onafhankelijke voetbal forum van Nederland is.
opzich heb je hier wel een punt volgens mij...quote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
Het meest trieste was dat Yvonne het VBL forum niks vindt en het een kliek is dat er voor haar niet had hoeven te komen.
Ze realiseert zich niet dat het 't grootste onafhankelijke voetbal forum van Nederland is.
En daar ben jij de aangewezen man voor.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef RayMania het volgende:
VBL is ook het grootste, maar kan veel groter en beter zijn dan het nu is.
Als Mod is ie wel belangrijk en doet ie het zeker goed, maar het zijn vooral de users die het forum maken wat het is.quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
En daar ben jij de aangewezen man voor.
Verklaar je nader.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef RayMania het volgende:
VBL is ook het grootste, maar kan veel groter en beter zijn dan het nu is.
Leuk dat je het zegt, maar dat is absoluut niet zo.quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
En daar ben jij de aangewezen man voor.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt, maar dat is absoluut niet zo.
Ik heb heel veel ideeën voor later, maar ga dat allemaal voor mijn eigen doen. Niks met FOK!.
Als je tegen die tijd weet dat het niet "voor je eigen" maar "voor jezelf"is en een beetje werkbaar en vooral uservriendelijk forum begint, zal ik er zeker gebruik van gaan maken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
Ik heb heel veel ideeën voor later, maar ga dat allemaal voor mijn eigen doen. Niks met FOK!.
Maar hij trekt nog steeds aan hetzelfde rode trekspiraaltje als in 2007.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hij trekt nog steeds aan hetzelfde rode trekspiraaltje als in 2007.
Al geprobeerdquote:Op maandag 21 september 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Kijk je naar Paul en witteman ?
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
Vroeger bleven linkse mensen gewoon links
Kan iemand iets doen aan de MSN van SCH ?
Trustenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de groeten doen aan Bluezzie en SCH
Trusten
Loekje beest.quote:
Alle vingertjes binnenboord of stiekem 1-tje inneh....quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Op handjes zat in ZUU en nu ook in Femke's hoer
Ik heb er zo mijn bedenkingen over.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom ben je nog zo laat wakkertjes
Wel eff pissen zeker ?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
weer een drukke werkdag voor de boeg.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
Ze zijn echt weer slim bezig
Lekker omgaan met mensen ook op deze manier.
Daar schieten we echt niets mee op hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb er allemaal geen tijd voor Ray, maar ik sta achter je en ons en jullie en zo.
Ongelooflijk hoe vrijwiligers worden behandeld, daar kan je met je verstand niet bij.
Moeten we niet iets doen? Op risico van massale bans natuurlijk.
Dat is het frustrerende inderdaad. Maar diep in mij zit nog altijd een actievoerder verscholen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar schieten we echt niets mee op hoor.
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..].
[..]
Forum Crew.
[..]
Heb je bericht gehad van Danny of iemand anders? Je bent toch niet zomaar ineens op zwart gezet. Je hebt je altijd de schompes gewerkt voor FOK! en was in mijn ogen zo enorm loyaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!
Jezus, als dat de reden isquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit had ik niet mogen posten, blijkbaar. Nou, ik ga weer back to work!
Ik kreeg een pm van Danny rond 10:00 uur. Niet gelezen nog, want was niet ingelogd. Ik zag eerst het topic van sjimz en toen wilde ik reageren en zag ik dat ik een pm had.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je bericht gehad van Danny of iemand anders? Je bent toch niet zomaar ineens op zwart gezet. Je hebt je altijd de schompes gewerkt voor FOK! en was in mijn ogen zo enorm loyaal.
En die post in Hools wordt als reden opgegeven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik kreeg een pm van Danny rond 10:00 uur. Niet gelezen nog, want was niet ingelogd. Ik zag eerst het topic van sjimz en toen wilde ik reageren en zag ik dat ik een pm had.
Naja, het zal wel allemaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen.
Danny linkt naar deze post; [HOOLS] De VBL-kroeg # 1908 - Met koffie voor de 5e & 6e manquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
En die post in Hools wordt als reden opgegeven?
Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Wat is er in godsnaam aan de hand?
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
Zoveel mods moeten bij een nieuw forum even stoer melden dat ze 'dat uit hun AT gaan slopen'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef Grulez het volgende:
Het is echt ongelofelijk zeg. Zo'n goede mod die zoveel heeft betekent voor VBL wordt op zwart gezet door een postje. Hij mag de andere fora toch gewoon kut vinden. Wat is daar mis mee?
[..]
Er zijn crewleden die al jaren roepen dat VBL meer dan kut is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:59 schreef Grulez het volgende:
Het is echt ongelofelijk zeg. Zo'n goede mod die zoveel heeft betekent voor VBL wordt op zwart gezet door een postje. Hij mag de andere fora toch gewoon kut vinden. Wat is daar mis mee?
[..]
Hoeveel mods melden niet vaak met een denigrerende toon dat de frontpage beter afgezonken kan worden...Echt, bizar dit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn crewleden die al jaren roepen dat VBL meer dan kut is.
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is er nog iemand over die mij bij kan praten?!
Echt, weer typisch Danny/Fok dit.
sommige dingen wil je gewoon niet teruglezen Zandmannetje, dan krijg je last van plaatsvervangende schaamte !quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er dan dit weekend allemaal aan de hand geweest? Heb dat ff gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |