[/care]quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:23 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb een huisje met de vraagprijs 240.000 en heb het voor 180.000 gekocht
Ja das waar maar het is van de woningstichting..dus jaaaquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ideaal hij staat leeg dus men moet er vanaf!
Jaaaa maar hij staat te koop of niet dan. Anders stond ie wel te huur.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:34 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Ja das waar maar het is van de woningstichting..dus jaaa
Ook als het pas een week te koop staat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:42 schreef _The_General_ het volgende:
Ex Woningbouw? Dan zou ik nog iets lager inzetten!
Komt dat niet te enthousiast over? ivm met het bod...quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
meteen doen. Strax is er iemand voor je die de vraagprijs geeft en dan ben je em kwijt.
Dan wacht je een maand, en kan je te laat zijn. Mag toch geen klap uit hoelang ie te koop staat. Ook al is het een uur. Bod is bod. En als die lui slim denken te zijn door je bod af te wijzen omdat je wel heel erg snel reageert dan zeg je gewoon: dan niet. Dan zullen ze wel schrikkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:44 schreef K-Girly het volgende:
[..]
Ook als het pas een week te koop staat?
Het is al een redelijke lage prijs voor wat je krijgt in verglijking met de andere huizen die we hebben gezien.
Ik denk dat je beter je makelaar voor deze vragen kan bellen. Daar is ie toch voor? Heb je je er wel een beetje in verdiept?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:46 schreef K-Girly het volgende:
en wanneer word een taxatie uitgevoerd?
We hebben geen aankoopmakelaar ingeschakeld, we hebben natuurlijk wel een makelaar nodig ivm het taxatierapport maar mijn vraag is wanneer word deze uitgevoerd, voordat een bod uitbrengt? als je in onderhandeling bent? of als het al eens ben over de prijs? Dan weet ik wanneer ik deze in kan schakelen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter je makelaar voor deze vragen kan bellen. Daar is ie toch voor? Heb je je er wel een beetje in verdiept?
Hoe kan je iets dat je (nog) niet hebt, kwijt zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
meteen doen. Strax is er iemand voor je die de vraagprijs geeft en dan ben je em kwijt.
Duidelijk thnx!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:00 schreef Deetch het volgende:
Woningstichting zal gewoon de vraagprijs willen hebben en zal daar dus ook lang op wachten. Het kost hun geen cent om dat pand leeg te hebben staan. Tenminste zo was dat in mijn woonplaats, de makelaar za l wel zeggen wat hij van jullie bod vindt.
Een taxatie/bouwkundig rapport moet je zelf aanvragen, dit kun je eventueel doen als ontbindende voorwaarde in het koopcontract, dus na je bod maar voor het uiteindelijk koopcontract. Andere ontbindende voorwaarde is natuurlijk het financieel voorbehoud. Vaak is het wel zo dat bij ex-huur huizen je moet tekenen voor de staat waarin je het koopt omdat de verkopende partij niet alle ins en outs kent van het huis aangezien deze er niet heeft gewoond. Hierom is het zeker aan te raden om een goed bouwkundig rapport te laten uitvoeren. De taxatie is vaak verplicht voor de hypotheekverstrekker.
Oh ja als ze je bod afwijzen en jij zegt dan "oh dan niet" daar zal de makelaar niet van schrikken, het is niet de lokale groentemarkt of electronicahandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |