abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 20:59:07 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925661
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.

Het wordt dan zeker een wereldster.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_3925676
Leuk voor een boek..
The "opperboer" does London.
-
pi_3925691
... is een irritante krullebol die vuile overtredingen maakt en door z'n onschuldige jongensachtige voorkomen er 99% van de tijd er mee wegkomt. Ik hoop ook dat 'ie naar Arsenal gaat zodat ik me minder aan 'm hoef te ergeren.
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:02:02 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925699
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk voor een boek..
The "opperboer" does London.
Tis een goede boer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:02:53 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925709
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:01 schreef Censere het volgende:
... is een irritante krullebol die vuile overtredingen maakt en door z'n onschuldige jongensachtige voorkomen er 99% van de tijd er mee wegkomt. Ik hoop ook dat 'ie naar Arsenal gaat zodat ik me minder aan 'm hoef te ergeren.
Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.

Kom je nog wel achter.

pi_3925875
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.

Kom je nog wel achter.

Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:22:20 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_3925882
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:21 schreef Censere het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant

Was van Basten ook.

pi_3925913
Ah. Mark. De nieuwe Wouters voor op het middenveld, alleen zonder O-benen. Die gaan we straks nog nodig hebben in Oranje, als Davids in prive-sfeer weer eens zijn handen niet thuis kan laten.

Heb Bommel wel eens gesproken met uitgaan. Aardige jongen, totaal niet zoals ie op het veld is. Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  maandag 22 april 2002 @ 21:25:17 #9
11721 scheur
maar toch.....................
pi_3925921
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was van Basten ook.
Wie moet je nog meer wassen,dan???

pi_3925930
Ik vind het maar een middelmatige middenvelder die absoluut niet het niveau van een Viera, Davids of Keane kan halen, wat toch echt nodig zal zijn om in zo'n topteam te komen spelen.
Maar het meeste heb ik vanavond nog gelachen met het feit dat Derksen hem vergeleek met Beckham.
Daarnaast is die nog eens heel erg arrogant.
vrager "kun je leven met dat Ajax kampioen wordt"
Bommel "Nee wij en F'noord zijn veel beter"
pi_3925990
quote:
Da's niet arrogant, dat is eerlijk en waar
pi_3926023
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:32 schreef Censere het volgende:

[..]

Nou dat betwijfel ik ten zeerste, zeker volgend jaar als die talenten er ook bij zitten.
En iedereen vergeet ook nog even dat een v/d vaart een half seizoen niet meegedaan heeft.
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2002 @ 21:36:22 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_3926052
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:25 schreef scheur het volgende:

[..]

Leer eerst eens goed quoten.

maandag 22 april 2002 @ 21:45:59 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_3926182
quote:

[..]

neej hoor
Ajax heeft toch gewoon meer punten dan die 2?
dat zijn gewoon de feiten.
Ze spelen misschien beter maar laten meer punten liggen dus zijn ze minder goed.
Het is een beetje op zijn nederlands praten als je zegt dat ze beter zijn.
Nederland speelt het mooiste voetbal ter wereld maar is niet op het WK
omdat het niet effectief genoeg was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_3926233
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

neej hoor
Ajax heeft toch gewoon meer punten dan die 2?
dat zijn gewoon de feiten.
Ze spelen misschien beter maar laten meer punten liggen dus zijn ze minder goed.
Het is een beetje op zijn nederlands praten als je zegt dat ze beter zijn.
Nederland speelt het mooiste voetbal ter wereld maar is niet op het WK
omdat het niet effectief genoeg was.

Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.

Champions League > UEFA Cup > Competitie > Beker

Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.

maandag 22 april 2002 @ 21:50:12 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3926244
quote:

[..]

Nee..Anders hadden ze wel op 1 en 2 gestaan
En dat staan ze niet!
-
  maandag 22 april 2002 @ 22:03:09 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_3926491
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef michelos het volgende:
Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.
Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig? Deelt toch echtwel uit dacht ik zo! Maar begrijp wat je bedoelt en je hebt gelijk daarin
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_3926731
quote:
Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef Machiel het volgende:
Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig?
Je hebt gelijk. Sinds het Inter-verhaal is ie eigenlijk genezen van zijn te softe mentaliteit.

Maar een sierlijke voetballer van zijn klasse heeft nu eenmaal niet geleerd om echt te bikkelen op het middenveld zoals een Bommel of Davids dat in zich hebben. Volgens mij valt dat ook niet echt te leren, dat moet in je zitten. Net zoals andersom het briljante van Bergkamp aangeboren moet zijn. Ieder zijn kwaliteiten.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_3926952
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:
Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:20:43 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3929006
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:
Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.
Uitgeschakeld worden door Celtic voor de UEFA Cup lijkt me geen schande. Wat er tegen Kopenhagen gebeurde, dat was een schande. Maar dat ben ik inmiddels alweer vergeten. Ik zou niet met Feyenoord willen ruilen, qua resultaten dit seizoen.
quote:
Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:

Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker

Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup. Wanneer je me deze vraag gesteld had voordat de UEFA de CL verklootte met tweede en derde en vierde poule-rondes of hoe het nu ook zou mogen gaan, had ik het misschien anders gezien. De ECII is al tijden afgeschaft, en de UEFA Cup zat daar nog onder.

De UEFA Cup is een schitterende prijs, maar geef mij maar een landskampioenschap.

quote:
Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.
En dus hebben ze beter gepresteerd.

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-04-2002 00:24]

dinsdag 23 april 2002 @ 00:23:21 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3929030
Ohja, Mark van Bommel. Ongelofelijke irritante kut-speler die ongetwijfeld uit kan groeien tot een héle grote. Keane is immers ook ongelofelijk irritant, en zo zijn er wel meer. Van Bommel heeft gewoon grote klasse, en zoals hij vanavond aan tafel zat vond ik 'm gewoon goed overkomen. Heel anders dan ik had verwacht. Laat 'm wel in vredesnaam naar Manchester gaan, want in Arsenal hoef ik 'm niet te hebben.
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:27:34 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3929071
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 00:23 schreef twi het volgende:
Ohja, Mark van Bommel. Ongelofelijke irritante kut-speler die ongetwijfeld uit kan groeien tot een héle grote. Keane is immers ook ongelofelijk irritant, en zo zijn er wel meer. Van Bommel heeft gewoon grote klasse, en zoals hij vanavond aan tafel zat vond ik 'm gewoon goed overkomen. Heel anders dan ik had verwacht. Laat 'm wel in vredesnaam naar Manchester gaan, want in Arsenal hoef ik 'm niet te hebben.
Ze worden anders wel landskampioen! (wsl)
-
pi_3930196
quote:
Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:

Zal denk ik niet gebeuren zolang Vieira er nog speelt, maar het zou wel een goeie opvolger voor hem zijn daar. Vieira is wel iets atletischer en technischer, maar er zit wel een redelijke gelijkenis tussen beide spelers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3930299
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 00:20 schreef twi het volgende:

Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:

Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker

Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup.

Ik geef je groot gelijk. Zou ik ook doen als ik supporter van een club zou zijn die de komende jaren geen aanspraak kan maken op de UEFA cup titel en de afgelopen jaren hard heeft moeten knokken om nog in de top 5 van de Nederlandse competitie voor te komen.

Je verhaal doet me een beetje denken aan een clubje uit Italië dat ook met zo'n instelling rond liep. We weten allemaal hoe dat is afgelopen... Daar ging het echter over een competitie die vele malen sterker is dan in Nederland en waar vele malen meer geld verdient wordt, dus vanuit hun oogpunt kan ik het nog enigzins begrijpen.

Maar goed, winnen van Inter, Glasgow etc. en op die manier een titel pakken is wat mij betreft altijd nog begerenswaardiger en eervoller dan een kampioenschap te winnen door te winnen met moeite van Groningen en Utrecht Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook wel had gewild dat Feyenoord het kampioenschap zou winnen dit jaar, maar dat zat er (door het drukke schema ?) helaas niet in.

dinsdag 23 april 2002 @ 08:23:47 #25
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3930344
quote:
LOL

Ze staan achter en hebben onlangs nog met 3-0 op de broek gehad, gefrustreerde lampekap.

quote:
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:

[..]

Voorlopig lijkt het erop dat PSV helemaal niets gaat winnen dus dit stukje raakt kant nog wal. Het gaat er ook niet om dat Ajax 'beter is' dan Feyenoord en PSV, van Bommel zegt dat zij veel beter zijn, misschien moet je het nog een keertje lezen
Hard, gemeen en snel
  dinsdag 23 april 2002 @ 10:00:24 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3931015
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 08:09 schreef Censere het volgende:
Ik vraag me af of je dat volgend jaar nog steeds zegt wanneer Feyenoord de UEFA Cup wint, en het daarop volgende jaar geen CL speelt.

Bovendien moet dat gezeur om het drukke schema eens afgelopen zijn. Het zijn professionals of het zijn het niet. Als je dan niet af en toe twee partijtjes per week kan spelen met zo'n brede selectie, en dat als reden gaat geven dat men niet presteert...

Ajax deed precies hetzelfde in '94/'95 en '95/'96 met een druk schema.

pi_3933035
quote:

Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:09:16 #28
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3933190
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.

Des te beter dat jullie nu gewoon 4 punten achterstaan en niet eens van Ajax gewonnen hebben afgelopen seizoen
Hard, gemeen en snel
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:27:47 #29
11102 knep
Mountainfreak
pi_3933416
BULL
pi_3938005
quote:
Op maandag 22 april 2002 22:27 schreef Paige het volgende:

[..]

Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)

Nou dat als Psv er volgend jaar 2 versterkingen bij krijgt dat ze dan iedereen van de mat spelen.
Die Derksen is gewoon gefrusteerd dat het geen wat die hoopt dat psv kampioen wordt niet lukt. Ik zou zeggen wees dan eens realistisch en constateer eens dat het verschil helemaal niet zo groot is.
Sterker nog volgend jaar is het er al helemaal niet meer.
  woensdag 24 april 2002 @ 03:44:52 #31
374 beelzebub
master of disaster
pi_3942758
Zoals het er nu naar uitziet spelen Bommel, Hofland en Kezman volgend jaar gewoon in Nederland. De clubs hebben nog 6 dagen om te bieden.

Het schijnt dat het geld in het buitenland op is en dat men wacht tot de giganten (Man U, Real) met geld gaan smijten zodat clubs als Arsenal weer kunnen gaan shoppen bij PSV enz enz.

woensdag 24 april 2002 @ 08:25:58 #32
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_3943136
van Bommel is echt 1 van de meest overschatte voetballers van de NL competitie...van mij mag ie naar een topclub in het buitenlang gaan...kan die daar lekker op de bank gaan zitten.

Pistol Pete

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 24 april 2002 @ 08:37:08 #33
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_3943175
PSV en Feyenoord ZIJN ook beter als Ajax
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_3946152
een beetje irritant dat ie zichzelf irritant vind
hmmmm
  woensdag 24 april 2002 @ 13:25:24 #35
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3946419
quote:
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
ONZIN

De dit seizoen gespeelde wedstrijden zeggen wat anders en feiten zijn feiten ipv een hoop geneuzel en gewauwel

code:
26-08-2001 Feyenoord - Ajax      1-2
03-03-2002 Ajax - Feyenoord      1-1
25-11-2001 Ajax - PSV            1-3
24-03-2002 PSV - Ajax            1-1
10-04-2002 Ajax - PSV            3-0

Hard, gemeen en snel
  woensdag 24 april 2002 @ 13:28:30 #36
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3946454
Over Von Bommel kan/wil ik maar een ding zeggen:

MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 24 april 2002 @ 16:17:17 #37
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_3949095
quote:
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
[offtopic]Hey keldertje, als jullie zo beter zijn, waarom worden jullie geen kampioen dan?

Ajax heeft tot nu toe meer punten gehaald. Waarop baseer je dan dat de anderen beter zijn. Dat kan alleen op subjectieve gronden aangezien het enige meetmiddel de positie op de ranglijst is.

Daarnaast heeft feyenoord weer slechts 1 schamel puntje gehaald tegen ajax en heeft ajax psv mooi opzij gezet met 3-0 in de beker, dus waar jij je meningen op baseerd is mij een raadsel.[/offtopic]

Van Bommel is een goeie voetballer, maar daarnaast ook een ontzettend smerig mannetje. Smerige overtredingen en constant zeiken voor kaarten.

Laat hem maar snel vertrekken.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  woensdag 24 april 2002 @ 16:32:31 #38
374 beelzebub
master of disaster
pi_3949387
Van Bommel moet soms zo smerig zijn, omdat hij omringd is met een aantal (ik zeg niet allemaal) matige voetballers zonder winnaarsmentaliteit.

Van de huidige basis hebben alleen hij, Ooijer en Waterreus echt een winnaarsmentaliteit. Als het erop aankomt geven jongens als Gakhokidze, Ramzi, Bouma, de Jong en Bruggink niet thuis. In een beter en sterker elftal zal hij pas echt goed uit de verf komen.

vrijdag 3 mei 2002 @ 11:55:17 #39
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_4051781
Niet fucken met van Bommel die kerel is wel ff de beste middelvelder van Nederland.
De enige die misschien net zo goed kan worden is van de Vaart maar dan heeft hij nog een lange weg te gaan
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:00:43 #40
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4051852
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 11:55 schreef J-Will het volgende:
Niet fucken met van Bommel die kerel is wel ff de beste middelvelder van Nederland.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 4 mei 2002 @ 13:51:33 #41
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_4060628
Noem 1 betere
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_4066519
van bommel ging misschien naar arsenal of naar real

hangde af van vieira, als hij bij arsenal blijft dan neemt real van bommel
en als vieira naar real gaat dan gaat bommel naar arsenal

heb ik toch ergen gelezen

pi_4136451
Van Bommel met Van Gaal naar Barca

De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.

Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.

PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.

vrijdag 10 mei 2002 @ 13:02:51 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_4136559
Eindelijk verlost
A.M.A.B
  vrijdag 10 mei 2002 @ 13:25:23 #45
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_4136886
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 12:55 schreef Duiveltja het volgende:
Van Bommel met Van Gaal naar Barca

De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.

Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.

PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.

Bron??????????? Want kan het me niet voorstellen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 10 mei 2002 @ 13:30:46 #46
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_4136967
het rommelt de laatste tijd nogal bij Barca,iedere dag nieuwe geruchten

bron: http://www.voetbalonline.nl/perskamer.htm

quote:
Van Gaal wil Van Bommel bij Barcelona

BARCELONA, 10 mei 2002 01:37 - Wanneer Louis van Gaal de nieuwe trainer wordt van Barcelona is
het volgens het dagblad Sport vrijwel zeker dat hij Marc van Bommel als eerste aankoop zal presenteren. De PSV'er is donderdag al groot afgebeeld op de voorpagina van het sportdagblad. Hij zou een van de weinige Nederlanders zijn op wie Van Gaal rekent bij zijn tweede verblijf bij de Catalaanse topclub. Frank de Boer, Cocu en Overmars mogen blijven. Daarbij is volgens het andere dagblad El Mundo Deportivo Jerrel Hasselbaink een van de kandidaten om Kluivert op te volgen. Kluivert en Rivaldo mogen zoals we al eerder melden vertrekken.

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:04:14 #47
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4137230
Gelukkig! Vertrekt die Von Bommel eindelijk uit Nederland!
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:10:24 #48
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_4137298
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig! Vertrekt die Von Bommel eindelijk uit Nederland!
Allemaal geruchten niet te vroeg juichen
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:11:55 #49
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4137309
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:10 schreef CAZZO het volgende:

Allemaal geruchten niet te vroeg juichen

Idd! Ik vind hem ook meer een type voor Engeland eerlijk gezegd!
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:43:07 #50
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_4137684
Allemaal jaloers...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:59:50 #51
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4137872
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal jaloers...
Waarop?
pi_19241411
gaat iig niet naar Aston Villa,O'Leary heeft geen geld beschikbaar om hem te kopen
pi_19241851
da's nog eens een flinke kick 740 dagen na de laatste post een topic weer leven inblazen

Maar hoe kom je daar zo bij? Het laatste dat ik las is dat er een redelijke som geld is om spelers aan te trekken. Het zou er met die som een beetje van af hangen hoeveel spelers en wie precies of het allemaal haalbaar zou zijn
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_19242784
waar heeft die leren voetballen ???

Fortuna Sittard
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:39:56 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19242797
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
waar heeft die leren voetballen ???

Fortuna Sittard
voetballen?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19242877
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

voetballen?
pi_19242898
het is in ieder geval geen Trefbal !
pi_19286456
bron:
Villa abandon Van Bommel interest

David O'Leary has been forced to abandon his interest in the PSV Eindhoven midfielder Mark Van Bommel due to a lack of cash.

O'Leary would love to add the highly-rated Van Bommel to his squad as he seeks to rebuild the senior playing staff at Villa Park this summer.

Van Bommel has been linked with both Villa and their Premiership rivals Tottenham for most of the year.

But O'Leary only has limited funds and wants to bring in six new players this summer.

Only a sudden injection of cash can apparently save O'Leary's interest in Van Bommel from ending in disappointment.

He said: "I have the money to buy Mark Van Bommel. But I could not afford anyone else if I did that. I have to sign six players so I can't go for that quality.

"The money I have been given would bring in one quality player but what we have got to do after releasing 14 players this season is to bring in six to fill the gaps to take us back to a squad of 18.

"We have to stock up on limited money and you can only spend what you are told to spend.
pi_20531083
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
pi_20531176
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
pi_20531290
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef gras het volgende:
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
Er zijn nogal wat clubs die centrale middenvelders zoeken of willen ruilen. Dus we zullen zien.
pi_20531357
In 20 dagen kan nog veel gebeuren. Denk wel dat hij nog een cluppie vind in Duitsland of Engeland.
pi_20531562
Als ze een mooie zak met geld afleveren mag hij weg, maar liever zie ik hem nog een jaar naast Cocu spelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20531580
Ik zie liever Vogel naast Cocu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20531595
gegarandeerd 85% balbezit
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20531621
Overigens, jij meldde dat Cocu de beste passer was, echter waren bijna al zijn passes op het EK breed of terug, over zeer korte afstand. Ik bedoel maar.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juli 2004 @ 17:23:42 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_20533462
Jammer voor van Bommel. wordt weer een jaartje aankloten.

zaterdag 10 juli 2004 @ 17:48:05 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20534000
quote:
Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
LOL, mocht ie willen nu !

Als ik eerlijk ben vond ik hem vroeger beter, hij is ook steeds zwakker en gefrustreerder gaan spelen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20982952

Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waarop Gelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.

Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
pi_20992145
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
  zondag 1 augustus 2004 @ 16:15:15 #71
13462 BansheeBoy
pi_20992250
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
Wat dacht je van smullen van zijn frustratie

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_20992426
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
Na de CL-voorronde ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_20995234
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Na de CL-voorronde ja.
pi_20995640
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waarop Gelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.

Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
heerlijk gooi het eruit

held van bommel
pi_20995859
Ik ben benieuwd hoe coachje Marco met Van Bommel zal omgaan.
pi_20997218
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 19:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd hoe coachje Marco met Van Bommel zal omgaan.
Internationaal heeft van Bommel zoiets nog niet echt gedaan.
En de trainers hebben nooit echt problemen met van Bommel.
pi_21631428
nou over 2 dagen weten we of onze held blijft voetballen bij PSV
  Trouwste user 2022 maandag 30 augustus 2004 @ 01:28:23 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_21631588
Briljante voetballer. Helaas mspeelt ie bij PSV en denkt ie dat ie minder is dan derest.

pi_21632226
Met Cocu in vorm naast zich kan ie bij PSV zijn beste jaar spelen, hoeft ie nl. niet meer zoveel te poetsen en kan ie nog meer diepgaan.. Het zou zeldzaam dom zijn om naar een kwakkelend mijnwerkers B-team als Dortmund te vertrekken voor het geld, en alle sportieve aspiratie's aan de kant te zetten. Ongeveer net zo dom als Mandy's move naar de Inter-bank.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:16:42 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_21668910
Zoals het er nu dus uit ziet blijft ie helaas bij PSV.

pi_21669032
Over 3 uur en 26 minuten mag de champagne ontkurkt worden, Held Van Bommel blijft voorlopig
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21670140
Ze vinden 5 miljoen teveel
Terwijl er voor zo'n Zweedse taekwondo-bankzitter het driedubbele wordt betaald.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:19:20 #83
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21670290
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:13 schreef SCH het volgende:
Ze vinden 5 miljoen teveel
Terwijl er voor zo'n Zweedse taekwondo-bankzitter het driedubbele wordt betaald.
Maar zo zit de harde wereld niet in elkaar.

Dat wordt nog een seizoentje genieten van Held van Bommel
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:36:29 #84
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21670719
Van Bommel gaat een jaar geweldig voetballen en dan mag ie gratis naar Real Madrid..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21670981
quote:
De transfer van Mark van Bommel naar Borussia Dortmund is vooralsnog van de baan.
Dat heeft president Gerd Niebaum van de Duitse club bevestigd."We kunnen de gevraagde
transfersom op dit moment niet betalen,maar dat betekent niet dat het boek Van Bommel definitief gesloten is.We zullen hem blijven volgen."
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:10:37 #86
11102 knep
Mountainfreak
pi_21671609
Hopen dat Mark geen dipje krijgt van dit gedoe .
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:16:37 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_21671753
Zit er wel in dat ie weer zo teleurgesteld is dat het weer minder wordt. Op deze manier gooit ie twee jaar van z'n carrière weg.

pi_21672616
Mark maakt PSV kampioen

pi_21684839
Ach, zo'n verbetering is Dortmund momenteel ook niet. Bovendien speelt hij met PSV toch 6 CL-duels en een rondje UEFA Cup.
www.thuisuiteten.nl
pi_21685188
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef knep het volgende:
Hopen dat Mark geen dipje krijgt van dit gedoe .
Idd een flinke DIP moet ie krijgen
Nu ook Zuid Afrika
pi_21686540
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
en een rondje UEFA Cup.
  woensdag 1 september 2004 @ 19:49:48 #92
11102 knep
Mountainfreak
pi_21690835
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Idd een flinke DIP moet ie krijgen
Gaan jullie nu maar hobby-en om een nieuwe elleboogstoter te verkrijgen .
pi_21697624
quote:
Op woensdag 1 september 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Ach, zo'n verbetering is Dortmund momenteel ook niet. Bovendien speelt hij met PSV toch 6 CL-duels en een rondje UEFA Cup.
pi_21728278
Deze is toch wel erg vermakelijk

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21728338
pi_21728560
briljant!
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 3 september 2004 @ 15:33:55 #97
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_21728651
Von Bommel
Hard, gemeen en snel
pi_21728858
Deze vond ik ook wel leuk gesoept:

That's all folks!
  vrijdag 3 september 2004 @ 16:00:53 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_21729105

Mooi gemaakt!

Ben blij dat ie nog een jaartje blijft. Staan we over een tijd weer met ze'n allen op het stadhuisplein!

pi_21734768
Zat er leuk in, die Nederlandse treffer van Mark net
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 september 2004 @ 21:05:31 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_21734781
Ja geweldig schot van over 30 meter.

pi_21734868
Wat een goal zeg!
pi_21735101
Je kan veel zeggen van Mark, maar Liechtenstein tergen doet ie niet
  vrijdag 3 september 2004 @ 23:20:08 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_21738285
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef okee6 het volgende:
Je kan veel zeggen van Mark, maar Liechtenstein tergen doet ie niet
Nee, maar dat geldt voor die andere 22 ook........
Voor PSV is hij in ieder geval van grote waarde.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_21741559
Ja, het is een speler die veel 'lucky-shots' lanceert en zijn passing is ook niet onaardig, maar het is vooral een voetballer dat tot talent is gepraat door de voetbalanalisten en media.
Al vanaf Fortuna Sittard zegt met dat het een talent is, maar ik vind het niet meer dan een aardige voetballer. Totaal geen extra waarde voor het Nederlands elftal, misschien wel bij PSV, maar dat is ook niet moeilijk als je kijkt wie er nu rondloopt.
Het zegt al genoeg dat van Bommel op zijn leeftijd nogsteeds geen transfer heeft gemaakt en Robben die later is gekomen en veel jonger is wel. Dat geeft al aan dat van Bommel lang niet zo goed is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_21741645
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 04:13 schreef Shreyas het volgende:
Het zegt al genoeg dat van Bommel op zijn leeftijd nogsteeds geen transfer heeft gemaakt en Robben die later is gekomen en veel jonger is wel. Dat geeft al aan dat van Bommel lang niet zo goed is.
Robben heeft op zijn positie geen noemenswaardige concurrentie (het zegt al genoeg dat Vandenberg nu in Oranje speelt), Van Bommel heeft dat wel, zeker bij de clubs waar hij naar toe getransfereerd zou kunnen worden.
  zaterdag 4 september 2004 @ 05:38:22 #107
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21741839
Ik vond v Bommel 1 van de beste die ik heb gezien op het veld.
100x beter als die pesticideventjes sneijder en vd vaart
sneijder mag een mooie trap hebben maar dat was het dan ook.
pi_21743537
Dat vind ik nou een mooie post om op 5.38 te maken!!! Daar heb je de hele nacht over gedacht, tijdens het hossen en stampen?

Sneijder heeft natuurlijk veel meer voetbalkwaliteiten dan Van Bommel, maar Van Bommel heeft weer iets wat anderen niet veel hebben. Maar dan nog blijft het een dienende jongen die voor jongens als Sneijder zou moeten werken. Beetje een Aron Winter.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 september 2004 @ 11:20:23 #109
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21743584
Mich, ik ben het deels met je eens. Ik vind Van Bommel toch wel iets meer pure voetbalkwaliteiten hebben dan Winter. WInter was wel een ideale speler voor de balans in je elftal
pi_21743677
Ja, okee, maar ik geef meer de rol aan die Van Bommel zou moeten hebben. Winter was meer een loper, Van Bommel kan ook nog wel wat aanvallends. Al maakte Aron in zijn beste jaar eens meer dan 10 competitiegoals.
www.thuisuiteten.nl
pi_21745329
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 04:13 schreef Shreyas het volgende:
Ja, het is een speler die veel 'lucky-shots' lanceert en zijn passing is ook niet onaardig, maar het is vooral een voetballer dat tot talent is gepraat door de voetbalanalisten en media.
Al vanaf Fortuna Sittard zegt met dat het een talent is, maar ik vind het niet meer dan een aardige voetballer. Totaal geen extra waarde voor het Nederlands elftal, misschien wel bij PSV, maar dat is ook niet moeilijk als je kijkt wie er nu rondloopt.
Helemaal mee eens. Ik heb nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Van Bommel. Onder aanvoering van Johan Derkssen is die knul opgehemeld tot een stervoetballer. Op een gegeven moment was hij zelfs van mening, en een heleboel schapen volgden hem daarin, dat Davids moest wijken voor Van Bommel
pi_21758076
Van Bommel roeleert gewoon !
  zondag 5 september 2004 @ 02:35:18 #113
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21759253
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 13:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik heb nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Van Bommel. Onder aanvoering van Johan Derkssen is die knul opgehemeld tot een stervoetballer. Op een gegeven moment was hij zelfs van mening, en een heleboel schapen volgden hem daarin, dat Davids moest wijken voor Van Bommel
Reageer dan niet, want zo kom je wel heel erg dom over

Van Bommel was de afgelopen twee wedstrijden de beste speler van Oranje. Aan zijn kwaliteiten is niet te twijfelen, hij heeft alles in huis. Goeie pass, dynamiek, goede tackle, kopsterk is zowel als verdedigend als aanvallend een van Neerlands beste middenvelders. Daarnaast kan Held van Bommel goed de organisatie op het middenveld leiden en hij heeft z'n postuur ook mee.

Alleen Van Bommel kan ons redden tegen Tjechie komende woensdag.
pi_21759734
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, okee, maar ik geef meer de rol aan die Van Bommel zou moeten hebben. Winter was meer een loper, Van Bommel kan ook nog wel wat aanvallends. Al maakte Aron in zijn beste jaar eens meer dan 10 competitiegoals.
Winter hielp Oranje in 1994 wel bijna langs Brazilie (maakte 2-2) alvorens Branco van Ed een goal cadeau kreeg. Van Bommel kan wel toon zetten, maar ik denk dat Winter het elftal beter bedienen kon.

Van Bommel scoort toch te weinig belangrijke treffers. Okee true, hij maakte de winnende tegen Liechtenstein
pi_21759852
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:13 schreef okee6 het volgende:

[..]

Winter hielp Oranje in 1994 wel bijna langs Brazilie (maakte 2-2) alvorens Branco van Ed een goal cadeau kreeg. Van Bommel kan wel toon zetten, maar ik denk dat Winter het elftal beter bedienen kon.

Van Bommel scoort toch te weinig belangrijke treffers. Okee true, hij maakte de winnende tegen Liechtenstein
Als je 0 doelpunten tegen krijgt hoe kan je dan de winnende scoren?
pi_21759871
Is hij van dat schoenenmerk?
pi_21759952
Van Bommel heeft toch wel eens meer dan 10 treffers gemaakt in competitie ?

Van Winter kanik me dat niet herrineren
pi_21760937
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Als je 0 doelpunten tegen krijgt hoe kan je dan de winnende scoren?
Het eerste doelpunt dat gescoord wordt dat het verschil maakt wordt als winnende goal gezien

Bij 3-0 is dat dus de 1-0
Bij 3-1 is dat dus de 2-1
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21763643
quote:
Op zondag 5 september 2004 02:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Reageer dan niet, want zo kom je wel heel erg dom over

Van Bommel was de afgelopen twee wedstrijden de beste speler van Oranje. Aan zijn kwaliteiten is niet te twijfelen, hij heeft alles in huis. Goeie pass, dynamiek, goede tackle, kopsterk is zowel als verdedigend als aanvallend een van Neerlands beste middenvelders. Daarnaast kan Held van Bommel goed de organisatie op het middenveld leiden en hij heeft z'n postuur ook mee.

Alleen Van Bommel kan ons redden tegen Tjechie komende woensdag.
Joehoe, hij speelt eens een paar wedstrijdjes goed. Geweldig hoor. Dat alle Europese clubs nog niet achter deze Nederlandse Maradona zitten...

Daarnaast, held Van Bommel?
pi_21765648
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef nikk het volgende:

[..]

Joehoe, hij speelt eens een paar wedstrijdjes goed. Geweldig hoor. Dat alle Europese clubs nog niet achter deze Nederlandse Maradona zitten...

Joehoe, een nieuwe ajacied "talent" speelt een wedstrijd goed en hij is helemaal geweldig, hij zal het gaan maken en de grote clubs azen op hen
pi_21765780
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef nikk het volgende:

HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EK
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21765960
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EK
Raar dat de beste speler van de HCE nog niet is verkocht en de ' mindere' goden de afgelopen jaren wel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_21766027
quote:

[..]

Normaal kan ik je stukjes altijd wel waarderen en kan ik er ook vaak een kern van waarheid in vinden. Nu moet ik toch goed zoeken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_21766092
quote:
Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Raar dat de beste speler van de HCE nog niet is verkocht en de ' mindere' goden de afgelopen jaren wel.
Ja, aan de ene kant wel. Vorig jaar speelde hij verre van geweldig en hij mistte het EK, waardoor hij geen droomtransfer kon afdwingen. Als hij dit seizoen zo doorgaat zoals hij nu bezig is, kan hij tekenen bij iedere grote club omdat hij dan gratis weg mag.

Als grote club zou ik in dat soort gevallen ook wachten, want het is bekend dat PSV goed onderhandelt, dus die miljoenen kunnen ze zich nu uitsparen en PSV kan met wat geluk meer vangen met een goede Van Bommel in de CL
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21766145
quote:
Op zondag 5 september 2004 15:11 schreef Suijk het volgende:

[..]

Normaal kan ik je stukjes altijd wel waarderen en kan ik er ook vaak een kern van waarheid in vinden. Nu moet ik toch goed zoeken.
Een beetje sarcasme klonk er hopelijk wel door. Maar ik ben ervan overtuigd dat als Van Bommel meegedaan had met het EK, dat het beter was geweest voor het Nederlands Elftal, zeker omdat hij samen met Davids de enige is die op moeilijke momenten net een stukje verder durft te gaan. De één noemt het irritant gedrag, de ander een uitstekende mentaliteit
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21773220
quote:

[..]

Ik denk eerder dat een niet ontbreken van Advocaat het Nederlands elftal heeft opgebroken, maar dat terzijde. Van Bommel is een aardige speler voor de Nederlandse competitie als er gespeeld moet worden tegen subtoppers ofzo. En internationaal red hij het net tegen landen als Liechtenstein en Moldavie. Ik geloof best dat ie ooit veelbelovende talent is geweest, jammer dat hij het alleen nooit waar heeft kunnen maken.
pi_21773296
quote:
Op zondag 5 september 2004 15:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant wel. Vorig jaar speelde hij verre van geweldig en hij mistte het EK, waardoor hij geen droomtransfer kon afdwingen.
Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.
pi_21773465

Treffend, en ook wel een beetje triest.
pi_21774478
hoofd lichaam verhouding klopt ni tzo
  zondag 5 september 2004 @ 22:38:49 #130
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21774636
quote:
Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef nikk het volgende:

[..]

Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.
Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.

Prachtige goal van Van Bommel weer bij de training van het Nederlands Elftal Hij schiet ze er de laatste tijd van alle rangen en standen in. Kan een leuk seizoen worden voor PSV.
pi_21774909
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.
Nee hoor jolige provinciaal. Ik vind hem domweg kwaliteit tekort komen.
pi_21777138
Als PSV zich niet teveel geld had gevraagd dan speelde van Bommel nu bij een topclub !
  maandag 6 september 2004 @ 00:38:49 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21777195
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV zich niet teveel geld had gevraagd dan speelde van Bommel nu bij een topclub !
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 september 2004 @ 08:36:06 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21779864
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 6 september 2004 @ 08:44:00 #135
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21779905
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:25 schreef Steijn het volgende:
Is hij van dat schoenenmerk?

Nee Van Bommel's verkopen en lopen beter.

Woensdag krijgt hij vast de kans iom zich weer in de etalage te spelen. Gezien de man best ballen kan en de Tsjechen nogal wat mensen missen kan het maar zo dat het Mark's avond wordt.
  maandag 6 september 2004 @ 08:45:55 #136
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21779920
verkeerde knopje
  maandag 6 september 2004 @ 08:49:04 #137
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21779939
quote:
Op maandag 6 september 2004 08:45 schreef sjun het volgende:
verkeerde knopje
Verkeerde forum
pi_21780754
quote:
Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:

De kans dat Held Van Bommel ooit naar ajax komt zou 0,0% zijn, nog een pluspunt dus
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21780987
quote:
Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?
Voor bommeltje is het wel leuk, die kan straks ontzettend veel gaan verdienen. Alleen nu bij psv is hij de man, de leider van het team. Dat wordt hij bij een andere club niet meteen. Benieuwd hoe hij daar mee om gaat (bij NL elftal ging dat in het begin ook totaal niet)
Klik dan als je durft
  maandag 6 september 2004 @ 11:05:45 #140
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21781418
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.

Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
  maandag 6 september 2004 @ 12:25:38 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21782935
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:36 schreef Djekko het volgende:
Van Bommel gaat een jaar geweldig voetballen en dan mag ie gratis naar Real Madrid..
Zou niet verrassend zijn.
pi_21783030
quote:
Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:

[..]

Als van Bommel naar Ajax was gegaan was hij mislukt.
  maandag 6 september 2004 @ 12:33:45 #143
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_21783059
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:

[..]

16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.

Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Je rekensom is erg .. uhm.. "creatief" ..
Verder is van Bommel eem mega-irritante speler die ik niet kan uitstaan. Neemt niet weg dat het een goede voetballer is, en ook zeker in het Nederlands elftal thuis hoort. Alleen dat gezeur van hem altijd..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_21783203
quote:

[..]
Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Ik denk dat het ook sportief goed is voor PSV dat hij nog in Eindhoven blijft. Dan moet hij wel de vorm behouden, waarin hij nu steekt. Vorig jaar vond ik hem gewoon zwak spelen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_21783767
quote:

Heeft van Bommel die 2 wedstrijden het in z'n eentje opgenomen tegen Rode Ster?
Hulde voor die man. In z'n eentje kwalificeren voor de CL, da's toch zeker een transfer naar Real waard. Zelfs als ie tegen het 16e team van de lokale <plaatsnaam> Boys had gespeeld, was dat al een prestatie, maar tegen een club als Rode Ster!!!! Hulde!
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 6 september 2004 @ 13:55:50 #146
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_21784430
De eerste 20 minuten tegen Liechtenstein was von Bommel dramatisch. Geen pass kwam aan en hij was een constante oorzaak van balverlies. Daarna ging het beter met als hoogtepunt de goal.

Blijft een middelmatige voetballer met een zeer bijzondere wedstrijdmentaliteit.
Hard, gemeen en snel
pi_21787036
quote:

[..]

Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.
Qua irritatie liggen ze ongeveer gelijk denk ik.
Klik dan als je durft
  maandag 6 september 2004 @ 16:25:59 #148
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_21787110
quote:
Op maandag 6 september 2004 16:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.
Qua irritatie liggen ze ongeveer gelijk denk ik.
Misschien is er een verschil tussen irritatie richting mede- en tegenspelers of enkel tegenspelers...
pi_21788320
Je kan hem een eikel vinden, maar qua prestaties hoort Mark momenteel gewoon in Oranje. Klaar. Met Raffie of Sneijder naast hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_21836975
van Bommel was wel nuttig gister !
  donderdag 9 september 2004 @ 13:15:43 #151
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_21837245
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
van Bommel was wel nuttig gister !
pi_21841791
Van Bommel was zelfs één van de besten, hoe rot het ook klinkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_21842843
quote:
Op donderdag 9 september 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel was zelfs één van de besten, hoe rot het ook klinkt.
Held van Bommel
  Trouwste user 2022 donderdag 9 september 2004 @ 18:32:43 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_21843287
Met een gezonde vechtlust ditmaal.

pi_23317177
kick hem nog vene omhoog
even lekker praten over deze fantastische speler
  zondag 14 november 2004 @ 22:25:14 #156
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_23317454
Mja.. Koeman wou hem. Maar Van Bommel wil niet lager gaan spelen dan zijn huidige club
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_23317478
Jammer dat hij nu niet echt in vorm is. Hij geeft af en toe wel een goede pass, maar over het algemeen zijn zijn passes erg onzuiver op dit moment.
pi_23317579
heeft een mooie pass gegeven op lange Jan dat wel
pi_23317658
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
heeft een mooie pass gegeven op lange Jan dat wel
Dat was zeker een mooie pass, maar dat is helaas de laatste tijd meer een zeldzaamheid dan een zekerheid bij hem. Ik mis Van Bommel zoals hij de eerste jaren in Eindhoven was. Die zie ik gewoon helaas te weinig of zelfs niet meer.
pi_23318520
Hij speelt redelijk inspiratieloos. Veilig, eigenlijk. Niets voor Bommel.
Klik dan als je durft
pi_23323298
Komop jonmgens. Het begin van het seizoen speelde Bommel gewoon erg goed, momenteel zit hij in een vormdipje. Komt wel weer goed hoor.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23324175
Ach mischien laat die laatste paar wedstrijden voor de winterstop weer wat zien
En als de transfer periode voorbij is zie je hem weer boos kijken op TV zoals een paar maanden geleden
pi_23332072
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Komop jonmgens. Het begin van het seizoen speelde Bommel gewoon erg goed, momenteel zit hij in een vormdipje. Komt wel weer goed hoor.
Het lijkt er de afgelopen jaren wel op of hij elk seizoen in zo'n dipje komt, na een sterk begin.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 november 2004 @ 17:12:24 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_23332097
Wel gunstig dat ie a.s zondag geschorst is
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_23332110
Mark is geschorst
pi_23332120
quote:
Op maandag 15 november 2004 17:12 schreef INViCTuS het volgende:
Wel gunstig dat ie a.s zondag geschorst is
Net iets te laat
  zondag 30 januari 2005 @ 19:30:56 #167
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_24837901
Held van Bommel. Wat was hij ondanks zijn soms iets te veel aanwezige nonchalance ook vandaag weer geniaal. Die rush voor de derde goal
pi_24850361
Speelde goed, wat ik uit de samenvatting kon opmaken. Enige minpunt was het mislukte balletje achter het standbeen langs waardoor RKC uit de counter bijna scoorde. In Europees verband kan zoiets een tegengoal betekenen.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:33:11 #169
89723 RealKnuckles
pi_24850605
Ik kots op die arrogante kut van Bommel
pi_24850774
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:33 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik kots op die arrogante kut van Bommel
Heb je ook wat nuttigs te melden?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 31 januari 2005 @ 14:41:44 #171
89723 RealKnuckles
pi_24850794
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Heb je ook wat nuttigs te melden?
Ik hoop dat ie volgende wedstrijd z'n been breekt
pi_24850866
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:41 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie volgende wedstrijd z'n been breekt
Wat doe je hier?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 31 januari 2005 @ 14:47:45 #173
89723 RealKnuckles
pi_24850900
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat doe je hier?
Mijn mening geven over een voetballer die te veel de hemel in geprezen wordt en teveel capsones heeft.
pi_24851029
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:47 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

Mijn mening geven over een voetballer die te veel de hemel in geprezen wordt en teveel capsones heeft.
Dus doe je dat op deze manier? Leuk, echt een welkome aanvulling dan!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 31 januari 2005 @ 15:05:44 #175
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24851257
Hij moet lekker Warcraft 3 gaan spelen, daar hebben Trollen tenminste nog een sociaal nut

Enneh... van Bommel in Oranje basis! Lijkt me duidelijk dat ie momenteel 2 klassen beter is dan Sneijder en VDV.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  maandag 31 januari 2005 @ 15:08:11 #176
89723 RealKnuckles
pi_24851326
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hij moet lekker Warcraft 3 gaan spelen, daar hebben Trollen tenminste nog een sociaal nut

Enneh... van Bommel in Oranje basis! Lijkt me duidelijk dat ie momenteel 2 klassen beter is dan Sneijder en VDV.
HAHAHAHAHA wat grappig
Van Bommel 2 klassen beter? PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
  maandag 31 januari 2005 @ 15:10:03 #177
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24851370
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA wat grappig
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.

Als je een mening hebt, die je normaal kan verwoorden, horen we het graag.
  maandag 31 januari 2005 @ 16:20:58 #178
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24852162
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.

Als je een mening hebt, die je normaal kan verwoorden, horen we het graag.
laat em maar blaten... selectief ignoren werkt het beste bij retards
  maandag 31 januari 2005 @ 16:29:58 #179
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24852242
Van Bommel vertrekt voor 100% aan het einde van het seizoen naar een topclub uit Engeland, Spanje of Italië.
quote:
Zaakwaarnemer Rob Jansen liet in het programma Studio Voetbal weten dat Borussia Dortmund en Schalke'04 eigenlijk niet meer in de picture zijn voor Mark van Bommel. De huidige aanvoerder van PSV zal voor 100% zeker vertrekken aan het einde van het seizoen. Hij zou concrete aanbiedingen op zak hebben van topclubs in Engeland, Spanje en Italie. Mark van Bommel moet nu de moeilijke keuze tussen die clubs gaan maken, aldus Jansen.
  maandag 31 januari 2005 @ 16:36:35 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24852306
Goed zo.
A.M.A.B
pi_24852990
Van Bommel is duidelijk bezig aan een afscheidstoernee en een sollicitatieronde. Bij vlagen zeer indrukwekkend, al blijf ik hem soms ineens vrij matig vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_24853081
Hij liet zich wel erg gemakkelijk aan de kant 'beuken' door die RKC'ers bij die tegengoal. Niet van Herr Von Bommel gewend
pi_24853127
Ach, Bernardo Vasconcelos is een tank.
www.thuisuiteten.nl
pi_24854504
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA wat grappig
jah, Sneijder en VDV zijn momenteel in bloedvorm

waarom neem ik nog de moeite om hierop te reageren :^{
Ach, Bommel doet het goed, das altijd leuk
pi_24865851
Voor een niet-PSV'er is Mark altijd een dankbaar onderwerp, ASSpirine. Door zijn speelstijl.

Maar hij is momenteel gewoon indrukwekkend bezig.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:59:11 #186
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24870217
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24871721
Einde van het seizoen vertrekt de beste voetballer van de Nederlandse velden: geluk voor iedereen die niet voor PSV is, een groot verlies voor de Nederlandse competitie.
Wat een vrouw!
spits!
pi_24871974
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
omdat jij het bent
expres voor jou zal hij hem niet selecteren
pi_24884460
Ik ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat tekenen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:35:52 #190
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24884701
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)
Met de alleen de "mietjes" Vaart en Sneijder zal ie het nie redden.
  woensdag 2 februari 2005 @ 15:41:24 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_24884799
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat tekenen.
Als we zijn zaakwaarnemer (mag aannemen dat Rob geen onzin uitkraamt) mogen geloven een topclub uit Engeland, Italie of Spanje.

Denk persoonlijk dat Mark het beste in Engeland past.
Heb zo'n blauw/grijs vermoeden dat het Man U gaat worden.
pi_24884828
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef PyTh het volgende:

[..]

Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)
Met de alleen de "mietjes" Vaart en Sneijder zal ie het nie redden.
True. Hij zal samen met Davids voor de lompheid moeten gaan zorgen.
pi_24886490
Ik hoop dat ie naar Chelsea gaat. Met Lampard en Makelele op het middenveld Dodelijk gewoon. En anders vind ik Valencia, AC Milan of de Spurs mooie clubs voor hem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24886636
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie naar Chelsea gaat. Met Lampard en Makelele op het middenveld Dodelijk gewoon. En anders vind ik Valencia, AC Milan of de Spurs mooie clubs voor hem
Stuk voor stuk clubs waar ik helemaal niks mee heb, je kan zien dat je PSV supporter bent
pi_24886691
Fiorentina, Napoli, Zaragoza en Atlético Madrid vind ik ook supermooie clubs, maar die zullen voor Van Bommel zowel financieel als sportief niet uitdagend genoeg zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 2 februari 2005 @ 22:16:30 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24890985
Internazionale zou het nog wel eens kunnen worden.
pi_24892658
Afgelopen zondag in studio voetbal was er iig sprake van interesse van grote clubs uit Italië / Spanje / Engeland.

Ik verwacht dat het Spanje wordt.

Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel

en ik kwam er na 50 replies lezen achter dat dit topci uit 2002 stamt
pi_24892708
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:

Ik heb het al in het PSV-Topic gemeld, maar zoiets verdient enkel en alleen respect
pi_24893905
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:

[..]

Wat dan .
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:27:13 #200
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24893957
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wat dan .
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.
pi_24894039
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen .
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:41:15 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24894167
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen .
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te geven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24894183
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te geven
kut-Van Bommel... had die Fortez maar rood gegeven, was ie weer een paar wedstrijden geschorst geweest .
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:42:31 #204
68638 Zwansen
pi_24894185
quote:

[..]

Overtreding op hem, van Fortez... Dus op Van Bommel, gemaakt door Fortez...

Het is dat je mijn icoon hebt gemaakt anders had ik je een cursus begrijpend lezen aanbevolen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 00:43:41 #205
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_24894202
quote:

[..]

Beter lezen

Fortez overtreding op v Bommel... v Bommel ziet de scheids naar z'n borstzak grijpen, maar gebaard em dat het niet zo'n erge overtreding was. Fortez blijft gespaard....

Fortez had eerder al wel rood moeten hebben, maar het was al erg zat voor RBC... 4 pingels en een rode kaart tegen eerder.

Maargoed... van Bommel is gewoon goed bezig laatste tijd.
pi_24894222
Jaja, na 1x uitleggen heb ik em ook wel door hoor .

meestal dan
pi_24904471
Dus Van der Hilst is ook nog eens zo'n non-persoonlijkheid dat hij zich door Van Bommel laat overreden bij het geven van kaarten... Dan snap ik die 4 penalty's wel.

Overigens was Bommel weer goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_24904551
We gaan Van Bommel echt wel missen ja. Maar gelukkig hebben we Takak
pi_24904945

Ja, gelukkig had Ajax Anastasiou toen Zlatan wegging.
www.thuisuiteten.nl
pi_24904970
De Takak van nu is aardig te vergelijken met de Van Bommel van Fortuna.
pi_25523044
bbc:
quote:
Van Bommel to reveal destination

PSV Eindhoven midfielder Mark van Bommel is set to announce which club he intends to join within a fortnight.
The 27-year-old's contract with PSV expires at the end of the season and will be available on a Bosman deal.

"We're hoping to agree a deal within the next 14 days. We're in the middle of discussions with a few clubs," said the player's agent Rob Jansen

Last year, Van Bommel said he would like to play for Spurs, adding that he knew manager Martin Jol very well.

Jol also said he was monitoring the situation involving the Dutchman.

"We are enchanted with Van Bommel - he is a midfielder that would fit in my team," the Tottenham boss said in January.

German Bundesliga clubs Schalke and Borussia Dortmund, where his father-in-law and former coach Bert van Marwijk is in charge, have also expressed an interest over the past 12 months.
Nu ook Zuid Afrika
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:49:27 #212
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750629
Barca dus!!

Morgen een doelpuntje denk ik. Als hij maar niet de penalty gaat nemen, dat wordt niets.
pi_25750639
Idd Barca En waarom zou hij geen penalty kunnen nemen?
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:51:11 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750650
Hij kan het eigenlijk niet, hoewel ze er ook wel eens in gaan. Geloof me.
pi_25750682
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij kan het eigenlijk niet, hoewel ze er ook wel eens in gaan. Geloof me.
Wanneer ze er toe doen, maakt hij ze wel Hij miste tegen RBC en Panathinaikos (al geplaatst)
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:59:40 #216
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750725
Tegen RBC miste hij bij 0-0 toch?

Even serieus. Het gaat om de manier waarop hij trapt. Boezemt me weinig vertrouwen in. Altijd opluchting als 'ie zit.
pi_25750804
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 02:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen RBC miste hij bij 0-0 toch?

Even serieus. Het gaat om de manier waarop hij trapt. Boezemt me weinig vertrouwen in. Altijd opluchting als 'ie zit.
Af en toe zit er wat nonchalance in zijn manier van penalty's nemen. Maar als de druk groot is (bij top-wedstrijden bijv.), dan lijkt het wel alsof er opeens nieuw elan in zijn benen terecht is gekomen, want dan schiet hij onberispelijk binnen
  zaterdag 26 maart 2005 @ 03:13:53 #218
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750844
Hm.. ja, maar in Oranje zou er dan nog weer meer druk zijn. Je moet dan gewoon terug kunnen vallen op een strakke, zekere trap. Hij schiet altijd zo raar met z'n binnenkant.

Sowieso heeft hij een rare traptechniek. Maar goed, dat maakt het weer onvoorspelbaar voor de tegenstander.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 08:35:18 #219
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25751328
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef cultheld het volgende:
De Takak van nu is aardig te vergelijken met de Van Bommel van Fortuna.
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.

De huidige situatie bij PSV is heel anders. Van Bommel is de captain en beste speler van PSV, die kun je niet 'zomaar' even vervangen door iemand met een jaartje eredivisie ervaring bij FC Zwolle. Takak heeft zeker wel talent, maar wil PSV zijn elftal op niveau houden dan moet er imho toch echt een zwaargewicht à la Landzaat voor worden teruggehaald.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:57:20 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25752674
Is die Gera van WBA ook een 'type van Bommel' ?
pi_25752920
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee het is een andere speler, naar wat ik gehoord heb. Aanvallender ingesteld en zal waarschijnlijk ook niet die trekjes hebben waardoor hij niet overal populair is.

Een type van Bommel is overigens voor PSV niet of nauwelijks haalbaar.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:17:03 #222
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25753023
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Een type van Bommel is overigens voor PSV niet of nauwelijks haalbaar.
Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.
pi_25753340
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.
Ja, maar dan moet je hem halen voor de toekomst. Dan misschien wel, maar dan nog vraag ik me af of het een "van Bommel" wordt. Ik vind van Bommel toch een heel erg moeilijk vervangbare speler. Zeker voor een club als PSV.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:36:47 #224
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25753437
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op een subforum van het PSV Netwerk zit een gast die het Engelse voetbal zeer goed volgt daar hij ook daar woonachtig is. Hij is zeer gecharmeerd van deze Gera en postte eerder al:
quote:
Als Hiddink bij Chelsea - West Brom aanwezig was om iemand te bekijken, dan kan dat m.i. eigenlijk maar 1 speler zijn:

Zoltan Gera (W Brom), technische aanvallende middenvelder, heel atletisch/dynamisch, goeie pass, goeie actie, goed aanvallend raffinement, vrij tweebenig, vrij makkelijk scorend. Soms ietwat slordig met meeverdedigen. Fraaie, bekwame speler vind ik, maar wel enige twijfel over nivo wat ie aankan. Hongaarse international. Speelt bij W. Brom meestal rechts op het middenveld, soms ook zelfs in de spits, maar zou m.i. veel beter passen op de 'van Bommel' positie.
pi_25755249
Ik geef toe dat ik WBA niet ontzettend volg, maar als ik de wedstrijden zo zie lijkt Gera totaal niet op een type Van Bommel. Eerder een rechtervleugel nog dan een rechtermiddenvelder.
Nu ook Zuid Afrika
pi_25755292
bbc-site:
quote:
Player name: Zoltan Gera
Date of birth: 22 April, 1979
Nationality: Hungarian
Position: Striker
Height: 1.83
in 30 wedstrijden 4 goals gemaakt voor WBA
Nu ook Zuid Afrika
pi_25755720
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef ChAoZ het volgende:
Ik geef toe dat ik WBA niet ontzettend volg, maar als ik de wedstrijden zo zie lijkt Gera totaal niet op een type Van Bommel. Eerder een rechtervleugel nog dan een rechtermiddenvelder.
Hij speelt meestal als aanvallende rechtermiddenvelder die af en toe achter de spitsen opduikt.
That's all folks!
pi_25757651
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.

De huidige situatie bij PSV is heel anders. Van Bommel is de captain en beste speler van PSV, die kun je niet 'zomaar' even vervangen door iemand met een jaartje eredivisie ervaring bij FC Zwolle. Takak heeft zeker wel talent, maar wil PSV zijn elftal op niveau houden dan moet er imho toch echt een zwaargewicht à la Landzaat voor worden teruggehaald.
Hij had er echt geen 7 seizoenen eredivisievoetbal op zitten bij Fortuna. Of wou je zeggen dat hij op z'n 15e in de eredivisie is begonnen? Ik zeg ook niet dat hij er direct zou staan in de plaats van Van Bommel, maar speeltijd moet hij in ieder geval krijgen bij PSV volgend seizoen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 15:41:16 #229
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_25758505
Loopbaan
2004/05 PSV 23 11
2003/04 PSV 23 6
2002/03 PSV 28 9
2001/02 PSV 23 4
2000/01 PSV 32 7
1999/00 PSV 33 6
1998/99 Fortuna Sittard 31 5
1997/98 Fortuna Sittard 31 1
1996/97 Fortuna Sittard 19 -
1995/96 Fortuna Sittard 27 -
1994/95 Fortuna Sittard 31 7
1993/94 Fortuna Sittard 13 -
1992/93 Fortuna Sittard 1 -

aldus, de PSV site dus... met z'n 16 jaar was ie er redelijk vroeg bij jah
pi_25758588
Dat eerste seizoen bevat wel één hele wedstrijd 6 seizoenen bij Fortuna dus en 6 bij PSV.
pi_25758877
Gera is meestal rechtervleugelspeler bij W.B.A. en wel captain van de Magyaren.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2005 @ 16:02:07 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_25758920
Youngest debut in Dutch League :

Played in their first official game:

Name (Club) age

Wim Kras sr. (Volendam) 15 years, 290 days
Michel Mommertz (Roda JC Kerkrade) 16 years, 7 days (later played in Hong Kong)
Mark van Bommel (Foruna Sittarrd) 16 years, 23 days
Stanley Bish (PSV Eindhoven) 16 years, 102 days (later played in Belgium)
Wilfred Bouma (PSV Eindhoven) 16 years, 130 days

Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2005 @ 16:18:06 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_25759266
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.

pi_25759348
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.

Wat een verrassing.
pi_25759833
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:

pi_25760363
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 16:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Ja, inderdaad, ik moest even met mijn ogen knipperen!
Klik dan als je durft
pi_25760405
Gelukkig zien we hem dan niet meer terug bij Ajax!
pi_25760479
quote:
quote:
Gelukkig zien we hem dan niet meer terug bij Ajax!
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die joden
pi_25761901
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef WooZ het volgende:

[..]

[..]

Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die joden
Ik ben geen jood.
pi_25764384
Van Bommel
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2005 @ 20:01:23 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_25764676
Mooi je kunt twee woordjes spreken.

pi_25765051
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:00:30 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25766338
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vond onze vriend niet zo dwingend als bij PSV.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:03:56 #244
13462 BansheeBoy
pi_25766420
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vond onze vriend niet zo dwingend als bij PSV.
Ik zal je het je sterker vertellen: hij was waardeloos. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangen

zaterdag 26 maart 2005 @ 21:16:05 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25766672
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangen

vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:25:46 #246
13462 BansheeBoy
pi_25766887
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
\vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Dat hoorde ik pas na mijn post

pi_25768088
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.
Klik dan als je durft
pi_25768493
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.
Hij speelde niet matig.
pi_25768527
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij speelde niet matig.
Slecht vind ik wel meteen weer iets overdreven hoor.
Klik dan als je durft
pi_25769797
Hij zette wel Kuit en Van Nistelrooij met een mooie pass vrij.
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:18:59 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25769926
Niet z'n beste wedstrijd, maakt niet uit.

Blijft een vaste waarde.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25769959
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 22:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Slecht vind ik wel meteen weer iets overdreven hoor.
hij blinkte niet uit maar speelde zeker niet slecht.

Degelijke overwinning van oranje, het begint op PSV te lijken
pi_25770013
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hij blinkte niet uit maar speelde zeker niet slecht.

Degelijke overwinning van oranje, het begint op PSV te lijken
Hij blonk niet uit nee.
Vond hem gewoon tegenvallen, misschien had ik te veel verwacht.
Klik dan als je durft
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:23:33 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25770055
Gewoon aanvoerder maken.

Net zoals in het echte leven: Zonder Duitsers zijn we nergens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 23:24:20 #255
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25770075
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij blonk niet uit nee.
Vond hem gewoon tegenvallen, misschien had ik te veel verwacht.
Hij kon vandaag in Oranje ook niet zo spelen als dat hij bij PSV wel kan.
Bij PSV heeft hij Vogel en Cocu die verdedigend het meeste vuile werk opknappen en nu had hij Landzaat (wat een zelfde type speler is) naast zich en moest hij meer verdedigend werk opknappen waardoor hij niet zo dwingend aanwezig kon zijn.
pi_25770128
Cocu had hij ook naast zich, maar het klopt wel een beetje.
Hij noemde het zelf ook 'De hele wedstrijd achter die nummer 8 aan rennen'.
Klik dan als je durft
pi_25780567
Van Bommel is in Oranje ook het best bruikbaar als controleur en dat deed hij niet gek.
www.thuisuiteten.nl
pi_25780608
Deed hij naar behoren inderdaad, hij had er lol in ook. Dat was alleen maar mooi.
That's all folks!
pi_25781092
Kon ie vast wennen aan zijn rol bij een topclub, want die halen hem ook alleen als waterdrager natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 maart 2005 @ 15:31:32 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25781143
Ik heb hem nooit iemand van de verrassende steekpass gevonden, moet ik zeggen. Hij heeft ook de traptechniek van een waterdrager als je begrijpt wat ik bedoel. Ballen ineens uit de lucht gaan altijd hoog over bij onze vriend. Zegt niet alles, maar zijn kwaliteiten liggen elders.
pi_25797774
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Gewoon aanvoerder maken.

Net zoals in het echte leven: Zonder Duitsers zijn we nergens.
Duitsers heeft ORanje niet
  maandag 28 maart 2005 @ 11:32:24 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25801363
Ik zie dan liever Cocu als aanvoerder.
  woensdag 13 april 2005 @ 11:29:45 #263
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26191023
ESM elftal van de maand! Pas de vierde Nederlander dit seizoen.
pi_26198450
Hoeveel stemmen?
www.thuisuiteten.nl
pi_26198471
Der Lothar , hopelijk naar FCB
  woensdag 13 april 2005 @ 16:13:20 #266
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26198518
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel stemmen?
5.
The Most Incredible, Baby
pi_26198989
Da's niet onaardig, 5.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 april 2005 @ 03:41:39 #268
68638 Zwansen
pi_26213482
Mark!
pi_26224695
Idd, Mark
Hij speelt momenteel al bij een topclub , waarom nog weggaan dan?
pi_26224731
Gaf ie gisteren nou zowaar een pass met links
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26224786
Hij speelde gisteren erg goed vond ik, vooral verdedigend knapte hij nogal wat werk op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26226251
Ik vond hem gisteren juist lang niet zo dwingend als in eerdere duels. Hij leek meer bezig om Diarra rood aan te smeren dan echt te voetballen en te stuwen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 14 april 2005 @ 17:23:46 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_26226280
Hij wist Diarra wel uit de wedstrijd te spelen.

pi_26226955
Gister weer belangrijk
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:46:20 #275
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26514816
Barcelona lijkt wel zeker toch? Milan schijnt ook interesse te hebben.

Ik blijf twijfels houden of hij dat niveau aan kan. Hij maskeert bij PSV perfect zijn beperkingen, maar op het absolute topniveau kan dat niet volgens mij.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:01:29 #276
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26519072
quote:
'Van Bommel voor drie jaar naar Barcelona'
Harm Jan Deuring | Sport.es | 26-04-2005 09:07:23
Mark van Bommel zal de komende drie seizoenen het shirt van FC Barcelona dragen, zo meldt het altijd goed geïnformeerde Sport vandaag. In Nou Camp gaat de middenvelder naar verluidt drie miljoen euro per jaar verdienen.

Hoewel ook Real Madrid en AC Milan in de race waren voor de 28-jarige Van Bommel, heeft hij er nooit een geheim van gemaakt dat zijn voorkeur uit gaat naar Barcelona. De stijl van spelen, het vertrouwen in trainer Rijkaard en het advies van teamgenoot Philip Cocu bevestigden zijn keuze voor de Catalaanse club.

Onder toeziend oog van Barça's technisch directeur Txiki Begiristain tekende Van Bommel zijn driejarige contract. Tevens is afgesproken dat zolang PSV nog meedoet in de Champions League, de transfer niet officieel bekend wordt
www.voetbalzone.nl
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:06:17 #277
68638 Zwansen
pi_26519202
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Barcelona lijkt wel zeker toch? Milan schijnt ook interesse te hebben.

Ik blijf twijfels houden of hij dat niveau aan kan. Hij maskeert bij PSV perfect zijn beperkingen, maar op het absolute topniveau kan dat niet volgens mij.
Barca, is dat niet die club die in de 2e ronde van de CL werd uitgeschakeld? Bommel speelt nu op topniveau in de halve finale dus moet ie Barca helemaal wel aan kunnen.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:10:04 #278
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26519288
Als PSV in de finale van Chelsea verliest, zijn Barca en PSV allebei even ver gekomen, namelijk tot het moment dat ze Chelsea tegenkwamen.

Ik vind van Bommel helemaal niet bij Barcelona passen. De mensen aan de linkerkant van het veld kunnen een kaartspel meenemen of zo. Krijgen geen bal.
pi_26522316
Inter , Juve , Milan zijn de Italiaanse clubs die hem willen.
pi_26523200
Spaanse en Portugese media maken al melding van zijn getekende voorcontract bij Barça.
www.thuisuiteten.nl
pi_26523424
Ik hoop dat hij richting Engeland trekt maar dat ziet er niet zo naar uit.
pi_26524351
Vind Barca ook niet echt een club voor hem . Maar ach .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:42:54 #283
55651 JaWi
Shalom.
pi_26591363
Bommeltje naar Barca.
De deerste duitser daar .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:43:20 #284
55651 JaWi
Shalom.
pi_26591378
http://telegraaf-i.telegr(...)050429_23/pagina.php

Telegraaf: Van Bommel definitief voor drie jaar naar Barcelona
Volgens De Telegraaf heeft Mark van Bommel zijn handtekening gezet onder een driejarig contract bij Barcelona. Hij zou daarmee de Catalanen hebben verkozen boven Bayern München, AC Milan en Real Madrid. Hij mag de transfer pas aan het einde van het seizoen bekendmaken. Volgens De Telegraaf gaat hij 2,5 miljoen euro netto verdienen, exclusief prestatiebonussen.
slettebak [@] gmail.com
pi_26591628
Lijkt me terecht, wereldspeler.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:02:27 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26591871
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:42 schreef JaWi het volgende:
Bommeltje naar Barca.
De deerste duitser daar .
Schuster was een Nederlander?
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:09:22 #287
55651 JaWi
Shalom.
pi_26592060
Nog een typo ook, fool me .
slettebak [@] gmail.com
pi_26593761
leuke club voor held van Bommel
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:10:39 #289
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26593803
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef pascalheister het volgende:
leuke club voor held van Bommel
Denk het ook.
pi_26594856
PSV vind ik al niks maar aan Barcelona heb ik echt een teringhekel.
Maar goed, daar zal ie wel aan spelen toekomen, dat ha dbij Inter, Milan, Juve, Real etc. nog maar zeeeeer de vraag geweest.
pi_26594948
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:54 schreef DIGGER het volgende:

Maar goed, daar zal ie wel aan spelen toekomen, dat ha dbij Inter, Milan, Juve, Real etc. nog maar zeeeeer de vraag geweest.
gelukkig ook maar want die clubs zijn helemaal niks
pi_26595077
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

gelukkig ook maar want die clubs zijn helemaal niks
Klopt ook, maar Barca is net een tikje erger.
pi_26595380
Een middenveld met Van Bommel en Deco
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:22:46 #294
68638 Zwansen
pi_26595589
Ja leuke club maar af daar wat te winnen valt weet ik niet...
pi_26597911
Barcelona
pi_26601826
Leuke en mooie club. Alhoewel ik het nog betwijfel of hij er slaagt. Ik heb zo'n gevoelens dat ie over 1/2 jaar heimwee terug naar psv heeft.
pi_26602450
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef showmelove het volgende:
Een middenveld met Van Bommel en Deco
Mark als waterdrager voor Deco en Xavi, slim bedacht door Rijkaard!!!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:24:10 #298
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_26603587
Ja, maar dan moet Van Bommel zich eerst als een echte waterdrager leren opstellen. De potentie heeft hij, maar of hij het gaat waarmaken, daar ben ik niet zo heel erg van overtuigd. Ik hoop van wel natuurlijk.
pi_26604257
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mark als waterdrager voor Deco en Xavi, slim bedacht door Rijkaard!!!
Absoluut!
Het zal me ook niks verbazen als ie daar net als bij PSV binnen de kortste keren aanvoerder is.
pi_26604374
En dan kunnen ze hem ook aanvoerder maken van het Nederlands elftal.
pi_26604573
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan kunnen ze hem ook aanvoerder maken van het Nederlands elftal.
Vind ik ook. Nu is Flappie de captain van Oranje, maar ja, een keeper als aanvoerder .... kweenie
In mijn optiek kun je beter een veldspeler aanvoerder maken, die staat gedurende de wedstrijd ook een stuk dichter bij de scheidsrechter om deze een beetje te bespelen. Iets waar onze Mark toevallig een uitblinker in is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')