Het wordt dan zeker een wereldster.
quote:Tis een goede boer.
Op maandag 22 april 2002 21:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuk voor een boek..
The "opperboer" does London.
quote:Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.
Op maandag 22 april 2002 21:01 schreef Censere het volgende:
... is een irritante krullebol die vuile overtredingen maakt en door z'n onschuldige jongensachtige voorkomen er 99% van de tijd er mee wegkomt. Ik hoop ook dat 'ie naar Arsenal gaat zodat ik me minder aan 'm hoef te ergeren.
Kom je nog wel achter.
quote:Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant
Op maandag 22 april 2002 21:02 schreef tong80 het volgende:[..]
Ik ben objectiever dan jij. 't is een geweldige voetballer.
Kom je nog wel achter.
quote:Was van Basten ook.
Op maandag 22 april 2002 21:21 schreef Censere het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat het geen goede voetballer is, hij is alleen ontiegelijk irritant
Heb Bommel wel eens gesproken met uitgaan. Aardige jongen, totaal niet zoals ie op het veld is. Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.
quote:
Op maandag 22 april 2002 21:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Was van Basten ook.
Wie moet je nog meer wassen,dan???
quote:Da's niet arrogant, dat is eerlijk en waar
Daarnaast is die nog eens heel erg arrogant.
vrager "kun je leven met dat Ajax kampioen wordt"
Bommel "Nee wij en F'noord zijn veel beter"
quote:Nou dat betwijfel ik ten zeerste, zeker volgend jaar als die talenten er ook bij zitten.
Op maandag 22 april 2002 21:32 schreef Censere het volgende:[..]
Da's niet arrogant, dat is eerlijk en waar
quote:Leer eerst eens goed quoten.
Op maandag 22 april 2002 21:25 schreef scheur het volgende:[..]
quote:neej hoor
quote:Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.
Op maandag 22 april 2002 21:45 schreef Komakie het volgende:[..]
neej hoor
Ajax heeft toch gewoon meer punten dan die 2?
dat zijn gewoon de feiten.
Ze spelen misschien beter maar laten meer punten liggen dus zijn ze minder goed.
Het is een beetje op zijn nederlands praten als je zegt dat ze beter zijn.
Nederland speelt het mooiste voetbal ter wereld maar is niet op het WK
omdat het niet effectief genoeg was.
Champions League > UEFA Cup > Competitie > Beker
Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.
quote:Nee..Anders hadden ze wel op 1 en 2 gestaan
quote:Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig? Deelt toch echtwel uit dacht ik zo! Maar begrijp wat je bedoelt en je hebt gelijk daarin
Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef michelos het volgende:
Maar zo erg is ie daar ook niet. Dat gezeik altijd op hem. Ben blij dat er nog zulke types tussen zitten. Met 10 Bergkamps of F. de Boers qua mentaliteit win je de oorlog ook niet.
quote:Je hebt gelijk. Sinds het Inter-verhaal is ie eigenlijk genezen van zijn te softe mentaliteit.
Op maandag 22 april 2002 22:03 schreef Machiel het volgende:
Hum wat is er mis met de mentaliteit van Bergkamp tegenwoordig?
Maar een sierlijke voetballer van zijn klasse heeft nu eenmaal niet geleerd om echt te bikkelen op het middenveld zoals een Bommel of Davids dat in zich hebben. Volgens mij valt dat ook niet echt te leren, dat moet in je zitten. Net zoals andersom het briljante van Bergkamp aangeboren moet zijn. Ieder zijn kwaliteiten.
quote:Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:
quote:Uitgeschakeld worden door Celtic voor de UEFA Cup lijkt me geen schande. Wat er tegen Kopenhagen gebeurde, dat was een schande. Maar dat ben ik inmiddels alweer vergeten. Ik zou niet met Feyenoord willen ruilen, qua resultaten dit seizoen.
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:
Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.
quote:Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:
Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker
Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup. Wanneer je me deze vraag gesteld had voordat de UEFA de CL verklootte met tweede en derde en vierde poule-rondes of hoe het nu ook zou mogen gaan, had ik het misschien anders gezien. De ECII is al tijden afgeschaft, en de UEFA Cup zat daar nog onder.
De UEFA Cup is een schitterende prijs, maar geef mij maar een landskampioenschap.
quote:En dus hebben ze beter gepresteerd.
Dat Ajax boven Feyenoord en PSV staat in de competitie heeft volgens mij niets met 'beter zijn' te maken. Dat ze 'er beter voor staan qua punten' klopt wel.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 23-04-2002 00:24]
quote:Ze worden anders wel landskampioen! (wsl)
Op dinsdag 23 april 2002 00:23 schreef twi het volgende:
Ohja, Mark van Bommel. Ongelofelijke irritante kut-speler die ongetwijfeld uit kan groeien tot een héle grote. Keane is immers ook ongelofelijk irritant, en zo zijn er wel meer. Van Bommel heeft gewoon grote klasse, en zoals hij vanavond aan tafel zat vond ik 'm gewoon goed overkomen. Heel anders dan ik had verwacht. Laat 'm wel in vredesnaam naar Manchester gaan, want in Arsenal hoef ik 'm niet te hebben.
quote:Zal denk ik niet gebeuren zolang Vieira er nog speelt, maar het zou wel een goeie opvolger voor hem zijn daar. Vieira is wel iets atletischer en technischer, maar er zit wel een redelijke gelijkenis tussen beide spelers.
Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.Het wordt dan zeker een wereldster.
quote:Ik geef je groot gelijk. Zou ik ook doen als ik supporter van een club zou zijn die de komende jaren geen aanspraak kan maken op de UEFA cup titel en de afgelopen jaren hard heeft moeten knokken om nog in de top 5 van de Nederlandse competitie voor te komen.
Op dinsdag 23 april 2002 00:20 schreef twi het volgende:Ik wil je niet teleurstellen ofzo, ik zie het sinds een aantal jaar wat anders:
Champions League > Competitie > UEFA Cup > Beker
Om de doodsimpele reden dat je geen CL-plaats verdient met de UEFA Cup en de UEFA Cup het vangnet voor mislukte CL-clubs is. Ik hecht tegenwoordig meer waarde aan een kampioenschap dan aan een UEFA Cup.
Je verhaal doet me een beetje denken aan een clubje uit Italië dat ook met zo'n instelling rond liep. We weten allemaal hoe dat is afgelopen... Daar ging het echter over een competitie die vele malen sterker is dan in Nederland en waar vele malen meer geld verdient wordt, dus vanuit hun oogpunt kan ik het nog enigzins begrijpen.
Maar goed, winnen van Inter, Glasgow etc. en op die manier een titel pakken is wat mij betreft altijd nog begerenswaardiger en eervoller dan een kampioenschap te winnen door te winnen met moeite van Groningen en Utrecht Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook wel had gewild dat Feyenoord het kampioenschap zou winnen dit jaar, maar dat zat er (door het drukke schema ?) helaas niet in.
quote:LOL
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:
Ze staan achter en hebben onlangs nog met 3-0 op de broek gehad, gefrustreerde lampekap.
quote:Voorlopig lijkt het erop dat PSV helemaal niets gaat winnen dus dit stukje raakt kant nog wal. Het gaat er ook niet om dat Ajax 'beter is' dan Feyenoord en PSV, van Bommel zegt dat zij veel beter zijn, misschien moet je het nog een keertje lezen
Op maandag 22 april 2002 21:49 schreef Censere het volgende:[..]
Als je in de finale van de UEFA cup staat ben je gewoon beter dan als je in de eerste ronde door Celtic wordt uitgeschakeld.
quote:Ik vraag me af of je dat volgend jaar nog steeds zegt wanneer Feyenoord de UEFA Cup wint, en het daarop volgende jaar geen CL speelt.
Op dinsdag 23 april 2002 08:09 schreef Censere het volgende:
Bovendien moet dat gezeur om het drukke schema eens afgelopen zijn. Het zijn professionals of het zijn het niet. Als je dan niet af en toe twee partijtjes per week kan spelen met zo'n brede selectie, en dat als reden gaat geven dat men niet presteert...
Ajax deed precies hetzelfde in '94/'95 en '95/'96 met een druk schema.
quote:Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.
Op maandag 22 april 2002 21:26 schreef The_Coach het volgende:Daarnaast is die nog eens heel erg arrogant.
quote:Des te beter dat jullie nu gewoon 4 punten achterstaan
Op dinsdag 23 april 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik ben het (en dit staat overigens geheel los van m'n ajakkus haat) 100% met hem eens.
quote:Nou dat als Psv er volgend jaar 2 versterkingen bij krijgt dat ze dan iedereen van de mat spelen.
Op maandag 22 april 2002 22:27 schreef Paige het volgende:[..]
Wat was het commentaar van Johan Derksen hierop? (of die andere bijna kale vent..)
Het schijnt dat het geld in het buitenland op is en dat men wacht tot de giganten (Man U, Real) met geld gaan smijten zodat clubs als Arsenal weer kunnen gaan shoppen bij PSV enz enz.
Pistol Pete
quote:ONZIN
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
PSV en Feyenoord ZIJN ook beter als Ajax
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
De dit seizoen gespeelde wedstrijden zeggen wat anders en feiten zijn feiten ipv een hoop geneuzel en gewauwel
code:26-08-2001 Feyenoord - Ajax 1-2
03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1
25-11-2001 Ajax - PSV 1-3
24-03-2002 PSV - Ajax 1-1
10-04-2002 Ajax - PSV 3-0
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN!
quote:[offtopic]Hey keldertje, als jullie zo beter zijn, waarom worden jullie geen kampioen dan?
Op woensdag 24 april 2002 08:37 schreef KELDER het volgende:
PSV en Feyenoord ZIJN ook beter als Ajax
en ik als psv'er ben zeer blij met het feit dat er nog steeds geen grote belangstelling voor mark is vanuit het buitenland, zulke voetballers moet je koesteren zolang ze in nederland spelen
Ajax heeft tot nu toe meer punten gehaald. Waarop baseer je dan dat de anderen beter zijn. Dat kan alleen op subjectieve gronden aangezien het enige meetmiddel de positie op de ranglijst is.
Daarnaast heeft feyenoord weer slechts 1 schamel puntje gehaald tegen ajax en heeft ajax psv mooi opzij gezet met 3-0 in de beker, dus waar jij je meningen op baseerd is mij een raadsel.[/offtopic]
Van Bommel is een goeie voetballer, maar daarnaast ook een ontzettend smerig mannetje. Smerige overtredingen en constant zeiken voor kaarten.
Laat hem maar snel vertrekken.
Van de huidige basis hebben alleen hij, Ooijer en Waterreus echt een winnaarsmentaliteit. Als het erop aankomt geven jongens als Gakhokidze, Ramzi, Bouma, de Jong en Bruggink niet thuis. In een beter en sterker elftal zal hij pas echt goed uit de verf komen.
quote:
Op vrijdag 03 mei 2002 11:55 schreef J-Will het volgende:
Niet fucken met van Bommel die kerel is wel ff de beste middelvelder van Nederland.
hangde af van vieira, als hij bij arsenal blijft dan neemt real van bommel
en als vieira naar real gaat dan gaat bommel naar arsenal
heb ik toch ergen gelezen
De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.
Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.
PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.
quote:Bron??????????? Want kan het me niet voorstellen
Op vrijdag 10 mei 2002 12:55 schreef Duiveltja het volgende:
Van Bommel met Van Gaal naar Barca
De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-accoord heeft bereikt over een tweejarig contract.
Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden voor FC Barcelona. Van Gaal is zeer gecharmeerd van de kwaliteiten van Mark van Bommel.
PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-fortunees, maar behalve Lazio Roma, dat in financiele problemen verkeert, heeft zich niemand meer gemeldt. Lazio heeft nog wel naar de transfersom geinformeerd, maar heeft daarna niks meer van zich laten horen.
bron: http://www.voetbalonline.nl/perskamer.htm
quote:
Van Gaal wil Van Bommel bij BarcelonaBARCELONA, 10 mei 2002 01:37 - Wanneer Louis van Gaal de nieuwe trainer wordt van Barcelona is
het volgens het dagblad Sport vrijwel zeker dat hij Marc van Bommel als eerste aankoop zal presenteren. De PSV'er is donderdag al groot afgebeeld op de voorpagina van het sportdagblad. Hij zou een van de weinige Nederlanders zijn op wie Van Gaal rekent bij zijn tweede verblijf bij de Catalaanse topclub. Frank de Boer, Cocu en Overmars mogen blijven. Daarbij is volgens het andere dagblad El Mundo Deportivo Jerrel Hasselbaink een van de kandidaten om Kluivert op te volgen. Kluivert en Rivaldo mogen zoals we al eerder melden vertrekken.
quote:Allemaal geruchten niet te vroeg juichen
Op vrijdag 10 mei 2002 14:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Gelukkig! Vertrekt die Von Bommel eindelijk uit Nederland!
quote:Idd! Ik vind hem ook meer een type voor Engeland eerlijk gezegd!
Op vrijdag 10 mei 2002 14:10 schreef CAZZO het volgende:Allemaal geruchten niet te vroeg juichen
quote:Waarop?
Op vrijdag 10 mei 2002 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Allemaal jaloers...
voetballen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
waar heeft die leren voetballen ???
Fortuna Sittard
Er zijn nogal wat clubs die centrale middenvelders zoeken of willen ruilen. Dus we zullen zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:22 schreef gras het volgende:
De transferperiode duurt nog even. Niet te vroeg juichen!
LOL, mocht ie willen nu !quote:Op maandag 22 april 2002 20:59 schreef tong80 het volgende:
...ik hoop dat ie naar Arsenal gaat.
Het wordt dan zeker een wereldster.
Wat dacht je van smullen van zijn frustratiequote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:17 schreef pascalheister het volgende:
En nog steeds geen nieuwe club voor von Bommel, Dus we kunnen dit seizoen weer van zijn kwaliteiten smullen
Na de CL-voorronde ja.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik denk dat v.Bommel alsnog na Dortmund gaat.
heerlijk gooi het eruitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
![]()
![]()
Het duurde maar 1 samenvatting van psv, toen ik alweer wist waarom ik zo'n hekel heb aan mark van bommel. Dat eeuwige gejank van hem. Een overduidelijke en belachelijke overtreding van Alex, waar hij terecht geel voor krijgt, en wat moet bommel weer doen, ja hoor, lopen janken bij de scheidsrechter. En de manier waaropGelukkig kreeg hij toen ook een gele kaart.
Hopelijk zit ie nog een jaar vast aan psv, krijgt ie een hoop gele kaarten voor dit soort dingen en kan ie volgend seizoen naar een club als Bolton of iets dergelijks.
Internationaal heeft van Bommel zoiets nog niet echt gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:50 schreef SCH het volgende:
Ik ben benieuwd hoe coachje Marco met Van Bommel zal omgaan.
Maar zo zit de harde wereld niet in elkaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:13 schreef SCH het volgende:
Ze vinden 5 miljoen teveel
Terwijl er voor zo'n Zweedse taekwondo-bankzitter het driedubbele wordt betaald.
quote:De transfer van Mark van Bommel naar Borussia Dortmund is vooralsnog van de baan.
Dat heeft president Gerd Niebaum van de Duitse club bevestigd."We kunnen de gevraagde
transfersom op dit moment niet betalen,maar dat betekent niet dat het boek Van Bommel definitief gesloten is.We zullen hem blijven volgen."
Idd een flinke DIP moet ie krijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:10 schreef knep het volgende:
Hopen dat Mark geen dipje krijgt van dit gedoe.
Gaan jullie nu maar hobby-en om een nieuwe elleboogstoter te verkrijgenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:31 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Idd een flinke DIP moet ie krijgen
quote:Op woensdag 1 september 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Ach, zo'n verbetering is Dortmund momenteel ook niet. Bovendien speelt hij met PSV toch 6 CL-duels en een rondje UEFA Cup.
Nee, maar dat geldt voor die andere 22 ook........quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef okee6 het volgende:
Je kan veel zeggen van Mark, maar Liechtenstein tergen doet ie niet
Robben heeft op zijn positie geen noemenswaardige concurrentie (het zegt al genoeg dat Vandenberg nu in Oranje speelt), Van Bommel heeft dat wel, zeker bij de clubs waar hij naar toe getransfereerd zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 04:13 schreef Shreyas het volgende:
Het zegt al genoeg dat van Bommel op zijn leeftijd nogsteeds geen transfer heeft gemaakt en Robben die later is gekomen en veel jonger is wel. Dat geeft al aan dat van Bommel lang niet zo goed is.
Helemaal mee eens. Ik heb nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Van Bommel. Onder aanvoering van Johan Derkssen is die knul opgehemeld tot een stervoetballer. Op een gegeven moment was hij zelfs van mening, en een heleboel schapen volgden hem daarin, dat Davids moest wijken voor Van Bommelquote:Op zaterdag 4 september 2004 04:13 schreef Shreyas het volgende:
Ja, het is een speler die veel 'lucky-shots' lanceert en zijn passing is ook niet onaardig, maar het is vooral een voetballer dat tot talent is gepraat door de voetbalanalisten en media.
Al vanaf Fortuna Sittard zegt met dat het een talent is, maar ik vind het niet meer dan een aardige voetballer. Totaal geen extra waarde voor het Nederlands elftal, misschien wel bij PSV, maar dat is ook niet moeilijk als je kijkt wie er nu rondloopt.
Het zegt al genoeg dat van Bommel op zijn leeftijd nogsteeds geen transfer heeft gemaakt en Robben die later is gekomen en veel jonger is wel. Dat geeft al aan dat van Bommel lang niet zo goed is.
Reageer dan niet, want zo kom je wel heel erg dom overquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:10 schreef nikk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Van Bommel. Onder aanvoering van Johan Derkssen is die knul opgehemeld tot een stervoetballer. Op een gegeven moment was hij zelfs van mening, en een heleboel schapen volgden hem daarin, dat Davids moest wijken voor Van Bommel![]()
Winter hielp Oranje in 1994 wel bijna langs Brazilie (maakte 2-2) alvorens Branco van Ed een goal cadeau kreeg. Van Bommel kan wel toon zetten, maar ik denk dat Winter het elftal beter bedienen kon.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, okee, maar ik geef meer de rol aan die Van Bommel zou moeten hebben. Winter was meer een loper, Van Bommel kan ook nog wel wat aanvallends. Al maakte Aron in zijn beste jaar eens meer dan 10 competitiegoals.
Als je 0 doelpunten tegen krijgt hoe kan je dan de winnende scoren?quote:Op zondag 5 september 2004 03:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Winter hielp Oranje in 1994 wel bijna langs Brazilie (maakte 2-2) alvorens Branco van Ed een goal cadeau kreeg. Van Bommel kan wel toon zetten, maar ik denk dat Winter het elftal beter bedienen kon.
Van Bommel scoort toch te weinig belangrijke treffers. Okee true, hij maakte de winnende tegen Liechtenstein
Het eerste doelpunt dat gescoord wordt dat het verschil maakt wordt als winnende goal gezienquote:Op zondag 5 september 2004 03:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je 0 doelpunten tegen krijgt hoe kan je dan de winnende scoren?
Joehoe, hij speelt eens een paar wedstrijdjes goed. Geweldig hoor. Dat alle Europese clubs nog niet achter deze Nederlandse Maradona zitten...quote:Op zondag 5 september 2004 02:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Reageer dan niet, want zo kom je wel heel erg dom over![]()
Van Bommel was de afgelopen twee wedstrijden de beste speler van Oranje. Aan zijn kwaliteiten is niet te twijfelen, hij heeft alles in huis. Goeie pass, dynamiek, goede tackle, kopsterk is zowel als verdedigend als aanvallend een van Neerlands beste middenvelders. Daarnaast kan Held van Bommel goed de organisatie op het middenveld leiden en hij heeft z'n postuur ook mee.
Alleen Van Bommel kan ons redden tegen Tjechie komende woensdag.
Joehoe, een nieuwe ajacied "talent" speelt een wedstrijd goed en hij is helemaal geweldig, hij zal het gaan maken en de grote clubs azen op henquote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Joehoe, hij speelt eens een paar wedstrijdjes goed. Geweldig hoor. Dat alle Europese clubs nog niet achter deze Nederlandse Maradona zitten...
Daarnaast, held Van Bommel?![]()
HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EKquote:Op zondag 5 september 2004 12:56 schreef nikk het volgende:
Daarnaast, held Van Bommel?![]()
Raar dat de beste speler van de HCE nog niet is verkocht en de ' mindere' goden de afgelopen jaren wel.quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EK
Normaal kan ik je stukjes altijd wel waarderen en kan ik er ook vaak een kern van waarheid in vinden. Nu moet ik toch goed zoeken.quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EK
Ja, aan de ene kant wel. Vorig jaar speelde hij verre van geweldig en hij mistte het EK, waardoor hij geen droomtransfer kon afdwingen. Als hij dit seizoen zo doorgaat zoals hij nu bezig is, kan hij tekenen bij iedere grote club omdat hij dan gratis weg mag.quote:Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Raar dat de beste speler van de HCE nog niet is verkocht en de ' mindere' goden de afgelopen jaren wel.
Een beetje sarcasme klonk er hopelijk wel door. Maar ik ben ervan overtuigd dat als Van Bommel meegedaan had met het EK, dat het beter was geweest voor het Nederlands Elftal, zeker omdat hij samen met Davids de enige is die op moeilijke momenten net een stukje verder durft te gaan. De één noemt het irritant gedrag, de ander een uitstekende mentaliteitquote:Op zondag 5 september 2004 15:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Normaal kan ik je stukjes altijd wel waarderen en kan ik er ook vaak een kern van waarheid in vinden. Nu moet ik toch goed zoeken.
Ik denk eerder dat een niet ontbreken van Advocaat het Nederlands elftal heeft opgebroken, maar dat terzijde. Van Bommel is een aardige speler voor de Nederlandse competitie als er gespeeld moet worden tegen subtoppers ofzo. En internationaal red hij het net tegen landen als Liechtenstein en Moldavie. Ik geloof best dat ie ooit veelbelovende talent is geweest, jammer dat hij het alleen nooit waar heeft kunnen maken.quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.quote:Op zondag 5 september 2004 15:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel. Vorig jaar speelde hij verre van geweldig en hij mistte het EK, waardoor hij geen droomtransfer kon afdwingen.
Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.quote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.
Nee hoor jolige provinciaal. Ik vind hem domweg kwaliteit tekort komen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalenquote:Op maandag 6 september 2004 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV zich niet teveel geld had gevraagd dan speelde van Bommel nu bij een topclub !
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...quote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
quote:Op zondag 5 september 2004 03:25 schreef Steijn het volgende:
Is hij van dat schoenenmerk?
Verkeerde forumquote:Op maandag 6 september 2004 08:45 schreef sjun het volgende:
verkeerde knopje
De kans dat Held Van Bommel ooit naar ajax komt zou 0,0% zijn, nog een pluspunt dusquote:Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...
Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?quote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.quote:Op maandag 6 september 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?
Zou niet verrassend zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:36 schreef Djekko het volgende:Van Bommel gaat een jaar geweldig voetballen en dan mag ie gratis naar Real Madrid..
Als van Bommel naar Ajax was gegaan was hij mislukt.quote:Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:
[..]
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...
Je rekensom is erg .. uhm.. "creatief" ..quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.
Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Ik denk dat het ook sportief goed is voor PSV dat hij nog in Eindhoven blijft. Dan moet hij wel de vorm behouden, waarin hij nu steekt. Vorig jaar vond ik hem gewoon zwak spelen.quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Heeft van Bommel die 2 wedstrijden het in z'n eentje opgenomen tegen Rode Ster?quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.
Misschien is er een verschil tussen irritatie richting mede- en tegenspelers of enkel tegenspelers...quote:Op maandag 6 september 2004 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.
Qua irritatie liggen ze ongeveer gelijk denk ik.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
van Bommel was wel nuttig gister !
Held van Bommelquote:Op donderdag 9 september 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel was zelfs één van de besten, hoe rot het ook klinkt.
Dat was zeker een mooie pass, maar dat is helaas de laatste tijd meer een zeldzaamheid dan een zekerheid bij hem. Ik mis Van Bommel zoals hij de eerste jaren in Eindhoven was. Die zie ik gewoon helaas te weinig of zelfs niet meer.quote:Op zondag 14 november 2004 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
heeft een mooie pass gegeven op lange Jan dat wel
Het lijkt er de afgelopen jaren wel op of hij elk seizoen in zo'n dipje komt, na een sterk begin.quote:Op maandag 15 november 2004 09:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Komop jonmgens. Het begin van het seizoen speelde Bommel gewoon erg goed, momenteel zit hij in een vormdipje. Komt wel weer goed hoor.
Net iets te laatquote:Op maandag 15 november 2004 17:12 schreef INViCTuS het volgende:
Wel gunstig dat ie a.s zondag geschorst is
Heb je ook wat nuttigs te melden?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:33 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik kots op die arrogante kut van Bommel
Ik hoop dat ie volgende wedstrijd z'n been breektquote:Op maandag 31 januari 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb je ook wat nuttigs te melden?
Wat doe je hier?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:41 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie volgende wedstrijd z'n been breekt![]()
Mijn mening geven over een voetballer die te veel de hemel in geprezen wordt en teveel capsones heeft.quote:
Dus doe je dat op deze manier? Leuk, echt een welkome aanvulling dan!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:47 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Mijn mening geven over een voetballer die te veel de hemel in geprezen wordt en teveel capsones heeft.
HAHAHAHAHA wat grappigquote:Op maandag 31 januari 2005 15:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hij moet lekker Warcraft 3 gaan spelen, daar hebben Trollen tenminste nog een sociaal nut
Enneh... van Bommel in Oranje basis! Lijkt me duidelijk dat ie momenteel 2 klassen beter is dan Sneijder en VDV.
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA wat grappig![]()
Van Bommel 2 klassen beter?PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
laat em maar blaten... selectief ignoren werkt het beste bij retardsquote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.
Als je een mening hebt, die je normaal kan verwoorden, horen we het graag.
quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen liet in het programma Studio Voetbal weten dat Borussia Dortmund en Schalke'04 eigenlijk niet meer in de picture zijn voor Mark van Bommel. De huidige aanvoerder van PSV zal voor 100% zeker vertrekken aan het einde van het seizoen. Hij zou concrete aanbiedingen op zak hebben van topclubs in Engeland, Spanje en Italie. Mark van Bommel moet nu de moeilijke keuze tussen die clubs gaan maken, aldus Jansen.
jah, Sneijder en VDV zijn momenteel in bloedvormquote:Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA wat grappig![]()
Van Bommel 2 klassen beter?PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
omdat jij het bentquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Als we zijn zaakwaarnemer (mag aannemen dat Rob geen onzin uitkraamt) mogen geloven een topclub uit Engeland, Italie of Spanje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat tekenen.
True. Hij zal samen met Davids voor de lompheid moeten gaan zorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)
Met de alleen de "mietjes" Vaart en Sneijder zal ie het nie redden.
Stuk voor stuk clubs waar ik helemaal niks mee heb, je kan zien dat je PSV supporter bentquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie naar Chelsea gaat. Met Lampard en Makelele op het middenveldDodelijk gewoon. En anders vind ik Valencia, AC Milan of de Spurs mooie clubs voor hem
Ik heb het al in het PSV-Topic gemeld, maar zoiets verdient enkel en alleen respectquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
Wat danquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.quote:
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te gevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
kut-Van Bommel... had die Fortez maar rood gegeven, was ie weer een paar wedstrijden geschorst geweestquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te geven
Overtreding op hem, van Fortez... Dus op Van Bommel, gemaakt door Fortez...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
Beter lezenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
quote:Van Bommel to reveal destination
PSV Eindhoven midfielder Mark van Bommel is set to announce which club he intends to join within a fortnight.
The 27-year-old's contract with PSV expires at the end of the season and will be available on a Bosman deal.
"We're hoping to agree a deal within the next 14 days. We're in the middle of discussions with a few clubs," said the player's agent Rob Jansen
Last year, Van Bommel said he would like to play for Spurs, adding that he knew manager Martin Jol very well.
Jol also said he was monitoring the situation involving the Dutchman.
"We are enchanted with Van Bommel - he is a midfielder that would fit in my team," the Tottenham boss said in January.
German Bundesliga clubs Schalke and Borussia Dortmund, where his father-in-law and former coach Bert van Marwijk is in charge, have also expressed an interest over the past 12 months.
Wanneer ze er toe doen, maakt hij ze welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij kan het eigenlijk niet, hoewel ze er ook wel eens in gaan. Geloof me.
Af en toe zit er wat nonchalance in zijn manier van penalty's nemen. Maar als de druk groot is (bij top-wedstrijden bijv.), dan lijkt het wel alsof er opeens nieuw elan in zijn benen terecht is gekomen, want dan schiet hij onberispelijk binnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen RBC miste hij bij 0-0 toch?
Even serieus. Het gaat om de manier waarop hij trapt. Boezemt me weinig vertrouwen in. Altijd opluchting als 'ie zit.
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef cultheld het volgende:
De Takak van nu is aardig te vergelijken met de Van Bommel van Fortuna.
Nee het is een andere speler, naar wat ik gehoord heb. Aanvallender ingesteld en zal waarschijnlijk ook niet die trekjes hebben waardoor hij niet overal populair is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Gera van WBA ook een 'type van Bommel' ?
Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een type van Bommel is overigens voor PSV niet of nauwelijks haalbaar.
Ja, maar dan moet je hem halen voor de toekomst. Dan misschien wel, maar dan nog vraag ik me af of het een "van Bommel" wordt. Ik vind van Bommel toch een heel erg moeilijk vervangbare speler. Zeker voor een club als PSV.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.
Op een subforum van het PSV Netwerk zit een gast die het Engelse voetbal zeer goed volgt daar hij ook daar woonachtig is. Hij is zeer gecharmeerd van deze Gera en postte eerder al:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Gera van WBA ook een 'type van Bommel' ?
quote:Als Hiddink bij Chelsea - West Brom aanwezig was om iemand te bekijken, dan kan dat m.i. eigenlijk maar 1 speler zijn:
Zoltan Gera (W Brom), technische aanvallende middenvelder, heel atletisch/dynamisch, goeie pass, goeie actie, goed aanvallend raffinement, vrij tweebenig, vrij makkelijk scorend. Soms ietwat slordig met meeverdedigen. Fraaie, bekwame speler vind ik, maar wel enige twijfel over nivo wat ie aankan. Hongaarse international. Speelt bij W. Brom meestal rechts op het middenveld, soms ook zelfs in de spits, maar zou m.i. veel beter passen op de 'van Bommel' positie.
in 30 wedstrijden 4 goals gemaakt voor WBAquote:Player name: Zoltan Gera
Date of birth: 22 April, 1979
Nationality: Hungarian
Position: Striker
Height: 1.83
Hij speelt meestal als aanvallende rechtermiddenvelder die af en toe achter de spitsen opduikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef ChAoZ het volgende:
Ik geef toe dat ik WBA niet ontzettend volg, maar als ik de wedstrijden zo zie lijkt Gera totaal niet op een type Van Bommel. Eerder een rechtervleugel nog dan een rechtermiddenvelder.
Hij had er echt geen 7 seizoenen eredivisievoetbal op zitten bij Fortuna. Of wou je zeggen dat hij op z'n 15e in de eredivisie is begonnen? Ik zeg ook niet dat hij er direct zou staan in de plaats van Van Bommel, maar speeltijd moet hij in ieder geval krijgen bij PSV volgend seizoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.
De huidige situatie bij PSV is heel anders. Van Bommel is de captain en beste speler van PSV, die kun je niet 'zomaar' even vervangen door iemand met een jaartje eredivisie ervaring bij FC Zwolle. Takak heeft zeker wel talent, maar wil PSV zijn elftal op niveau houden dan moet er imho toch echt een zwaargewicht à la Landzaat voor worden teruggehaald.
Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Ja, inderdaad, ik moest even met mijn ogen knipperen!quote:
quote:Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die jodenquote:Gelukkig zien we hem dan niet meer terug bij Ajax!
Ik ben geen jood.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die joden![]()
![]()
Ik zal je het je sterker vertellen: hij was waardeloos. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vond onze vriend niet zo dwingend als bij PSV.
vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangen![]()
![]()
![]()
Dat hoorde ik pas na mijn postquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
\vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Hij speelde niet matig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.
Slecht vind ik wel meteen weer iets overdreven hoor.quote:
hij blinkte niet uit maar speelde zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Slecht vind ik wel meteen weer iets overdreven hoor.
Hij blonk niet uit nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij blinkte niet uit maar speelde zeker niet slecht.
Degelijke overwinning van oranje, het begint op PSV te lijken![]()
Hij kon vandaag in Oranje ook niet zo spelen als dat hij bij PSV wel kan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij blonk niet uit nee.
Vond hem gewoon tegenvallen, misschien had ik te veel verwacht.
Duitsers heeft ORanje nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Gewoon aanvoerder maken.
Net zoals in het echte leven: Zonder Duitsers zijn we nergens.
5.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Hoeveel stemmen?
www.voetbalzone.nlquote:'Van Bommel voor drie jaar naar Barcelona'
Harm Jan Deuring | Sport.es | 26-04-2005 09:07:23
Mark van Bommel zal de komende drie seizoenen het shirt van FC Barcelona dragen, zo meldt het altijd goed geïnformeerde Sport vandaag. In Nou Camp gaat de middenvelder naar verluidt drie miljoen euro per jaar verdienen.
Hoewel ook Real Madrid en AC Milan in de race waren voor de 28-jarige Van Bommel, heeft hij er nooit een geheim van gemaakt dat zijn voorkeur uit gaat naar Barcelona. De stijl van spelen, het vertrouwen in trainer Rijkaard en het advies van teamgenoot Philip Cocu bevestigden zijn keuze voor de Catalaanse club.
Onder toeziend oog van Barça's technisch directeur Txiki Begiristain tekende Van Bommel zijn driejarige contract. Tevens is afgesproken dat zolang PSV nog meedoet in de Champions League, de transfer niet officieel bekend wordt
Barca, is dat niet die club die in de 2e ronde van de CL werd uitgeschakeld? Bommel speelt nu op topniveau in de halve finale dus moet ie Barca helemaal wel aan kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Barcelona lijkt wel zeker toch? Milan schijnt ook interesse te hebben.
Ik blijf twijfels houden of hij dat niveau aan kan. Hij maskeert bij PSV perfect zijn beperkingen, maar op het absolute topniveau kan dat niet volgens mij.
Schuster was een Nederlander?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:42 schreef JaWi het volgende:
Bommeltje naar Barca.
De deerste duitser daar.
gelukkig ook maar want die clubs zijn helemaal niksquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:54 schreef DIGGER het volgende:
Maar goed, daar zal ie wel aan spelen toekomen, dat ha dbij Inter, Milan, Juve, Real etc. nog maar zeeeeer de vraag geweest.
Klopt ook, maar Barca is net een tikje erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig ook maar want die clubs zijn helemaal niks
Mark als waterdrager voor Deco en Xavi, slim bedacht door Rijkaard!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:13 schreef showmelove het volgende:
Een middenveld met Van Bommel en Deco
Absoluut!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mark als waterdrager voor Deco en Xavi, slim bedacht door Rijkaard!!!
Vind ik ook. Nu is Flappie de captain van Oranje, maar ja, een keeper als aanvoerder .... kweeniequote:Op vrijdag 29 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan kunnen ze hem ook aanvoerder maken van het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |