HAHAHAHAHA wat grappigquote:Op maandag 31 januari 2005 15:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Hij moet lekker Warcraft 3 gaan spelen, daar hebben Trollen tenminste nog een sociaal nut
Enneh... van Bommel in Oranje basis! Lijkt me duidelijk dat ie momenteel 2 klassen beter is dan Sneijder en VDV.
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.quote:Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA wat grappig![]()
Van Bommel 2 klassen beter?PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
laat em maar blaten... selectief ignoren werkt het beste bij retardsquote:Op maandag 31 januari 2005 15:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jongeman, er is niet een goede reden waarom je hier de boel moet verzieken. Bedenk dat eens voordat je op deze manier door gaat met posten.
Als je een mening hebt, die je normaal kan verwoorden, horen we het graag.
quote:Zaakwaarnemer Rob Jansen liet in het programma Studio Voetbal weten dat Borussia Dortmund en Schalke'04 eigenlijk niet meer in de picture zijn voor Mark van Bommel. De huidige aanvoerder van PSV zal voor 100% zeker vertrekken aan het einde van het seizoen. Hij zou concrete aanbiedingen op zak hebben van topclubs in Engeland, Spanje en Italie. Mark van Bommel moet nu de moeilijke keuze tussen die clubs gaan maken, aldus Jansen.
jah, Sneijder en VDV zijn momenteel in bloedvormquote:Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA wat grappig![]()
Van Bommel 2 klassen beter?PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
omdat jij het bentquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Als we zijn zaakwaarnemer (mag aannemen dat Rob geen onzin uitkraamt) mogen geloven een topclub uit Engeland, Italie of Spanje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat tekenen.
True. Hij zal samen met Davids voor de lompheid moeten gaan zorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)
Met de alleen de "mietjes" Vaart en Sneijder zal ie het nie redden.
Stuk voor stuk clubs waar ik helemaal niks mee heb, je kan zien dat je PSV supporter bentquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie naar Chelsea gaat. Met Lampard en Makelele op het middenveldDodelijk gewoon. En anders vind ik Valencia, AC Milan of de Spurs mooie clubs voor hem
Ik heb het al in het PSV-Topic gemeld, maar zoiets verdient enkel en alleen respectquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
Wat danquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |