Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te gevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
kut-Van Bommel... had die Fortez maar rood gegeven, was ie weer een paar wedstrijden geschorst geweestquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te geven
Overtreding op hem, van Fortez... Dus op Van Bommel, gemaakt door Fortez...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
Beter lezenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
quote:Van Bommel to reveal destination
PSV Eindhoven midfielder Mark van Bommel is set to announce which club he intends to join within a fortnight.
The 27-year-old's contract with PSV expires at the end of the season and will be available on a Bosman deal.
"We're hoping to agree a deal within the next 14 days. We're in the middle of discussions with a few clubs," said the player's agent Rob Jansen
Last year, Van Bommel said he would like to play for Spurs, adding that he knew manager Martin Jol very well.
Jol also said he was monitoring the situation involving the Dutchman.
"We are enchanted with Van Bommel - he is a midfielder that would fit in my team," the Tottenham boss said in January.
German Bundesliga clubs Schalke and Borussia Dortmund, where his father-in-law and former coach Bert van Marwijk is in charge, have also expressed an interest over the past 12 months.
Wanneer ze er toe doen, maakt hij ze welquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij kan het eigenlijk niet, hoewel ze er ook wel eens in gaan. Geloof me.
Af en toe zit er wat nonchalance in zijn manier van penalty's nemen. Maar als de druk groot is (bij top-wedstrijden bijv.), dan lijkt het wel alsof er opeens nieuw elan in zijn benen terecht is gekomen, want dan schiet hij onberispelijk binnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen RBC miste hij bij 0-0 toch?
Even serieus. Het gaat om de manier waarop hij trapt. Boezemt me weinig vertrouwen in. Altijd opluchting als 'ie zit.
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef cultheld het volgende:
De Takak van nu is aardig te vergelijken met de Van Bommel van Fortuna.
Nee het is een andere speler, naar wat ik gehoord heb. Aanvallender ingesteld en zal waarschijnlijk ook niet die trekjes hebben waardoor hij niet overal populair is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Gera van WBA ook een 'type van Bommel' ?
Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een type van Bommel is overigens voor PSV niet of nauwelijks haalbaar.
Ja, maar dan moet je hem halen voor de toekomst. Dan misschien wel, maar dan nog vraag ik me af of het een "van Bommel" wordt. Ik vind van Bommel toch een heel erg moeilijk vervangbare speler. Zeker voor een club als PSV.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Hij hoeft niet meteen op hetzelfde niveau te zitten.
Op een subforum van het PSV Netwerk zit een gast die het Engelse voetbal zeer goed volgt daar hij ook daar woonachtig is. Hij is zeer gecharmeerd van deze Gera en postte eerder al:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Gera van WBA ook een 'type van Bommel' ?
quote:Als Hiddink bij Chelsea - West Brom aanwezig was om iemand te bekijken, dan kan dat m.i. eigenlijk maar 1 speler zijn:
Zoltan Gera (W Brom), technische aanvallende middenvelder, heel atletisch/dynamisch, goeie pass, goeie actie, goed aanvallend raffinement, vrij tweebenig, vrij makkelijk scorend. Soms ietwat slordig met meeverdedigen. Fraaie, bekwame speler vind ik, maar wel enige twijfel over nivo wat ie aankan. Hongaarse international. Speelt bij W. Brom meestal rechts op het middenveld, soms ook zelfs in de spits, maar zou m.i. veel beter passen op de 'van Bommel' positie.
in 30 wedstrijden 4 goals gemaakt voor WBAquote:Player name: Zoltan Gera
Date of birth: 22 April, 1979
Nationality: Hungarian
Position: Striker
Height: 1.83
Hij speelt meestal als aanvallende rechtermiddenvelder die af en toe achter de spitsen opduikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef ChAoZ het volgende:
Ik geef toe dat ik WBA niet ontzettend volg, maar als ik de wedstrijden zo zie lijkt Gera totaal niet op een type Van Bommel. Eerder een rechtervleugel nog dan een rechtermiddenvelder.
Hij had er echt geen 7 seizoenen eredivisievoetbal op zitten bij Fortuna. Of wou je zeggen dat hij op z'n 15e in de eredivisie is begonnen? Ik zeg ook niet dat hij er direct zou staan in de plaats van Van Bommel, maar speeltijd moet hij in ieder geval krijgen bij PSV volgend seizoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.
De huidige situatie bij PSV is heel anders. Van Bommel is de captain en beste speler van PSV, die kun je niet 'zomaar' even vervangen door iemand met een jaartje eredivisie ervaring bij FC Zwolle. Takak heeft zeker wel talent, maar wil PSV zijn elftal op niveau houden dan moet er imho toch echt een zwaargewicht à la Landzaat voor worden teruggehaald.
Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Ja, inderdaad, ik moest even met mijn ogen knipperen!quote:
quote:Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die jodenquote:Gelukkig zien we hem dan niet meer terug bij Ajax!
Ik ben geen jood.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die joden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |