Inderdaad die Gristenfundamentalist moet zich met den Bijbel bezighouden, God behoede hemquote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef golfer het volgende:
Waarom bemoeit Van der Vlies zich met deze discussie? God regelt toch het milieu? Hij gelooft toch nog niet eens in Darwin?
Jij bent van mening dat global warming een feit is?quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, het plaatst hem buiten iedere werkelijkheid.
Het is hoe dan ook belachelijk om te beweren dat er helemaal niets aan de hand is, zoals bijvoorbeeld de PVV doet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat global warming een feit is?
Waarom? Het klimaat verandert al miljarden jaren. Niet dat wij nu deze discussie moeten gaan voeren. Maar ik zie niet in waarom het zo vreemd is om het tegenovergestelde te denken van b.v. Al Gore.quote:Op maandag 21 september 2009 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook belachelijk om te beweren dat er helemaal niets aan de hand is, zoals bijvoorbeeld de PVV doet.
Nou van mening. Er zijn ook nog mensen die denken dat de aarde plat is, dat moeten ze maar doen maar daar wachten we niet op.quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jij bent van mening dat global warming een feit is?
Ik ook niet. Ik zie het ook vanuit een wat breder perspectief dan de meeste meelopers hier. Klimaat is dynamisch, verandert altijd, en het is aan de mensheid om zich daaraan aan te passen. Ik vind het veel te voorbarig om nou overdreven te gaan interveniëren op basis van empirische argumenten. Er zit ook een misplaatst (maar menselijk) gevoel van controle over de natuur in deze discussie, zo naïef.quote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Waarom? Het klimaat verandert al miljarden jaren. Niet dat wij nu deze discussie moeten gaan voeren. Maar ik zie niet in waarom het zo vreemd is om het tegenovergestelde te denken van b.v. Al Gore.
Dit is zo'n briljante musical en film, ik verheug me er enorm op.quote:Op maandag 21 september 2009 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Over deze musical zitten Bas van der Vlies en ik wel helemaal op één lijn.
Ik vind hem briljant.quote:Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is zo'n briljante musical en film, ik verheug me er enorm op.
Goed. Ik geef één voorzet zodat je misschien naar meer gaat researchen, een random feitje:quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou van mening. Er zijn ook nog mensen die denken dat de aarde plat is, dat moeten ze maar doen maar daar wachten we niet op.
quote:donderdag, 8 mei 2008
Het Zuidpool ijsniveau stijgt tot nieuwe hoogten Het Zuidelijk Halfrond (de Zuidpool) heeft een nieuw record gevestigd voor de grootste uitbreiding van ijs sinds 1979.
De bedekking van het oppervlak van het Zuidelijk Halfrond is het grootst in de satelliet archieven en verslaat de jaren 1995, 2001, 2005, 2006. Sinds 1979 geldt deze groei voor het gehele Zuidpool ijsgebied.
Het afbreukrisico is dan ook niet zo groot als SGP-leiderquote:
Het is een briljante musical man. Ken je 'm?quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem briljant.
Maar hij verdient zijn geld maar even om in een musical te spelen.
Hij kan veel beter.
In Hilversum kijken ze liever naar de kijkcijfers.
Ik had het over de schijnheiligequote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een briljante musical man. Ken je 'm?
Ik wil geen musicals beter leren kennen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een briljante musical man. Ken je 'm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |