Ik woon 500 meter van die plek afquote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Laat ze elkaar toch afschieten in de Bijlmer. Dog eat dog.
Inderdaad. Kan beter naar National Geographic ofzo gaan kijken als ik alles over vogels wil weten. Ik ga van ellende maar naar bed.quote:
Uilskuiken ..oh nee dat is Marcoquote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef Gilead het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan beter naar National Geographic ofzo gaan kijken als ik alles over vogels wil weten. Ik ga van ellende maar naar bed.
Ik vind het altijd een heel sympathieke man, en in de VK ook altijd goeie stukjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:40 schreef sticky-wicked het volgende:
Ga toch weg met die kerel!
Ja die is vreselijk genaait, het was wel een goede beurt, hij is nog steeds onder de indruk.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef Arcee het volgende:
Borsato gaat er vanuit dat alle mensen eerlijk zijn.
De Royal Bank of Scotland cowboys die alle betalingen van de overheid uitvoeren vind ik in dat opzicht dubieuzer. GS is nog wel een redelijk bank vergeleken met RBS.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef Horloge het volgende:
Wtf, waarom doet de Nederlandse staat zaken met Goldman Sachs?
tja, dat is het systeem van aanbesteding waaraan de overheid moet voldoen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De Royal Bank of Scotland cowboys die alle betalingen van de overheid uitvoeren vind ik in dat opzicht dubieuzer. GS is nog wel een redelijk bank vergeleken met RBS.
Aha, inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:55 schreef evert het volgende:
[..]
tja, dat is het systeem van aanbesteding waaraan de overheid moet voldoen.
Ik vond het een erg flauwe animatie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:06 schreef Ringo het volgende:
Leuke kerel van de piemelpillendocu. Lekker openhartig. Supertoffe animatie trouwens die ze lieten zien.
Flauw maar geestig. Hoe leg je in een minuut uit hoe je op het idee van zo'n docu komt? Bovendien een goede manier om zijn schaamte te maskeren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond het een erg flauwe animatie.
Hopelijk ligt het niveau van zijn documentaire hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |