Dat durven ze niet dan breekt helemaal de pleuris uit daar.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Harlon het volgende:
Waar heb je die pistolen voor. De goede sier?
Precies, stop de onderdrukking en vecht het even uit op gelijke voet.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik zie liever een oprechte confrontatie (en volgens mij lost dat zich ook veel sneller op) dan een vies politiek spel. Effe uitrazen en dan weer verder.
Nou ja, gelijke voet... Je maakt mij niet wijs dat er aan beide kanten niet een hoop mensen best wel even willen zien wie het sterkst is. Misschien is het handiger dat gecontroleerd duidelijk te laten worden dan het maar wat voort te laten etteren.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef kitao het volgende:
[..]
Precies, stop de onderdrukking en vecht het even uit op gelijke voet.
1 min
Wat vind je van die jongen dan? Zou het niet beter zijn als hij gewoon zijn best ging doen op school en zijn vader en moeder ging helpen ipv zijn tijd te verneuken in het beledigen en lastig vallen van agenten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:10 schreef Meki het volgende:
Belgie is de weg kwijt..
het verbod op hoofddoeken zal het enkel verslechteren...
Maar ik vrees dat als het nieuws zou zijn; "racistische agent opgepakt voor beledigen Marokkaan" , je het nieuws wel gelijk zou geloven zonder eerst te zeggen 'laat er eerst maar een onderzoek komen of de agent de Marokkaan wel echt beledigd heeft..'quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet wat de sitautie is met die jongen, omdat het nu op een eenzijdige berichtgeving.
Maar er speelt meer dan dat, de sfeer in Belgie wordt met de dag slechter.
Als de berichtgeving klopt dient de jongen aangepakt worden wegens verstoren van de orde. Maar eerst zou een diepgaand onderzoek plaats vinden.
Pistolen??quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Harlon het volgende:
Waar heb je die pistolen voor. De goede sier?
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=352ETDSJquote:Relschoppers veroveren kalasjnikov op politie
WTF?? dat tuig loopt gewoon met ak's te zwaaien? dat zijn geen geintjes meer, dan maar gewoon gericht schieten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 05:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Pistolen??
Dan heb je dit bericht van vorige week gemist zeker:
[..]
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=352ETDSJ
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef Harlon het volgende:
[..]
WTF?? dat tuig loopt gewoon met ak's te zwaaien? dat zijn geen geintjes meer, dan maar gewoon gericht schieten.
ja maar, ja maar... dat waren Centraal-Afrikaanse bendes als ik het goed herinner...quote:Op vrijdag 18 september 2009 05:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Pistolen??
Dan heb je dit bericht van vorige week gemist zeker:
[..]
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=352ETDSJ
![]()
ja het is toch niet te geloven dat dit maar door blijft gaan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:05 schreef bluespice het volgende:
Ik zie de beelden al voor me van een stelletje angstige vlaams-blok dienders in een oud vlaam politiekot terwijl buiten de noord-afrikaanse relschoppers stennis schoppen.
Zoals wat moet er dan gebeuren dan ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:38 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja het is toch niet te geloven dat dit maar door blijft gaan...
al jarenlang is het hetzelfde liedje.
waarom gebeurt hier nou toch niks tegen?
Je gaat er nu al vanuit dat dit direct in verband staat met de mensen die zich "het hardst geraakt voelen" door dat verbod?quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:10 schreef Meki het volgende:
Belgie is de weg kwijt..
het verbod op hoofddoeken zal het enkel verslechteren...
Ze zaten dan ook lang zonder regering hequote:Op vrijdag 18 september 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]België is echt aan het ontsporen zeg, niet normaal..
Nee, de politie moet eerst orde op zaken stellen desnoods door met scherp te schieten. Het geweldsmonopolie dient bij de overheid te liggen en niet bij een groepje burgers. Daarna kan je kijken wat er aan de hand is geweest al heb ik niet het idee dat deze jongen zonder reden opgepakt is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:34 schreef Meki het volgende:
Ik weet niet wat de sitautie is met die jongen, omdat het nu op een eenzijdige berichtgeving.
Maar er speelt meer dan dat, de sfeer in Belgie wordt met de dag slechter.
Als de berichtgeving klopt dient de jongen aangepakt worden wegens verstoren van de orde. Maar eerst zou een diepgaand onderzoek plaats vinden.
Wat een absurde post.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Nee, de politie moet eerst orde op zaken stellen desnoods door met scherp te schieten. Het geweldsmonopolie dient bij de overheid te liggen en niet bij een groepje burgers. Daarna kan je kijken wat er aan de hand is geweest al heb ik niet het idee dat deze jongen zonder reden opgepakt is.
Waarom ?quote:Het geweldsmonopolie dient bij de overheid te liggen en niet bij een groepje burgers.
Je haalt hier twee dingen door elkaar. Wanneer politie-agenten belaagd worden door relschoppers dien je als politie hard op te treden desnoods met scherp te schieten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat een absurde post.
Eerst scherp schieten en dan gaan kijken wat er aan de hand is , je bent getikt.
[..]
Waarom ?
Zo te zien was deze wijk het er niet mee eens dat een veertienjarige door de politie uit zijn eigen huis werd gesleept.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Je haalt hier twee dingen door elkaar. Wanneer politie-agenten belaagd worden door relschoppers dien je als politie hard op te treden desnoods met scherp te schieten.
Dat je later kijkt wat er precies is gebeurd tijdens die arrestatie is iets anders. Maar dan geef je wel een heel duidelijk signaal af dat rellen niet is toegestaan, burgers moeten niet zo maar even de politie gaan aanvallen binnen een rechtsstaat zijn daar andere manieren voor. Het is België voor crying out loud niet Zimbabwe waar er geen sprake is van een rechtsstaat.
Wanner je het geweldsmonopolie bij burgers legt heb je als land een behoorlijk probleem dan kan iedereen die zich aangetast, bedreigd, gekrenkt of what ever zijn buurman aanvallen. Of een buurtwacht van Vlaams Belang die preventief Noord-Afrikanen gaat meppen.
Daarom hoort in een normaal beschaafd land het geweldsmonopolie bij de overheid te liggen, burgers en geweld gaat niet goed.
En al die autochtone mennekes die ge daar ziet rondlopen zulle.quote:
Hoho , kerel , dit is een rascistische strip...............quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:07 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En al die autochtone mennekes die ge daar ziet rondlopen zulle.
Rezpekt moet dien ook gegeven worden neh?
Maar ik kon me ook altijd moeilijk voorstellen dat tuig het nodig vind om ambulance personeel lastig te vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef kitao het volgende:
Ik was er niet bij , maar ik kan me moeilijk voorstellen dat al die mensen daar alleen maar tegen in gingen omdat ze zo graag een agent willen timmeren.
Stupiditeit is geen reden voor medelijden inderdaad. Als jij zo stom bent om met stenen naar tanks te gooien hoef ik geen medelijden te hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie was het dus terecht dat tijdens de intifada Palestijnen werden afgeknald voor het gooien van stenen naar tanks ?
TinTin in Congo heb ik heel wat moeitye voor moeten doen om die te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoho , kerel , dit is een rascistische strip...............![]()
Klacht tegen Kuifje in Afrika
moet je wel een leger hebben ...quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:46 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon het leger inzetten met scherp schieten
Hopenlijk dat laatste niet want dan moet de belastingbetaler nog meer schokkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef isogram het volgende:
Ik mag hopen dat deze ouders uit de ouderlijke macht worden ontzet en strafrechterlijk worden vervolgd wegens opruiing. Hopelijk kunnen alle veroorzaakte en alle schade worden verhaald op die familie.
Nou Nou Nou Nouquote:
Gaan we nu op de persoonlijke toer ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Stupiditeit is geen reden voor medelijden inderdaad. Als jij zo stom bent om met stenen naar tanks te gooien hoef ik geen medelijden te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |