Neboquote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Welke held heeft deze maakt
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik daar was hadden jullie beide op de grond gelegen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ik had je anders wel op de grond gekregen op lowlands poit
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
Roarrr..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ik had je anders wel op de grond gekregen op lowlands poit
South Parkquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Nebo het volgende:
In de sfeer van Kanye West ben ik eindelijk maar eens die Gay Fish aflevering van South Park gaan kijken
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef RitseB het volgende:
Ik moet hem ook nog steeds zien, heb niet zo veel met de laaste paar seizoenen van south park
quote:<Random> No one knows what it's like .. to be the bad man
* Nebi has kicked Random from #deltaanime (Sorry to interupt but I just wanted to say what Beyonce had one of the best video of all time)
ook zo.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:30 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je nog wel lief hoor AQ, ik had even een slachtoffer nodig
Lijkt me anders een vrij geldige reden om te laat te komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:46 schreef lkb9000 het volgende:
Ik moet al weg naar school maar mn koffie is nog niet opzonde
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Je doet gewoon niet meer mee!
Potverdomme, Avril is single na een slechte break-up
Kom maar op met die sexvideo's
quote:
Vooral door blijven eten danquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nu aan de pepernoten. Zo fout, want nu voel ik de winterdip alweer aankomen, en het is nog zomer
Utrechtquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Nebo het volgende:
Nah ze zijn op, ik ga nog even verder studeren en dan straks chillen met Frankii en Victoriaan in Utrecht
Dat Hoog Catharijne verpest een hoopquote:
Daar moet je ook zo snel mogelijk uit rennenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat Hoog Catharijne verpest een hoop
De Mediamarkt is ook de enige reden dat ik daar kom, maar daar hoef je gelukkig niet heel HC voor te doorlopenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat Hoog Catharijne verpest een hoop
Het is Vincentquote:
Dat dus, wat een faalhaas is die Frank zeg. Ik had half 2 afgesproken maar moest nog even bespreken waar. Uiteindelijk na lekker geshopt te hebben maar naar huis gegaan. Als je jouw nummer nu even PMt dan heb ik die voor de volgende keer in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is Vincent
Alleen jammer dat Frankii niet opneemt en ik jouw nummer niet heb.
QFT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Sugar van System Of A Down briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
He Tain, veel goed?Wat de fuck heeft die gast links voor t shirt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Komt die net uit bed lopen ofzo?
He Tain, veel goed?Ik ga het hoe dan ook gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
He Tain, veel goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dan vraag ik aardig hoe het met je gaat reageer je metquote:
Er gaat veel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan vraag ik aardig hoe het met je gaat reageer je met![]()
Kanye moet gewoon weer goede muziek gaan maken, desnoods gaat hij een tijdje de studio in om te producen voor andere mensen, want ik heb niet weer zin in een 808 & heartbreak albumquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Tain het volgende:
Nebo:
When I get sad I stop being sad and be awesome instead, true story...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Damn wat kunnen mensen DOM zijn
(ik post zo een foto)
betre open je een topic in ONZquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR ZET JE TOCH GODVERDOMME NIET JE HUISNUMMER BIJ!Maar je telefoonnummer ofzo
![]()
Fucking mongool, ik ga dat wijf niet eens waarschuwen dat ze mensen uitnodigt bij haar in te breken, dat leert ze maar lekker zelf
Geen zin in dat volkquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
betre open je een topic in ONZ
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Fucking mongool, ik ga dat wijf niet eens waarschuwen dat ze mensen uitnodigt bij haar in te breken, dat leert ze maar lekker zelf
Je hoopt toch echt dat dit soort figuren zich nooit zullen voortplantenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoopt toch echt dat dit soort figuren zich nooit zullen voortplanten
Ik vind het wel slecht dat ze niet op zet van: alsjeblieft kijk niet in mijn keukenkastje want daar ligt 2500,- euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kan ik er wel even bij schrijvenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht dat ze niet op zet van: alsjeblieft kijk niet in mijn keukenkastje want daar ligt 2500,- euro.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb eindelijk mijn muziek collectie een beetje op orde.
En het Skate2 filmpje is geüpload. Youtube moet het nog verwerken.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
Het was 1.5 GB wat ik aan het uploaden was, dus hij is nog bezig met verwerken van de data. Ik post em pas als hij als HD te zien is.
1 nummer maar. Want anders was ik over de 2 GB gegaan en dat mag niet van youtubequote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Toch maar met 1nr? Of heb je heeel hard eraan gewerkt?
De homo'squote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
1 nummer maar. Want anders was ik over de 2 GB gegaan en dat mag niet van youtube![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie nu al heel veel dingen waar ik niet tevreden over ben. Denk dat ik em er zo weer af haal
Mijn oude schoenen waren ook zo fucked upquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:52 schreef RitseB het volgende:
Ik heb mijn nike's maar eens dicht geplakt, je kon mijn voeten bijna zien
Ze hebben mij 2 maten te klein gestuurdquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef RitseB het volgende:
Ik zag er laatst iemand mee lopen op school
Je had ze toch verkochtquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ze hebben mij 2 maten te klein gestuurd
Ja ik heb heel veel moeite met goede schoenen vinden, moeilijke voetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef RitseB het volgende:
Zo fucked up jou schoenen
de mijne waren niet zo erg
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef RitseB het volgende:
Collectors item.
bewaren en voor veel geld over 10 jaar verkopen
Daily Showquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:17 schreef RitseB het volgende:
Ik vind die amerikaanse talk shows niks aan
Ik doe me bestquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:24 schreef lkb9000 het volgende:
Top Speed
Speed demon! You have reached a speed of 135mph.
GASSE PETTI! GASSE!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik doe me bestMaar het wil nog ff niet lukken
Waar zijn mijn stukjes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben er trouwens niet super tevreden over.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet. Want ik moest alles opnieuw downloaden.
Moet ik ook maar eens doen yehquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry man. Beter fix je Skate2 en dan kan je nieuwe footage maken. Jeweet.
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef Edwinuss het volgende:
Die is wat minder met een kipvinger.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Edwinuss het volgende:
Maar maakt niet uit man, je kan niet alles lekker vinden
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
HOE WEET JE DAT?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
Brutal Legend is.... Legen, wait for it.....
Leg uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:41 schreef lkb9000 het volgende:
Jongens, morgen is het weer TALK LIKE A PIRATE DAY!
Ik doe niet mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html
Was ik inderdaad al van plan, thanks for the reminderquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
Lennart nitro circus downloaden! NU!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, die gasten hebben echt lef. Gaat nergens over.
Dat was inderdaad tof. Maar die bails die je straks ziet zijn echt erg.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:22 schreef lkb9000 het volgende:
Meteen die double backflip van Pastrana aan het begin van de eerste aflevering, publiek HELEMAAL los, geweldig![]()
![]()
![]()
Kanker alsjeblieft op met je spam.quote:
Maar dat zou maar fout gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:33 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
voordat Travis Pastrana in niks dan zwembroek en schoenen uit dat vliegtuig springt neemt ie ook zo'n slok Red Bull; "I HOPE THIS STUFF WORKS!"
Mwoah kan niet echt fout gaan. Hij had 2 lui ofzo extra in de lucht, en die kunnen makkelijk extra snel of extra langzaam vallen en alles doen om Travis vast te pakken.quote:
Hij viel echt mooi, en het was ook nog perfect gefilmd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef lkb9000 het volgende:
"I can't see I seriously can't see"
"lay on your back"
"No I'm okay I just can't see"
PERFECT gefilmd inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij viel echt mooi, en het was ook nog perfect gefilmd.
Ben nu bij afl 2quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef Edwinuss het volgende:
Maar het is nog wel risicovol
Bam in de 3e aflevering
Vind je echt? Ik vond de demo op de geweldige sfeer na een beetje tegenvallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
Brutal Legend is.... Legen, wait for it.....
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vond de demo op de geweldige sfeer na een beetje tegenvallen eerlijk gezegd
Fucking saaiquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef lkb9000 het volgende:
Jezus wat is Nitro Circus fucking awesome
Moet aardig veranderd zijn dan, heb de eerste 2 afleveringen gezien en "Hoe groeit gras" is leuker en spannender om te kijkenquote:
Wordt niet veel anders, maar ik vind die stunts gewoon te tofquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet aardig veranderd zijn dan, heb de eerste 2 afleveringen gezien en "Hoe groeit gras" is leuker en spannender om te kijken
Dan houd ik het maar bij "Hoe groeit gras"quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wordt niet veel anders, maar ik vind die stunts gewoon te tof
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
En hebben je ouders geen kinderfilter op jullie gezamenlijke Pentium 4? Want ik denk dat FOK toch een woord is wat niet geschikt is voor kinderen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan houd ik het maar bij "Hoe groeit gras"
B!!!!!!!quote:
Ik heb dat ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
B!!!!!!!
Ik snap niet dat mensen voor A kunnen kiezen, overal waar ik kom draai ik hem ook lekker naar B
Talk a pirate dayquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je bent jarig op Talk like a pirate dayNEBO IS A PIRATE
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Talk a pirate daymorgen bij dinnetje doen
quote:
Wel je schoonouders dwingen mee te doen he!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:12 schreef Tain het volgende:
[..]daar ga ik morgen ook naar toe
Je hebt goede ideeen Lenny
Die zijn gestoord genoegquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wel je schoonouders dwingen mee te doen he!
Yarr matey, Walk da plankquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik zou niet eens goed weten hoe ik Piraats moet spreken behalve hier en daar een Yarrr en Savvie
Gewoon doodnormaal praten en overal wat een beetje als 'ar' klinkt, ARRRR van makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef Nebo het volgende:
Ik zou niet eens goed weten hoe ik Piraats moet spreken behalve hier en daar een Yarrr en Savvie
Dat moet ik zien! Ben eerst lost kijken met huisgenoot.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
OMG Nitro Circus op bezoek bij Rob Dyrdeks Fantasy Factory![]()
![]()
Steve-O ook van de partij nuquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat moet ik zien! Ben eerst lost kijken met huisgenoot.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Reintji het volgende:
Verdeurie, denk ik dat ik na een lange OK eindelijk dat skate filmpje van Edje kan bekijken terwijl ik wacht op mijn patient voor de MRI, heeft die fukker hem alweer offline gehaald. Was da nou.
Bonusklacht: Ik zou bier drinken met mijn homeboys
Arrrr extra veel zelfs! Een nuchtere piraat is geen echte piraat! YARRRRquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef disjfa het volgende:
Arr matey. Zelfs met drank moet je elke post wel laten klinken als een piraat natuurlijk arrrrr
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opquote:
Ik ga ALLES zien deze nacht.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je hill climb shit al gezien? Die band is echt te ziek en hij valt er met zn noten opAAAARRRRRRRRRRRRRRRRR
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen de hele dag Lost met nieuwe huisgenoot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zal raar klinkel als je met haar bezig bent harrrrrrrrrrrr
Dat is even raar als een post met inhoud van jouwquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Edwinuss het volgende:
Oe, een backflip met een monstertruck
Ik snap em niet. Maar het zal vast niet lief bedoeld zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is even raar als een post met inhoud van jouwMAtey! Harrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben trots dat Lenny alles in 1 keer heeft uitgezien. Respect en liefde voor deze man.
Indarrrrrdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:33 schreef Edwinuss het volgende:
Maar zo doen we dat gewoon. Fuck elke week wachten op een nieuwe aflevering.
We kijken gewoon 2 seizoenen per avondquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Indarrrrrdaad!
Grinden met motoren
Van het 2e seizoen zijn nog maar 4afl, maar die gaan aarrrrrr zeker doorheenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We kijken gewoon 2 seizoenen per avond
Yarrrrr!! We've got ourself a fine nice lady on our ship! YARRRRquote:
Yaarrr!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Yarrrrr!! We've got ourself a fine nice lady on our ship! YARRRR
Hell yeah!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
The Fantasy Factory![]()
Nu zie je het vanuit het perspectief van Nitro Circus terwijl het ook in The Fantasy Factory zelf zat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |