Utrechtquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Nebo het volgende:
Nah ze zijn op, ik ga nog even verder studeren en dan straks chillen met Frankii en Victoriaan in Utrecht
Dat Hoog Catharijne verpest een hoopquote:
Daar moet je ook zo snel mogelijk uit rennenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat Hoog Catharijne verpest een hoop
De Mediamarkt is ook de enige reden dat ik daar kom, maar daar hoef je gelukkig niet heel HC voor te doorlopenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat Hoog Catharijne verpest een hoop
Het is Vincentquote:
Dat dus, wat een faalhaas is die Frank zeg. Ik had half 2 afgesproken maar moest nog even bespreken waar. Uiteindelijk na lekker geshopt te hebben maar naar huis gegaan. Als je jouw nummer nu even PMt dan heb ik die voor de volgende keer in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:16 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is Vincent
Alleen jammer dat Frankii niet opneemt en ik jouw nummer niet heb.
QFT!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Sugar van System Of A Down briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
He Tain, veel goed?Wat de fuck heeft die gast links voor t shirt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Komt die net uit bed lopen ofzo?
He Tain, veel goed?Ik ga het hoe dan ook gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
He Tain, veel goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dan vraag ik aardig hoe het met je gaat reageer je metquote:
Er gaat veel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan vraag ik aardig hoe het met je gaat reageer je met![]()
Kanye moet gewoon weer goede muziek gaan maken, desnoods gaat hij een tijdje de studio in om te producen voor andere mensen, want ik heb niet weer zin in een 808 & heartbreak albumquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Tain het volgende:
Nebo:
When I get sad I stop being sad and be awesome instead, true story...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
Damn wat kunnen mensen DOM zijn
(ik post zo een foto)
betre open je een topic in ONZquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR ZET JE TOCH GODVERDOMME NIET JE HUISNUMMER BIJ!Maar je telefoonnummer ofzo
![]()
Fucking mongool, ik ga dat wijf niet eens waarschuwen dat ze mensen uitnodigt bij haar in te breken, dat leert ze maar lekker zelf
Geen zin in dat volkquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
betre open je een topic in ONZ
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Fucking mongool, ik ga dat wijf niet eens waarschuwen dat ze mensen uitnodigt bij haar in te breken, dat leert ze maar lekker zelf
Je hoopt toch echt dat dit soort figuren zich nooit zullen voortplantenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoopt toch echt dat dit soort figuren zich nooit zullen voortplanten
Ik vind het wel slecht dat ze niet op zet van: alsjeblieft kijk niet in mijn keukenkastje want daar ligt 2500,- euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kan ik er wel even bij schrijvenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht dat ze niet op zet van: alsjeblieft kijk niet in mijn keukenkastje want daar ligt 2500,- euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |