Ja, want een uitwedstrijd is veel makkelijkerquote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Mijn prognose was Gelijkspel. Net voor de wedstrijd zei ik 1 - 2 .
Maar uit tegen twente, gaat Fenerbahçe sowieso winnen.
Turkenlogica.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, want een uitwedstrijd is veel makkelijker
Tsja.. als een Nederlandse ploeg de EL nou wint dit jaar?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg voor de punten voor de rankingVolgens mij zakken we naar een 11e plek. (nu 9e)
Mja nu ging het publiek zich tegen ze keren, das ook niet fijn voetballenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Maar goed, wel 2 punten voor Twente.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg voor de punten voor de rankingVolgens mij zakken we naar een 11e plek. (nu 9e)
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Want?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef Gratau het volgende:
let maar op, fener wint uit van twente
dan is twenrte al geplaatstquote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef Gratau het volgende:
let maar op, fener wint uit van twente
Voor Turken wel, die hebben hier meer supporters dan thuis.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dream onquote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Hm, zo te zien houden we onze plek nog net, nog 0.1 punt voor op Portugal.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef need2009 het volgende:
[..]
Maar goed, wel 2 punten voor Twente.
-knip-quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef Scorebordjournalist het volgende:
[..]
- misschien dat je inhoudelijk kunt reageren -
Wat is je bron? Waarom maken ze meer kans in een uitwedstrijd?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef xminator het volgende:
Dat is mijn prognose.
Uit gaat Fenerbahçe winnen let maar op.
Ach kom, dat veredelde jeugdteam gaat thuis niet winnen van Fener dat voor de laatste kans vecht hoor.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef xminator het volgende:
Dat is mijn prognose.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef xminator het volgende:
Dat is mijn prognose.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |