quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef ACT-F het volgende:
Tsjonge, het begin van de wedstrijd leek helemaal niet op een overwinning. Laten we het houden op gelukNee echt he. Fenerbahce was supergoed etc. Maar goed, good game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij stopt volgens mij na dit seizoen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Scorebordjournalist het volgende:
Die nkufu laat z'n visitekaartje achter in istanbul, die zal een grote toekomst tegemoet gaan die jongeman.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Jeej het volgende:
[..]
Is Nkufo niet al ergens in de dertig, of is dit een slecht trollpoging die ik nog niet door heb
Absoluut, zeer verrassend in ieder geval.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
Nee echt he. Fenerbahce was supergoed etc. Maar goed, good game.
Ik ben alleen bang dat Boschker, Perez en N'Kufo het te vaak af gaan laten weten, ook al was dat vandaag zeker niet het geval.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uitmuntend positiespel, accurate passes, rust in het elftal, professionaliteit... algeheel verzorgd voetbal is wat ik gezien heb vanaf minuut 1. Kunnen ze idd ver mee komen.
En nog zo'n leek die je anders nooit in VBL ziet. Leuk om het dagjesvolk ook eens te zien als er Europees wordt gespeeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee echt he. Fenerbahce was supergoed etc. Maar goed, good game.
Sure, tuurlijk dacht jij dat.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Mijn prognose was Gelijkspel. Net voor de wedstrijd zei ik 1 - 2 .
Maar uit tegen twente, gaat Fenerbahçe sowieso winnen.
Ik zou dit toch echt het laatste half jaar maken van Boschker, begint meer en meer een grabbelaartje te worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Boschker, Perez en N'Kufo het te vaak af gaan laten weten, ook al was dat vandaag zeker niet het geval.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef xminator het volgende:
Mijn prognose was Gelijkspel. Net voor de wedstrijd zei ik 1 - 2 .
Maar uit tegen twente, gaat Fenerbahçe sowieso winnen.
Helaas niet genoeg voor de punten voor de rankingquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente
Nederlands' trots op deze avond denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |