Heerlijk om die afgang van Fener terug te zienquote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
RTL7 waarschijnlijk. Nog 2 minuten resterend.
Wat natuurlijk ook ontzettend knap is.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Diezelfde angst draait NLse clubs juist vaak de nek om..
Maar goed, minstens een punt iig.
RTL 7 dus over een paar minuten.. 23:00quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef Plasterk het volgende:
hoe laat en welke zender zijn de samenvattingen?
RTL7, ik denk rond 23:05 - 23:10...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef Plasterk het volgende:
hoe laat en welke zender zijn de samenvattingen?
Galatasaray wint 1-3 uit, Fener verliest thuis, mooie dag.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
Heerlijk om die afgang van Fener terug te zien
Om je te kwalificeren voor EK blessure-happen?quote:
Gelukkig wonen er hier in de buurt geenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Pas maar op, straks staan er 10 voor je deur
Uitmuntend positiespel, accurate passes, rust in het elftal, professionaliteit... algeheel verzorgd voetbal is wat ik gezien heb vanaf minuut 1. Kunnen ze idd ver mee komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:58 schreef Jeej het volgende:
respect voor Twente, als ze zo blijven spelen vergeleken met de rest verdienen ze de titel dit jaar
eerste 10 minuten waren voor Fenerbahce.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uitmuntend positiespel, accurate passes, rust in het elftal, professionaliteit... algeheel verzorgd voetbal is wat ik gezien heb vanaf minuut 1. Kunnen ze idd ver mee komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Nkufo niet al ergens in de dertig, of is dit een slecht trollpoging die ik nog niet door hebquote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef Scorebordjournalist het volgende:
Die nkufu laat z'n visitekaartje achter in istanbul, die zal een grote toekomst tegemoet gaan die jongeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |