Huidkorstjes??? dan is je hoofdhuid verbrandquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Zomg! Volgens mij zie ik troep in mijn haar, en ik heb geen roos.
Nee, geen korstjes, en mijn huid is ook spierwitquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Huidkorstjes??? dan is je hoofdhuid verbrand
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. De maximumleeftijd van een haar schijnt per persoon te verschillen,als je haar bijv. standaard maar 5 jaar groeit voor het uitvalt, zal je haar nooit langer dan zo'n 60 cm worden (even uitgaande van het gemiddelde van 1 cm per maand)quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan best goed helpen hoor. Maar je hoort helaas ook wel vaker dat mensen gewoon niet voorbij een bepaald punten komen. Hoe lang is jouw haar?
Ja, maar dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:12 schreef styliste het volgende:
maar je hebt er wel mee geslapen zonder het eerst uit te borstelen of wassen?
Hier had ik ook aardig wat haarlak in gespoten, en 's avonds met 't haar in model naar mn nest gegaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, verven gaat je haar echt gezonder maken.
Ik moet uit eten vanavond.
[ afbeelding ]
Je taille is toch ook al een aardige lengte, dat zal wel goedkomen gok ik, zeker als je het al eerder zo lang hebt gehad. Wil je het weer op kontlengte?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord. De maximumleeftijd van een haar schijnt per persoon te verschillen,als je haar bijv. standaard maar 5 jaar groeit voor het uitvalt, zal je haar nooit langer dan zo'n 60 cm worden (even uitgaande van het gemiddelde van 1 cm per maand)
Maar ik heb het ooit op kontlengte gehad, hoewel het de laatste jaren het niet verder kwam dan mijn taille.
En nu is het nog maar op borstlengte, ik heb er echt veel afgehaald van de week...![]()
Ik denk dat het ook komt doordat ik het jarenlang geblondeerd heb, dat is toch wel funest voor je haar, hoewel ik altijd alleen de uitgroei bijwerkte maar toch. Maar dat onderste haar is zo'n vijf jaar oud en heeft wel de nodige tikken gehad. Ik hoop dat ik er genoeg beschadigd haar afgehaald heb dat het nu wel voorbij dat punt wil groeien.
Weet iemand overigens een kleurspoeling die zo min mogelijk schade aanricht? Vroeger kocht ik van die hele goedkope zakjes bij het Kruidvat, die kostten 1 euro of zo en dat was er na een paar keer wassen weer uit, maar mijn haar ging er prachtig van glanzen, er zat niks in wat je haar aantastte. (Ik deed het in die tijd donkerder dan mijn originele kleur) Helaas worden zulke fijne dingen vaak al gauw uit de handel genomen.
Of moet ik dan toch maar eindelijk eens aan de Henna? (Ik heb daar iets tegen, vraag me niet waarom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Nee, ik vind het ook drama. Maar nadat het donkerder werd ging ik juist alto af en wilde ik mijn blond terug, maar ik vind het zonde van mijn haar en lang haar verven is helemaal niet leukquote:Op maandag 9 november 2009 07:50 schreef DarkElf het volgende:
Ik doe niets erin. Help t soms wat mee in de zomer met een kamillespoeling voor ik de zon inga maar verder niets.
T wordt wel een stuk donkerder tegenwoordig helaas maar goed, ben ook geen 18 meeren ik vind t nog lang blond blijven.. en verven wil ik niet aan beginnen, dan blijf je bezig volgens mij.
Ik gebruik mijn stijltang nog geen drie keer per jaar, föhnen doe ik nooit. Haarlak ook alleen als ik iets vast moet zetten, nou dat zal max. 2 keer per jaar voorkomenquote:Op maandag 9 november 2009 07:56 schreef DarkElf het volgende:
idd weggooien die troep, stijltangen.krultangen is echt funest voor je haar. (ik fohn het zelfs zelden, misschien 3x per jaar omdat ik echt weg moet ofzo)
Kamille ligt bij de thee. Wat je ook kan doen is je haar verzorgen met conditioner only een tijdje, Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. das ook echt verwennerij. Ik kan er helaas niet meer tegen (allergie is nogal toegenomen voor veel producten) maar ik was er altijd heel blij mee...
Wat voor conditioner zou ik dan moeten gebruiken?quote:Zelfs als je normaal geen conditioner op je hoofdhuid verdraagt omdat het je haar te vet maakt, is CO het proberen waard. Eens je het juiste product gevonden hebt, zal het je haar zacht, glanzend en gehydrateerd maken. En gezond haar is mooi haar!
ik gebruikte bijv van andrelon cream and care (grote fles, klein prijsje) als eerste CO en daarna iets duurders/rijkers als 2e.quote:Op maandag 9 november 2009 08:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik lees nu dit deel
[..]
Wat voor conditioner zou ik dan moeten gebruiken?
Maar ik gebruik nu al expres een week conditioner, dus kan ik het net zo goed gelijk goed gaan doenquote:Op maandag 9 november 2009 08:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik gebruikte bijv van andrelon cream and care (grote fles, klein prijsje) als eerste CO en daarna iets duurders/rijkers als 2e.
de truc is om als eerste con iets zo simpel mogelijks te gebruiken, heel heel goed spoelen, en dan een rijkere con als laatste te gebruiken zoals je anders ook een con zou gebruiken.
Maar goed, t werkt niet voor iedereen, sommige mensen krijgen er plat haar van, andere zijn er juist dol op, of schrikken dat er wat meer haar uitvalt de eerste keren (ging ook over)... Tis niet voor iedereen een okmanier.
en je hoofd is geirriteerd dus ik zou eerst eens die tot rust laten komen voor je gaat prutsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |