Zonder Clomid geen eisprong toch? Moet je dan niet sowieso de gynaecoloog op de hoogte stellen dat je een maandje overslaat? En wellicht wel medicijnen krijgen om een nieuwe menstruatie op te wekken?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Stop maar hoor!
Ik zit er nu echt een beetje mee wat ik zal doen. Ik verwacht morgen of overmorgen mijn nieuwe cyclus en eigenlijk wil ik even stoppen met de clomid. Moet ik daar de gyn voor bellen of gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen? Eigenlijk bellen natuurlijk, maarja...![]()
Voor de zekerheid is het wel fijn als je die pillen achter de hand hebt. Dan hoef je dat recept niet pas te regelen als het toch uitblijft.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, dat is zo CP. Ik hoop eigenlijk dat met minder kilo's mijn cyclus weer op gang komt... Maarja, misschien gebeurt dat we helemaal niet. Ik ga maar even bellen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriendin weet dat ik de humor nodig heb... ik deed het dus praktisch in mijn broekMaar mijn god
't was me het middagje wel...
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Orea het volgende:hihi zij mag dat inderdaad zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriendin weet dat ik de humor nodig heb... ik deed het dus praktisch in mijn broekMaar mijn god
't was me het middagje wel...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Je verzint het niet zegquote:Op woensdag 30 september 2009 18:13 schreef Orea het volgende:
Zo vandaag meting gehad.. niet echt iets heel bijzonders.. Maar wel weer een echte Orea aktie
Bezig met de uitgangsecho (dat ding erin dus) is het fotorolletje open het was wel de bedoeling dat ze een paar foto's zou maken voor het dossier.. dus ik zeg, moet ik hem even vasthouden, zodat je een rolletje kunt pakken?
Nou zegt ze, we kunnen het proberen kweet niet of het lukt.
Nou gelukt dus, daar lag ik dan, wijdbeens in de stoelmet die uitgangsecho erin
en dat ding zelf vasthoudend
![]()
![]()
Volgens mij ben ik voor het eerst in mijn leven rood geworden (weinig pigment in mijn gezicht)
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Orea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beste vriendin weet dat ik de humor nodig heb... ik deed het dus praktisch in mijn broekMaar mijn god
't was me het middagje wel...![]()
beetje kreunen erbij
![]()
Ik hoop ook dat je een goed gesprek hebtquote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef mijsje het volgende:
PZE, toch gooi ik er ook even een WOW in hoor! 5 kilo... pas je op dat je niet te hard gaat?
Orea!wat een vriendin! Maar inderdaad, beetje humor erin is helemaal goed!
![]()
bijna donderdag... de week vloog om, maar nu slaan de zenuwen wel toe... zucht, morgen weet ik meer...tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |