abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 15:34:46 #201
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_73244575
Bij ons kan je elke willekeurige cyclus of cycli overslaan en weer verder gaan als je er aan toe bent. 'Gewoon' even bellen en zeggen dat je een maandje overslaat. Als je al twijfelt of je verder moet gaan nu - lekker even pauzeren zou ik zeggen.
pi_73244863
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Stop maar hoor!

Ik zit er nu echt een beetje mee wat ik zal doen. Ik verwacht morgen of overmorgen mijn nieuwe cyclus en eigenlijk wil ik even stoppen met de clomid. Moet ik daar de gyn voor bellen of gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen? Eigenlijk bellen natuurlijk, maarja...
Zonder Clomid geen eisprong toch? Moet je dan niet sowieso de gynaecoloog op de hoogte stellen dat je een maandje overslaat? En wellicht wel medicijnen krijgen om een nieuwe menstruatie op te wekken?
pi_73245913
Ja, dat is zo CP. Ik hoop eigenlijk dat met minder kilo's mijn cyclus weer op gang komt... Maarja, misschien gebeurt dat we helemaal niet. Ik ga maar even bellen idd.
pi_73246320
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, dat is zo CP. Ik hoop eigenlijk dat met minder kilo's mijn cyclus weer op gang komt... Maarja, misschien gebeurt dat we helemaal niet. Ik ga maar even bellen idd.
Voor de zekerheid is het wel fijn als je die pillen achter de hand hebt. Dan hoef je dat recept niet pas te regelen als het toch uitblijft.

Al hoop ik natuurlijk dat het weer op gang komt. En in jouw afvaltempo kan de komende maand zomaar het verschil maken. Ik ga voor je duimen
pi_73249874
Zo vandaag meting gehad.. niet echt iets heel bijzonders.. Maar wel weer een echte Orea aktie
Bezig met de uitgangsecho (dat ding erin dus) is het fotorolletje op en het was wel de bedoeling dat ze een paar foto's zou maken voor het dossier.. dus ik zeg, moet ik hem even vasthouden, zodat je een rolletje kunt pakken?

Nou zegt ze, we kunnen het proberen kweet niet of het lukt.

Nou gelukt dus, daar lag ik dan, wijdbeens in de stoel met die uitgangsecho erin en dat ding zelf vasthoudend

Volgens mij ben ik voor het eerst in mijn leven rood geworden (weinig pigment in mijn gezicht )

pi_73249934
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn beste vriendin weet dat ik de humor nodig heb... ik deed het dus praktisch in mijn broek Maar mijn god

't was me het middagje wel...
pi_73250584
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Orea het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn beste vriendin weet dat ik de humor nodig heb... ik deed het dus praktisch in mijn broek Maar mijn god

hihi zij mag dat inderdaad zeggen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73250791
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:13 schreef Orea het volgende:
Zo vandaag meting gehad.. niet echt iets heel bijzonders.. Maar wel weer een echte Orea aktie
Bezig met de uitgangsecho (dat ding erin dus) is het fotorolletje op en het was wel de bedoeling dat ze een paar foto's zou maken voor het dossier.. dus ik zeg, moet ik hem even vasthouden, zodat je een rolletje kunt pakken?

Nou zegt ze, we kunnen het proberen kweet niet of het lukt.

Nou gelukt dus, daar lag ik dan, wijdbeens in de stoel met die uitgangsecho erin en dat ding zelf vasthoudend

Volgens mij ben ik voor het eerst in mijn leven rood geworden (weinig pigment in mijn gezicht )

Je verzint het niet zeg
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:14 schreef Orea het volgende:
SPOILER

beetje kreunen erbij
pi_73251287
Orea! Goed bezig!
pi_73251579
Orea
pi_73251622
Erg he

en dat soort akties overkomen mij dus áltijd
pi_73251725
whahshs Orea, wat een geweldige actie! en die opmerking van je vriendin

heerlijk (en soms zo nodig) om de humor er in te houden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73253003
PZE, toch gooi ik er ook even een WOW in hoor! 5 kilo... pas je op dat je niet te hard gaat?

Orea! wat een vriendin! Maar inderdaad, beetje humor erin is helemaal goed!

bijna donderdag... de week vloog om, maar nu slaan de zenuwen wel toe... zucht, morgen weet ik meer...
tot morgen!
pi_73253060
mijsje ik hoop dat het gesprek goed meevalt. Ik duim alvast voor je mee
pi_73253437
Komt helemaal goed Mijsje!!! Let maar op! Hoop dat je vannacht nog lekker slaapt!! Hoop dat je er morgen enthousiast uitkomt (uit het gesprek) en dat je vernieuwde hoop krijgt

En sja, ik en mijn vriendinnen
pi_73254999
Mijsje; heel veel succes morgen! Hopelijk brengt het je een hoop duidelijkheid!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73255116
Spannend mijsje! Hoop dat het een fijn gesprek gaat zijn en duidelijk wordt wat de volgende stappen zijn.
pi_73255132
Spannend, mijsje! Heel veel succes en ik hoop dat je met een goed gevoel het gesprek uitkomt.
pi_73255676
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef mijsje het volgende:
PZE, toch gooi ik er ook even een WOW in hoor! 5 kilo... pas je op dat je niet te hard gaat?

Orea! wat een vriendin! Maar inderdaad, beetje humor erin is helemaal goed!

bijna donderdag... de week vloog om, maar nu slaan de zenuwen wel toe... zucht, morgen weet ik meer...
tot morgen!
Ik hoop ook dat je een goed gesprek hebt
pi_73255754
Mijsje, wat spannend inderdaad. Ik hoop dat je hier morgen een duidelijk verhaal hier komt posten.
pi_73255852
dank jullie voor de steun, dat helpt zeker!
pi_73256357
Verkeerde topic.

Mijsje succes morgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73264516
Mijsje,heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je een helder verhaald te horen krijgt, zodat je eindelijk weet waar je aan toe bent.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:21:01 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73264533
Orea!

mijsje, succes!
pi_73264552
Mijsje, veel succes vandaag!

PZE, wat super meis, al 5 kilo kwijt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: