haha.... over dit topic loslaten... volgens mij hebben we daar allemaal last van als je hier eenmaal gepost hebt.. kijk mij... Bas is alweer 9 maanden geweest en nog kom ik hier meerdere keren per weekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Maandag wellicht als alles goed is. Ik vind het zo'n drempel. Het is nog niet echt tot me doorgedrongen dat ik nu in Z&G hoor. Ook omdat ik zeker nog wel hier hoor met al m'n medicijnen enzo. En ook gevoelsmatig kan ik dit topic niet loslaten.
Goed om te horen dat je vader van de IC af is. Dat zijn nooit leuke dingen om mee te maken.
En ben je geinspireerd geraakt door pze?
... nou vooruit, misschien een klein beetje dan....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
He, niet eens door mij geïnspireerd... lekker is dat!![]()
Succesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:56 schreef Poezebeest het volgende:
Ik meld me hier ook,met stevige tegenzin weliswaar,maar het is niet anders.
Wij zijn sinds maart 2009 bezig met kinderen.Zijn naar de ha gegaan met een mogelijke te korte lf,werden doorgestuurd naar het ziekenhuis alwaar is geconstateerd dat mijn man geen zaadcellen heeft en we hoogst waarschijnlijk zonder dokters niet zwanger zullen worden. Is wel erg heftig om te horen. Nu moeten we de onderzoeken naar de oorzaak afwachten. Wordt een erg spannende tijd... Wil graag hier mee schrijven omdat ik in het andere topic niet echt meer thuis hoor.
Heb nog niet bij gelezen maar dat komt nog wel.
* Saffier ontroerd isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Jompelmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?
Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.
Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!![]()
![]()
![]()
Lieve dames in dit topic, ik jompel voor jullie…
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef Poezebeest het volgende:
Hier veel verdriet. Ik moet de hoop op een kindje even aan de kant zetten. Iets waar ik al langere tijd van droom zal misschien geen werkelijkheid worden. Dat doet veel pijn en voelt zo oneerlijk! Rationeel weet ik dat we de onderzoeken moeten afwachten,maar gevoelsmatig denk ik dat de kans op een kindje echt minimaal is. Mijn man krijgt binnenkort een echo en daarna moeten we naar de uroloog. Ik vermoed dat enkele operaties op jonge leeftijd er mee te maken hebben. Hoop dat het op te lossen is, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik heb nu 1 echo gehad om de eisprong te volgen, maar twijfel of ik hiermee door wil gaan. Vraag me af of deze info nuttig is als we voor icsi zouden moeten gaan. Weet een van jullie dat? Denk namelijk dat het hier op uit draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |