abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:22:16 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72993142
CP
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72993197
Ik heb denk ik dezelfde pillen gehad. Maar bij mij kwam alle prut er ook weer uit hoor.
Daar gaan we weer
pi_72993287
Dokter zei dat als ze eruit komen zetten ik de helft oraal moet innemen. Maar kreeg hem niet aan z'n verstand wat ik dan nu moet doen Was ook de dokter waar ik vanaf dag 1 geen goed gevoel bij had

Maar zijn strekking was wel dat als het er allemaal uit komt zetten dat niet goed is, dus dat ik er nu 2 ingestopt heb kan vast geen kwaad. Juist niet. Ik lees ook dat een overdosis niet bestaat. En op de 15 pillen die ik per dag moet nemen is 2 'extra' niets natuurlijk.

Ik zal zo blij zijn als de fertiliteitsassistente er weer is maandag
pi_72993358
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:25 schreef bikinistringding het volgende:
Ik heb denk ik dezelfde pillen gehad. Maar bij mij kwam alle prut er ook weer uit hoor.
Bij mij komt er af en toe ook wel wat uit als ik veel beweeg (wandelen, fietsen). Maar nu heb ik alleen gezeten en lagen er 2 witte propjes in de toiletpot

Ik beweeg nu dus ook minimaal en heb dat tot nu toe steeds uitgesteld tot vlak voor de nieuwe inname (zodat de vorige inname al goed opgenomen is), maar nu moet ik om de 3,5 uur 3 tabletten nemen en is de vorige nog niet helemaal opgenomen. Dus doe ik gewoon heel de dag niets
pi_72995668
CP wat een onzekerheid! Wat vervelend dat de arts je niet een eenduidig antwoord kan geven.

Ik ben weer terug. Hoop info allemaal, maar het voelt goed. Ik ga beginnen in Leiderdorp. Aangezien ik op de medicatie niet zo goed (lees luie eierstokken) reageer (en dat wel uitzonderlijk is voor iemand van mijn leeftijd), wil ze bij komende menstruatie op dag 3 een uitgangsecho maken om te kijken wat er in een natuurlijk cyclus gebeurd. Om daar dan de medicatie op aan te passen.

Op zijn vroegst begin ik dus pas over 2 menstruaties, maar in de tussentijd gaan we alle testen weer even doen. Bloed, semen etc. etc. Ik ga wel aan andere hormonen dan ik gewend was (deca en puregon gaat het nu worden) niet meer dat gehannes met zelf mixen enzo. En, wat ik wel een fijne bijkomstigheid vind: ze verdoven met de punctie! Ik heb het nu 2 keer zonder gedaan en weet dat ik het kan, maar ik vind het toch wel fijn dat het nu met gebeurd. En zij werken met een korte prikcyclus! Dus niet meer 1.5 maand prikken.

(echt waarom ik niet eerder overgestapt ben....)

Bij cryo: geen kans op cancel. Gaat altijd door. Dat is ook een pak van mijn hart. Ook vriezen ze per stuk in. En ze werken in het weekend. Het hele jaar door, alleen niet met kerst.

Al met al => gevoel erbij!
pi_72996196
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Orea het volgende:
CP wat een onzekerheid! Wat vervelend dat de arts je niet een eenduidig antwoord kan geven.

Ik ben weer terug. Hoop info allemaal, maar het voelt goed. Ik ga beginnen in Leiderdorp. Aangezien ik op de medicatie niet zo goed (lees luie eierstokken) reageer (en dat wel uitzonderlijk is voor iemand van mijn leeftijd), wil ze bij komende menstruatie op dag 3 een uitgangsecho maken om te kijken wat er in een natuurlijk cyclus gebeurd. Om daar dan de medicatie op aan te passen.

Op zijn vroegst begin ik dus pas over 2 menstruaties, maar in de tussentijd gaan we alle testen weer even doen. Bloed, semen etc. etc. Ik ga wel aan andere hormonen dan ik gewend was (deca en puregon gaat het nu worden) niet meer dat gehannes met zelf mixen enzo. En, wat ik wel een fijne bijkomstigheid vind: ze verdoven met de punctie! Ik heb het nu 2 keer zonder gedaan en weet dat ik het kan, maar ik vind het toch wel fijn dat het nu met gebeurd. En zij werken met een korte prikcyclus! Dus niet meer 1.5 maand prikken.

(echt waarom ik niet eerder overgestapt ben....)

Bij cryo: geen kans op cancel. Gaat altijd door. Dat is ook een pak van mijn hart. Ook vriezen ze per stuk in. En ze werken in het weekend. Het hele jaar door, alleen niet met kerst.

Al met al => gevoel erbij!
Wow Orea, dit is wel echt reden voor een feestje. Wat een goed nieuws allemaal
Jammer dat het nog even duurt voor je echt kunt beginnen, maar verder klinkt het allemaal erg goed. Korte cyclus, geen medicijnen mengen, geen cancels, per stuk invriezen. Echt helemaal fantastisch

Ik heb overigens ook nooit begrepen hoe/waarom een cryo terugplaatsing gecancelled kan worden, maar goed
pi_72997084
In het vu waren maar een beperkt aantal plekken om cryo's te ontdooien... En aangezien het in een natuurlijke cyclus gebeurde (en het moment van ontdooien en terugplaatsen vrij nauw hangt), kon het zijn dat je de 'zoveelste' aanmelding was, en dan ging het niet door. Cryo werd dan ook niet ontdooit hoor, dan zou ik helemaal laaiend zijn geworden Maar je leeft er al wel weer een paar weken naartoe dan, en das best een klap dan, en weer extra spanning door de onzekerheid. Je lichaam is er klaar voor, er ligt een ingevroren emmy op je te wachten en dan heeft het ziekenhuis geen plek.... Maar gelukkig is daar vanaf nu geen sprake meer van (en maar hopen dat er uit de laatste ivf nog een paar cryo's komen natuurlijk )
pi_72997647
orea wat fijn zeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_72998029
orea dat was een goed gesprek!

Fijn joh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73010303
Fijn dat het zo positief was Orea!
pi_73011475
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn dat het zo positief was Orea!
Hoe gaat het bij jou pze. Zit je al onder je steen gekropen of trek je het nog wel?
pi_73012071
Ik zit onder mijn steen hoor. Sst!
pi_73014245
Owh sorry, dan laat ik je verder met rust
pi_73019472
Orea, dat klinkt goed allemaal!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73021260
Goed nieuws voor Orea!!!
Minder goed nieuws voor BikiniStringDing...
mijn gesprek staat op volgende week donderdag... hoezo zenuwachtig?
pi_73029628
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef mijsje het volgende:
Goed nieuws voor Orea!!!
Minder goed nieuws voor BikiniStringDing...
mijn gesprek staat op volgende week donderdag... hoezo zenuwachtig?
Zeker spanned zeg. Dat deze week maar snel voorbij mag zijn
pi_73030546
ik hoop het ook...
pi_73038462
Spannend, Mijsje! Ik ga voor je duimen in ieder geval!

En over die "k*tpillen", gat-ver-damme... wat lijkt me dat smerig, zeg!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73040057
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Jose81 het volgende:
Spannend, Mijsje! Ik ga voor je duimen in ieder geval!

En over die "k*tpillen", gat-ver-damme... wat lijkt me dat smerig, zeg!
Hahaha, het valt me alles bij elkaar best mee. Zolang je niet te veel gaat wandelen enzo blijven ze keurig zitten
pi_73042843
quote:
Op woensdag 23 september 2009 15:41 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Hahaha, het valt me alles bij elkaar best mee. Zolang je niet te veel gaat wandelen enzo blijven ze keurig zitten
Lijkt mij altijd nog beter dan pregnyl waardoor je je zwanger VOELT (tis immers HCG)

Mijsje, spannend, nog even.. Als de kop eraf is wordt het makkelijker.. ik hyper even met je mee tot die tijd
pi_73043258
Weer een kilo eraf!
pi_73043491
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
Weer een kilo eraf!
Wat goed!!!!!
pi_73043533
Ik vond die k. pillen een stuk fijner dan de pregnyl spuiten!! En ik ben zwanger geworden toen ik die gezellige pillen gebruikte en van de pregnyl niet. Dus ik doe even een wave voor de k.. pillen!! Dat iedereen die ze mag gebruiken maar lekker zwanger wordt.
pi_73043556
Goed Prinses!! Hoeveel wil je in totaal?
pi_73043775
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef sproet-je het volgende:
Goed Prinses!! Hoeveel wil je in totaal?
Tsja, eerst maar eens naar een BMI van 30... Maar dat valt mee eigenlijk, het is nu 31,8. Liefst wil ik onder de 70 kilo, ik weeg nu 78,5. Maakt me niet uit hoeveel ik er af krijg, als mijn slanke lijf maar zwanger wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')