abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73040883
Mikael lag net even met Leander op de bank. Leander begint te huilen en ik hoor mezelf terug: "En nu is het afgelopen. Ik tel tot 3 en dan hou je op met huilen. 1,2,3 Mama Leander luistert niet naar me "
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:10:48 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73040961

'1,2,3 en dan hou je op met huilen' en dan hoor je jezelf? Sneu...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73041003
ik neem aan dat mikael dat zei, rocka.

wel flauw van leander dat ie niet gewoon ophield!
pi_73041023
Het 1,2,3 snapt Mika dus wel. Alleen dat het niet bij huilen hoort da's dan weer een ander verhaal. Wel mooi dat ie dus echt snapt dat het bij wel/niet luisteren hoort.
  woensdag 23 september 2009 @ 16:12:43 #130
190853 RockabeIIa
pi_73041035
Ja, zo ver was ik ook. Maar ze hoort hem papegaaien toch?
  woensdag 23 september 2009 @ 16:13:44 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73041073
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef bixister het volgende:
ik neem aan dat mikael dat zei, rocka.
Maar kennelijk wordt dat tegen Mikael gezegd door mama, toch? Dat bedoelt Rocka, denk ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73041131
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:13 schreef Sugar het volgende:

[..]

Maar kennelijk wordt dat tegen Mikael gezegd door mama, toch? Dat bedoelt Rocka, denk ik.
Ja als Mikael zelf aan het miepen is om niks dan word dat tegen hem gezegd ja En het werkt
  woensdag 23 september 2009 @ 16:15:23 #133
190853 RockabeIIa
pi_73041140
Ja, ik vind het zo zielig als een kind moet ophouden met huilen als het echt verdriet of pijn heeft.
pi_73041216
tsjee, ik mag toch aannemen dat menicole 't niet zal zeggen als mikael van verdriet of pijn huilt?
pi_73041246
Ja, ik zeg het ook als Anna gewoon aan het drammen of piepen is. Klaar hoor, als je daar eenmaal ruimte voor geeft...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73041255
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef bixister het volgende:
tsjee, je mag toch aannemen dat menicole 't niet zal zeggen als mikael van verdriet of pijn huilt?
Nee tuurlijk niet Zoals ik hierboven al zei als ie loopt te miepen om niks!
pi_73041292
Als amber aan het miepen en mekkeren mis tel ik ook af hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73041300
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja als Mikael zelf aan het miepen is om niks dan word dat tegen hem gezegd ja En het werkt
Oh, zo had ik het dus niet gelezen. Maar als het bij jullie werkt bij miepen en piepen. Ik zou het zelf niet aan huilen verbinden. Bij ons wordt er dan gewoon letterlijk gezegd als je wil piepen/gillen/ boos zijn ect. dan ga je maar even naar de gang. En als je weer gezellig kunt zijn, dan mag je weer terugkomen. Bij echt verdriet en pijn geld dat dus niet, dan zitten ze meestal op schoot bij een van ons. maar goed dat zeg jij zelf ook al. Alleen bij 'ongewenst' gedrag.
pi_73041392
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef chacama het volgende:

[..]

Oh, zo had ik het dus niet gelezen. Maar als het bij jullie werkt bij miepen en piepen. Ik zou het zelf niet aan huilen verbinden. Bij ons wordt er dan gewoon letterlijk gezegd als je wil piepen/gillen/ boos zijn ect. dan ga je maar even naar de gang. En als je weer gezellig kunt zijn, dan mag je weer terugkomen. Bij echt verdriet en pijn geld dat dus niet, dan zitten ze meestal op schoot bij een van ons.
Ja als Mikael echt verdriet heeft dan doe ik dat ook echt niet. Maar das ook aan hele andere huil wat ie dan heeft. Maar op de gang zetten werkt bij hem niet
  woensdag 23 september 2009 @ 16:25:11 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73041453
Oh, ik had de piepvariant of zeurvariant ook even niet bedacht, excuus!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 september 2009 @ 16:26:11 #141
190853 RockabeIIa
pi_73041492
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik had de piepvariant of zeurvariant ook even niet bedacht, excuus!
dito
pi_73041524
Da's wel jammer, dat het bij jullie niet werkt. Scheelt een hoop in herrie en voor ik het een groot voordeel dat ze zelf beslissen hoe lang ze in die bui blijven hangen. Fleur kan ik me niet eens meer van herrineren wanneer die voor het laatst op de gang gezeten heeft. Die hoef ik maar aan te kijken en dan trekt ze al heel snel weer bij en krijg ik een blik van: ja, mam..... het ging nergens over.....

Maar aan de andere kant is het wel fijn dat je in elk geval iets hebt gevonden dat werkt. Weet van een kennis dat die nog steeds geen oplossing heeft. Ja, laten gaan en verder wachten. Want die kleine lijkt haast in trance te gaan bij drift-aanvallen of 'oh, wat ben ik zielig'.
pi_73041622
Mikael doet zelf ook heel vaak: Mama jij moet even tot 3 tellen oke dan ga ik daarna weer lachen jah
  donderdag 24 september 2009 @ 13:04:54 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73067073
Tobias is weer goedgekeurd op het CB, lekker de laatste keer daar. We hebben (hadden) een arts die van origine Francaise is met een heeeel zwaar accent Tobias zat me echt een paar keer aan te kijken van wat zegt ze nou?
Hij is 107,5 cm lang en iets meer dan 16 kilo, lang en dun dus. En volgens zijn eigen zeggen deed de prik 'Helemaal niet zeer, hoor mam!'
Ik heb geweigerd mijn kind in een houtgreep te nemen terwijl hij keurig stil ging zitten voor zijn prik, hoe bezorg je een kind een trauma
De vormenstoof is voor baby's zei hij en toen ze een plaatje van de ogentest dubbel aanwees werd er fijntjes op gewezen dat we die al hadden gehad. En bij de volgende dubbele; 'Dat zeg ik toch? Die hebben we net al gehad! '
Kortom, goedgekeurd en daarna doorgeraced naar de psz.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_73076895
Fijn dat hij is goedgekeurd! Hier moest ik alleen haar handje vasthouden, zodat ze niet naar de spuit kon grijpen. Schijnen veel kindjes in een reflex te doen.

Vanmorgen bij de kaakchirurg geweest. 1 kies moet eruit, de andere kies is een twijfelgeval. Hij vind het wel het beste dat die er ook uit gaat, omdat je daar gerommel kunt blijven houden. Maar dat gaat hij nog met de tandarts overleggen. Voor het volwassen gebit maakt het verder niks uit.
Hij wil het zo snel mogelijk doen. Binnen een maand lukt het zeker.
  donderdag 24 september 2009 @ 18:31:23 #146
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73077198
Das goed nieuws!
pi_73078581
Nou, eindelijk Ingrid! Het zal ook eens tijd worden, arme Kim...

En Tobias is unne stoere.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:57:23 #148
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73092860
Fijn Ingrid!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_73097802
Ik vroeg me af of Kim nou de enige(op fok) bijna 4 jarige is die vreselijk vervelend en stout kan zijn? Op psz gooien en schreeuwen/gillen. Thuis ook. Supermarktscenes etc.
pi_73097868
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vroeg me af of Kim nou de enige(op fok) bijna 4 jarige is die vreselijk vervelend en stout kan zijn?
Het is toch de taak van een bijna 4-jarige om vervelend en stout te kunnen zijn?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')