Maar kennelijk wordt dat tegen Mikael gezegd door mama, toch? Dat bedoelt Rocka, denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef bixister het volgende:
ik neem aan dat mikael dat zei, rocka.![]()
Ja als Mikael zelf aan het miepen is om niks dan word dat tegen hem gezegd jaquote:Op woensdag 23 september 2009 16:13 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar kennelijk wordt dat tegen Mikael gezegd door mama, toch? Dat bedoelt Rocka, denk ik.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:17 schreef bixister het volgende:
tsjee, je mag toch aannemen dat menicole 't niet zal zeggen als mikael van verdriet of pijn huilt?
Oh, zo had ik het dus niet gelezen. Maar als het bij jullie werkt bij miepen en piepen. Ik zou het zelf niet aan huilen verbinden. Bij ons wordt er dan gewoon letterlijk gezegd als je wil piepen/gillen/ boos zijn ect. dan ga je maar even naar de gang. En als je weer gezellig kunt zijn, dan mag je weer terugkomen. Bij echt verdriet en pijn geld dat dus niet, dan zitten ze meestal op schoot bij een van ons. maar goed dat zeg jij zelf ook al. Alleen bij 'ongewenst' gedrag.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja als Mikael zelf aan het miepen is om niks dan word dat tegen hem gezegd jaEn het werkt
![]()
Ja als Mikael echt verdriet heeft dan doe ik dat ook echt niet. Maar das ook aan hele andere huil wat ie dan heeft. Maar op de gang zetten werkt bij hem nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef chacama het volgende:
[..]
Oh, zo had ik het dus niet gelezen. Maar als het bij jullie werkt bij miepen en piepen. Ik zou het zelf niet aan huilen verbinden. Bij ons wordt er dan gewoon letterlijk gezegd als je wil piepen/gillen/ boos zijn ect. dan ga je maar even naar de gang. En als je weer gezellig kunt zijn, dan mag je weer terugkomen. Bij echt verdriet en pijn geld dat dus niet, dan zitten ze meestal op schoot bij een van ons.
ditoquote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik had de piepvariant of zeurvariant ook even niet bedacht, excuus!
Het is toch de taak van een bijna 4-jarige om vervelend en stout te kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik vroeg me af of Kim nou de enige(op fok) bijna 4 jarige is die vreselijk vervelend en stout kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |