Nou idd ik wil niet dat ik dan toegeef. Doe ik ook amper. Maar tegen deur aan schoppen is lastig te negeren. De buren horen het ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef bixister het volgende:
ingrid, woedeaanvallen horen juist heel erg bij peuters hoor.maar leuk zijn ze niet. en je wil ook niet dat ze juist daarmee dan haar zin krijgt, dus best lastig om daar op een goede manier mee om te gaan. de ene keer ben je als ouder ook inventiever dan de andere. veel succes ermee in elk geval!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef Beaker het volgende:
Hier gaat alles goed! Jet is een lekkere 2-jarige....
![]()
Alles is nee, nee en nog eens nee! Wel lastig af en toe, maar heel vaak erg leuk![]()
Nog steeds genieten dus met en van Jet
Ze kletst en zingtquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:14 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Lang niet gezien! Hoe gaat het verder met 'r?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bijvoorbeeld er ligt een boekje op de grond. Ik zeg leg die maar op tafel of in de kast. Want als Tyler het tegenkomt, pakt hij het. En dan gaat het stuk. Eerst deed ze het niet. Maar toen kwam Tyler in de buurt en zag ze in dat het wel een goed idee was. Nog voordat hij het kon pakken, legde ze het in de kast. En zei ze tegen Tyler, jij bent nog een baby en kan nog geen boekje lezen en hij mag niet kapot. Daarom heb ik hem weg gelegd. Toen pakte ze een speeltje van hem. Die mag jij wel hebben. En ze glimlachten naar elkaar.
Dat, en het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze niet van knutselen oid houdt? Ik heb wat afgeknutseld met m'n dochter, maar het draaide er altijd op uit dat ik na 5 minuten opdrachten kreeg met wat ik moest kleien/verven/tekenen/plakken/in elkaar zetten en zij vooral toekeek. En zodra ik daarmee stopte, was het klaar. Dan wilde ze handen wassen en iets anders doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef bixister het volgende:
vicky, maar dat zijn ook wel lastige knutselwerkjes voor een peuter. waarschijnljik moest jij 't meeste werk doen, kastanjes zijn best hard en die prikkers best scherp. ik kan me voorstellen dat slopen dan leuker is voor haar. misschien iets minder hoog inzetten, dus makkelijker dingetjes verzinnen? hier kunnen ze bijv. heel lief spelen met een blad dat ze mogen beplakken met allerlei stickers. maar voordat ze die velletjes er zelf af konden krijgen was dat ook nog geen succes hoor. en 't is natuurlijk altijd erg leuk als mama of papa echt meedoet.
Neehoor. Het staat alleen hoog op de wishlist van hopelijk nog te implementeren features.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef owlet het volgende:
Maarre, peuters hoeven toch ook nog helemaal niet zelf en/of geconcentreerd te kunnen spelen?
dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor. Het staat alleen hoog op de wishlist van hopelijk nog te implementeren features.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |