Wat bedoel je met 'doen er niet te veel aan'? Doen jullie niet te veel met de tips? Of volgt er geen verdere begeleiding van daaruit?quote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wel wat tips gekregen. Maar doen er niet te veel aan,
Ik denk het 2e.. althans, ik hoop het 2equote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'doen er niet te veel aan'? Doen jullie niet te veel met de tips? Of volgt er geen verdere begeleiding van daaruit?
Ik was ook echt trots op d'rquote:Vicky, wat leuk en wat echt en wat groot al!
Leuk!!quote:Wij gaan morgen naar de Efteling! Thies ligt nu in bed alvast een boekje erover te lezen. Leukleukleuk!
quote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:
Het is ook zo leuk dat het nu een echte mensjes worden he.
Oh staat er niet duidelijk ben moe, ga zo naar bed.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'doen er niet te veel aan'? Doen jullie niet te veel met de tips? Of volgt er geen verdere begeleiding van daaruit?
Jaaa lijkt me gezellig!! Ik ga je ff pmmen voor een datumquote:Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef MemmelDePemmel het volgende:
En vicky, komt Amber een keertje spelen bij ons?? Kunnen Tess en Morris lekker saampjes in de box![]()
Hoe is de nacht gegaan?quote:Anna ligt vanavond voor het eerst in haar grote bed. Ik heb haar nog niet gehoord, dus het lijkt wel ok te gaan. Ik had haar vanmiddag helemaal uitgelegd dat Morris nu in haar bedje mocht slapen en dat zij nu zo'n grote meid is dat ze "inne gooooote bed lape mama!" mocht. Nou, met al haar knuffels had ze het best naar haar zin zo.
Huh? Da'sraar jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:05 schreef snoopy het volgende:
Lis is donderdag jarig, maar ze 'wil niet jarig zijn'![]()
Raar kind
Hopelijk doen ze morgen WEL wat we vragen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:38 schreef p_iglet het volgende:
Pfffff zucht morgen maar weer in gesprek op de opvang....
Ze vinden daar dat pepijn niet met minder toe kan dan 2-2,5 uur middagslaap... maar 's avonds is hij niet in bed te krijgen, en dan is hij dus de volgende ochtend moe en valt op de opvang tijdens de lunch in slaap en dus ook weer middagslaap nodig. Beetje vicieus cirkeltje...
Terwijl als we hem als hij niet naar de opvang gaat de hele dag ophouden slaapt hij 's nachts keurig van 19.30-7.00. Maar als hij 2 uur slaapt overdag dan is hij zelden voor 21.30/22.00 in slaap en wordt hij 's nachts 2-3 x wakker![]()
Maar de juffen zijn toch bij Pepijn? Misschien valt hij wel om van de slaap.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:14 schreef Vicky het volgende:
Julliw bepalen toch de regels mbt Pepijns slaap.
Doen ze daar niet aan vomeren ?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier vanochtend naar een basisschool wezen kijken. Goede indruk gekregen van de montessorischool. Ondanks dat Jan-Diederick de boel onderspuugd![]()
Aaaaah, goedzo Lis!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef snoopy het volgende:
We zijn vanochtend voor het eerst naar peuterdans geweest en ze vond het geweldig! Deed gelijk ook met alles mee. En af en toe kwam ze me kusjes geven en zeggen dat ze het zo leuk vond![]()
Je wou nog even zeggen dat je mij ontzettend aardig vindt ?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Lenaatje het volgende:
Wilde nog veel meer reageren maar weet het niet meer....
quote:Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Je wou nog even zeggen dat je mij ontzettend aardig vindt ?
Ja die kende ik, maar is ze te oud voor, Maar P_iglet is zoals zovaka mijn hulp en heb wat leuke dingen gevondenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef poemojn het volgende:
hier zijn 2 zwemscholen, bij jullie misschien ook meer? ik zied zo iig http://www.helmondsewater(...)od/babyenpeuter/main dus die kun je alvast proberen (cq referenties vragen bij andere ouders).
en http://www.laco.eu/laco-knuffelzwemmen.html nog
Blij dat je het weer weetquote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
![]()
Zie dat was het!!!
KP ik vind je zo'n aardige meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |