abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73256557
Die KP, dat is zó'n aardige meid, weten jullie dat?
En van die leuke grietjes heeft ze ook nog eens!

Suug, wat een eigengereidheid van Storm! Groot gelijk, als de juf niet leuk is ga je toch niet dansen?
En Snoop, ik vind het zo mooi dat je schrijft dat Lis bijna 'uit elkaar spatte van enthousiasme'. Leuk is dat!

Vief, fijn dat het toch nog wel leuk was met Dean. En ja, >4jaar is mss tóch een beetje hooggegrepen voor een over-bijna-4-maanden-3-jarige.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73257047
Ook jullie gaan zo extreem rap op een middagje en mijn hoofd is nu dus vol of kompleet leeg... Ik gooi gewoon een en een er tegenaan en jullie pakken maar op wat voor jullie van toepassing is.... want ik heb het wel gelezen allemaal, maar mijn registraite werkt niet meer
pi_73257096
zeg dat nou niet.. Juliette gaat in de herfstvakantie met zus en pa naar de musical Kikker
Is ook vanaf 4 jr.. maar om haar thuis te houden is ook zo zielig.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:37:12 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73257138
Maar die is 3+, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73257604
O, echt? Ik had ergens 4+ gezien en wist dus niet zeker of 't dan kon. Al zat ze in februari wel heel geboeid te kijken bij het peuter-kleuterfestijn hier. Maar 3+ klinkt beter.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:53:41 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73257768
Ja, het staat hier als 3+, wij gaan er ook heen met het hele gezin.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73257829
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Je wou nog even zeggen dat je mij ontzettend aardig vindt ?

Zie dat was het!!!

KP ik vind je zo'n aardige meid!
pi_73257845
fijn Ik ga/kan niet mee, heb oppaskinderen die dag, dus het zou erg jammer zijn als ze om Juliet de zaal uit zouden moeten.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:26:04 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73258912
Fijn dat D. het toch leuk vond vivi en hopenlijk vind hij de taekwondo tigers net zo leuk als vorige keer

Storm deed zijn naam dus een beetje eer aan ,

Ik zit met een paar dingetjes

Arwen is kikker gek, zo had ze eerst kikkie de mamakikker, die is helaas weg, die viel dus echt uit elkaar.
En werd een andere kikker het leven ingeroepen. Jullie raden het al vast.. papakikker.
Die overigens wel een meisje is en nachtjaponnetjes draagt
Maar het lijkt steeds meer soms of het voor haar echt een soort papa is moet ik haar maar gewoon laten, of toch in de gaten houden en eventueel wat afremmen

En dan Qua sport iets, vind het wel belangrijk dat ze iets gaat doen, maar zwemmen doen ze pas vanaf de 5 hier.. en ik heb echt geen idee wat nu leuk voor haar kan zijn.
Hoe bepalen jullie nou iets waarvan je denkt ja dat is leuk voor mijn kind(eren)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73259462
Evenstar ik zou het laten gaan met papa kikker. Misschien een stukje verwerking van haar eigen papa dat ze dat zo uit? Ik weet het niet, roep maar wat maar het zou kunnen toch?
Is peuter/kleutergym niet iets voor haar? Ik ben daar voor Mahre info over aan het verzamelen. Zijn ze bezig en vaak op een speelse manier. Mahre kan als ze dan ouder is aangeven wat ze echt wil.
pi_73259590
ALs je graag wilt dat ze leert zwemmen kun je misschien kijken naar peuter/kleuterzwemmen of survivalzwemmen? Leren ze naar de kant te gaan en erop te klimmen, best nuttig. Het zwembad hier heeft daar een cursus voor, 8 weken voor 55 euro ongeveer.
  woensdag 30 september 2009 @ 22:50:28 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73259875
Misschien eens gewoon langs gaan bij het zwembad, ze is nl. ook best wel erg bang voor "zwemmen"
Ik vind zo online weinig over bijv. angsten en daar wat mee doen, anders dan in groepen watervrij maken.
Denk dat bij Arwen daar toch wel wat specifieker/individueler aandacht aan besteed moet worden.
pi_73259921
Qua kikkergebeuren kan ik je echt geen advies geven.

En wat een activiteit betreft, kan je niet een beetje inschatten of ze van muziek of dansen houdt? Zijn er activiteiten in jouw buurt voor peuters?
Vaak kan je eerst een proefles doen om in te schatten of het iets is voor jouw kind. Succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 september 2009 @ 22:55:59 #289
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73260064
Echt specifiek peutergebeuren is er niet, ze wordt straks 4, dus valt dan ook wel onder de kleuters, maar veel verder als turnen/ballet kom ik niet, voetbal vind ze hartstikke leuk, en ze heeft een goede linkse maar geen club hier die een meisje wil
Bowlen dat vind ze gweldig, maar ook niet in de buurt voor kindjes..
Misschien maar eens bij de turn en de ballet een proefles of twee vragen kijken of ze het leuk vind, vind ze het niks kan ik dan nog verder kijken
pi_73260396
Bij voetbal geen meisjes? Zelfs niet als ze pas 4 zijn?

En misschien heeft school straks leuke naschoolse activiteiten zoals bij ons?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 30 september 2009 @ 23:12:10 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73260550
Ja ik vond het erg triest

Ik ga morgen maar eens wat belletjes doen iig naar de turnvereniging, en even belletje omtrent het zwemmen, of daar iets mee te doen is.
pi_73260552
hier zijn zelfs hele meisjesteams!
  woensdag 30 september 2009 @ 23:15:32 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73260652
*verhuizen gaat naar bix-stad *
Wat dat betreft zitten we hier niet echt heel ideaal.
Veel clubs hebben hier een: wat niet standaard is doen we niet aan mentaliteit

Ik mis ook t Giko, vroeger hadden ze bij het speelhuis hier, van allerlei culturele lessen/dingen waaronder ballet, muziek etc.. allemaal weg daar kon je dus echt gewoon een maand rondlopen bij allerlei cursussen etc. kijken of het wat voor je was. Dat zou echt ideaal zijn geweest
maakt het allemaal een stuk lastiger hier. Voor zulke dingen is Helmond echt een te kleine stad nog.
En Eindhoven is voor mij gewoon niet haalbaar ivm vast aan openbaar vervoer..
pi_73260760
nou ja, ik bedenk me net dat dat volgens mij nog niet bij die hele jonkies is. maar vanaf 6 jaar wel hoor. jammer dat er zo weinig te vinden is bij jullie in de buurt momenteel. heb je al eens geïnformeerd of andere kinderen van haar leeftijd (van bijv de psz) ook al bij clubjes zitten enzo?
  woensdag 30 september 2009 @ 23:21:56 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73260847
ze gaat niet naar de psz.. en kindjes waar ze mee speelt zijn eigenlijk allemaal ouder.
Zus heetf zelfde probleem met neefje die ook zo goed als 4 is.. of te jong of te oud.. lastig is dat.
pi_73260929
hier zijn 2 zwemscholen, bij jullie misschien ook meer? ik zied zo iig http://www.helmondsewater(...)od/babyenpeuter/main dus die kun je alvast proberen (cq referenties vragen bij andere ouders).
en http://www.laco.eu/laco-knuffelzwemmen.html nog
  woensdag 30 september 2009 @ 23:49:57 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73261832
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef poemojn het volgende:
hier zijn 2 zwemscholen, bij jullie misschien ook meer? ik zied zo iig http://www.helmondsewater(...)od/babyenpeuter/main dus die kun je alvast proberen (cq referenties vragen bij andere ouders).
en http://www.laco.eu/laco-knuffelzwemmen.html nog
Ja die kende ik, maar is ze te oud voor, Maar P_iglet is zoals zovaka mijn hulp en heb wat leuke dingen gevonden ( t giko heet voort anders en staan toffe dingen bij ! )
  donderdag 1 oktober 2009 @ 06:22:50 #298
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73264350
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

Zie dat was het!!!

KP ik vind je zo'n aardige meid!
Blij dat je het weer weet

Ik heb een geldautomaat in mijn gordijnen, das handig!!

Als je je speelkaart ( een hartenkoning ) door de vouw van je gordijn haalt * maak pinbeweging * en je zegt
" ff betaluh ", dan is het zo gepiept , aldus P & F
pi_73265332
fijn evenstar

LOL @ de meisjes van KP
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:07:17 #300
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73265487
P & F

Ben zo blij dat Devin 3x in de week naar de psz gaat, hij vindt het zo leuk!
Bijkomend voordeel: ik heb minder het idee dat we bepaalde dingen buitenshuis "moeten". Zoals vandaag bijvoorbeeld, hij ligt nu lekker relaxt TV te kijken nadat hij al vanaf 7 uur aan het spelen is geweest. Babybroertje vraagt nu veel aandacht en ik weet niet of we eraan toe komen om vandaag naar de speeltuin/kinderboerderij/winkel of wat dan ook te gaan. Maar het is minder erg, morgenochtend gaat hij namelijk weer lekker spelen met de "kinjes".
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')