Noujaaaaaaaa zegquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Je legt elke keer de lat wel hoogquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Zo belangrijk ben ik dus voor jequote:
Fhaquote:
zolang je niet met mij gaat flikvlooien vind ik het bestquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
Kan mij het rotten johquote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo belangrijk wil je zijn voor me
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij het rotten johIk zoen en neuk en flikvlooi met alles wat los en vast zit
![]()
Tenminste, dat had de policy kunnen zijn, het had niet uitgemaakt
Misschien welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
Tot morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Vertel vertel pinguin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.
Pff. gedoe.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.
Dit is er nog over van die rel.
Uhuh
Mag ik ook een glaasje?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Even wat perssinaasappelen slachten op de citruspers
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |