Deze heeft iig nog wel mimiek, dus geen overdosis botox en zelfs geen nepnagels, kennelijk is het voor Hans prettiger dat hij een vrouw heeft die niet heel krampachtig 40 probeert te blijven.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik had me echt een heel ander type vrouw voorgesteld
Ze lijkt op Belinda Meuldijk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Ik had me echt een heel ander type vrouw voorgesteld
Ja ik had gewoon Connie 2.0 verwachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Deze heeft iig nog wel mimiek, dus geen overdosis botox en zelfs geen nepnagels, kennelijk is het voor Hans prettiger dat hij een vrouw heeft die niet heel krampachtig 40 probeert te blijven.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
die conny...of haar alter ego vanessa die in de nacht verschijnt...overdag chique en in de acht bitter en jaloers...is het niemand opgevallen dat de tas met brief eerst bij shownieuws was afgegeven en later bij de telegraaf? die dekselse vanessa heeft terwijl ze 's nacht in bed een duivels plannetje bedacht, volgens haar contractje met hans zou het een doofpot worden maar onze con die in de nacht verandert in vanessa de haagse del bedacht een sluw plannetje om de waarheid boven tafel te laten komen door een nepberoving van een peperdure tas met handgeschreven brief die ze nou net niet had opgestuurd, onze hippe conny mailt niet maar schrijft haar brieven zelf natuurlijk en oh wat een toeval dat net op dat moment haar tas werd gestolen en netjes bij showniews en vervolgens de telegraaf werd afgegeven...zo kan ze mooi de schuld bij de 'beroving' leggen, haar verhaal laten uitlekken en de vermoorde onschuld spelen....patries laat het er natuurlijk niet bij zitten na deze spectaculaire actie en dumpt vervo'gens haar hond in een bos om wat publiciteit in te pikken
quote:oh no you didnt?!Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
die conny...of haar alter ego vanessa die in de nacht verschijnt...overdag chique en in de acht bitter en jaloers...is het niemand opgevallen dat de tas met brief eerst bij shownieuws was afgegeven en later bij de telegraaf? die dekselse vanessa heeft terwijl ze 's nacht in bed een duivels plannetje bedacht, volgens haar contractje met hans zou het een doofpot worden maar onze con die in de nacht verandert in vanessa de haagse del bedacht een sluw plannetje om de waarheid boven tafel te laten komen door een nepberoving van een peperdure tas met handgeschreven brief die ze nou net niet had opgestuurd, onze hippe conny mailt niet maar schrijft haar brieven zelf natuurlijk en oh wat een toeval dat net op dat moment haar tas werd gestolen en netjes bij showniews en vervolgens de telegraaf werd afgegeven...zo kan ze mooi de schuld bij de 'beroving' leggen, haar verhaal laten uitlekken en de vermoorde onschuld spelen....patries laat het er natuurlijk niet bij zitten na deze spectaculaire actie en dumpt vervo'gens haar hond in een bos om wat publiciteit in te pikken
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
..patries laat het er natuurlijk niet bij zitten na deze spectaculaire actie en dumpt vervo'gens haar hond in een bos om wat publiciteit in te pikken
quote:Snel! Brand zwarte kaarsen en spuit met botox langs het deurkozijn. Ze zei het V-woord!
quote:hij zei het meerdere malen, ik voel t onheil al in de lucht hangen..Op dinsdag 26 oktober 2010 16:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Snel! Brand zwarte kaarsen en spuit met botox langs het deurkozijn. Ze zei het V-woord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |