Echt een suikerspinquote:Op maandag 28 september 2009 13:07 schreef Duderella het volgende:
Ze heeft 'haispray' wel wat letterlijk genomen, onze Con.
Moeder en dochter heten allebei Suzequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:34 schreef Noek het volgende:
Suze is toch de dochter van Harry en niet zijn vrouw?
Oooooh! Pak van m'n hart.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Moeder en dochter heten allebei Suze
Harry Mens was eerst getrouwd met Suze, waarmee hij 2 dochters kreeg, Suze en Marlous. Tijdens zijn huwelijk had hij er een tweede gezin bij. Hij had stiekem een vriendin met wie hij ook 2 dochters kreeg. Hij verliet zijn vrouw voor haar (en inmiddels heeft hij haar ook alweer verlaten las ik net)quote:
quote:Makelaar Harry Mens uit Lisse heeft definitief gebroken met de Marokkaanse Mouna Boukhrouf met wie hij tien jaar in het geniep zijn voormalig echtgenote Suze bedroog en bij wie hij ook twee kinderen heeft.
De afgelopen twee jaar had de society-makelaar en tv-presentator naast Mouna al een bijvrouw in de persoon van Lara den Haan. Volgens ZijOnline mag iedereen het weten nu: Harry kiest definitief voor Lara en Mouna blijft alleen met haar twee dochters achter.
En daarmee flikt Mens volgens de site opnieuw hetzelfde kunstje als hij deed met echtegnote Suze. Vijftien jaar geleden begon Harry een heimelijke affaire met Mouna toen hij nog getrouwd was met Suze, de moeder van zijn dochters Suze (29) en Marlous (27). Jarenlang leidde Harry een dubbelleven, tot het moment dat het kroost dat hij bij Mouna verwekte op school vertelden dat hun papa tv-presentator was. Harry Mens kon niet anders dan de waarheid vertellen waarop wettig echtgenote Suze hem buiten de deur zette. En nu overkomt Mouna precies hetzelfde.
Ik begrijp er ook niks van wat ze in hem zienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
Die Harry!![]()
En wat zien al die vrouwen in die populistische wrat, dat ze bereid zijn tweede viool te spelen
O en het zou me niets verbazen (maar wel vermaken) als Hansiepansie een soortgelijke streek heeft uitgehaald. Dat zou heel dit scheidingsschouwspel verklaren. Con veegt de waarheid graag onder de deurmat, dus liever doen alsof de scheiding in goede harmonie is verlopen nadat Hans 'slechts' een keertje vreemdging, dan dat bekend wordt dat hij er al jįren een vrouw en een tweede (misschien zelfs wel probleemloos, oei!) gezin op na hield.
Dat heeft onze Con liever niet, dat de ze zo zou 'afgaan'.
Hans kan toch nooit nog een gezin hebben naast dat met Connie plus al zijn vrije tijd die in het botoxspuiten gaat zitten? Er zit maar 24 uur in een dag.quote:
Ik snap dat ook echt niet... Sowieso een 2e zijn, voor welke man dan ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef Duderella het volgende:
En wat zien al die vrouwen in die populistische wrat, dat ze bereid zijn (zijn) tweede viool te spelen
quote:Zo armoedig zijn Connie Breukhoven en de showbizz rubrieken!
Dit bericht is geplaatst op 13-11-2009 om 21:40:00
Connie Breukhoven, RTL Boulevard en SBS Shownieuws zijn wel heel armoedig....
Connie is wel heel armoedig: anders ga je niet zitten sms'en met Albert Verlinde om Patricia Paay eens af te katten. Blijkbaar door gebrek aan belangstelling komt Connie tot deze actie.Van de showbizz rubrieken Shownieuws en RTL Boulevard is het een goedkope en fantasieloze actie.
Zij proberen de diva oorlog nieuw leven in te blazen. De diva oorlog is ooit opgezet door Story journalist Rob Vuurens, die afgelopen zomermaanden verantwoordelijk was voor het opzetten van de palingsoap in Volendam. Maar de oorlog ligt al lang achter ons, maar dat weten ze op de burelen van de showbizz rubrieken nog niet.
De showbizz rubiieken hebben Connie nodig om een soort van sensatie op te zetten die stevig verjaard is. Net zo bejaard als de dames in kwestie! En ach Connie heeft er wel zin in. Die doet niet alles voor geld, maar wel voor in de belangstelling staan!
quote:Connie haalt uit naar Patricia
Een nieuwe battle of the bitches is aangewakkerd in glamourland. Connie Breukhoven haalt behoorlijk uit naar collega-diva Patricia Paay.
Het nieuws dat Patricia in Playboy gaat staan, is ook doorgedrongen tot in Thailand. Daar viert Connie momenteel in vakantie. In een sms'je laat ze aan Albert Verlinde weten: "Ik heb gelijk een slogan bedacht: 'Met steunkousen van Paay maakt uw seksleven een ommezwaai!'".
Het zou ons verbazen als Patricia het hier bij laat zitten. Het is wachten op de volgende sneer.
Volgens mij is Patriesja niet in de laat-gaan-kinda-spirit lately.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef Duderella het volgende:
Nee, lullig voor Con. Toen ik nog dacht dat Kwalbert het spontaan voorlas. En dan lullig tussen aanhalingstekens, want ik gun haar alle lulligheid die er is. Naar mens.
Ik hoop maar dat Ptwish het gewoon laat gaan.
Nee, dat vrees ik ook. Heb dus even door die uitzending van Jensen gezapt net. Ptwish is heul niet 'over it'. She's mad as hell en dat doet rare dingen met een mens kennelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij is Patriesja niet in de laat-gaan-kinda-spirit lately.
Ik was hier nog helemaal niet!quote:
quote:Beatrice, de vrouw voor wie Breukhoven Connie nu achter zich laat: ‘Hans is de liefste man die ik ken’
Jarenlang is Beatrice, de vrouw die zich nu officieel de nieuwe mevrouw Breukhoven mag noemen, doodsbang geweest voor Connie Breukhoven! De nu 49-jarige Beatrice werd twee jaar geleden al ´ontmaskerd´als de vrouw met wie Hans vreemdging. Geruchten willen dat zij en Hans, die elkaar al 23 jaar kennen, ook samen een kind zouden hebben. Zeker is wel dat Beatrice jarenlang letterlijk doodsbang is geweest voor Connie Breukhoven, die haar afschilderde als een dwerg van 147 centimeter die geen enkele bedreiging voor haar relatie met Hans zou zijn…
De vrouw dien u door het leven gaat als Beatrice werd geboren als Behia Yahia Berrouiguet. 49 Jaar geleden bij haar geboorte had ze de Algerijnse nationaliteit. Later vertrok ze -net als zoveel...
quote:Dreigt Hans geldkraan dicht te draaien? Connie breukhoven krabbelt terug!
Dit bericht is geplaatst op 30-09-2010 om 01:00:00
Bij de beėindiging van het huwelijk tussen Hans en Connie Breukhoven, zijn duidelijke onderlinge afspraken gemaakt. Blijkbaar vindt Hans Breukhoven dat Connie met haar commentaar over zijn vermeende minnares Beatrice. Dreigt Hans de geldkraan dicht te draaien en is dat de reden dat Connie nu wil zwijgen?
Ging Connie te ver? Connie Breukhovens zal waarschijnlijk van nu af aan zwijgen over Beatrice, de Belgische vrouw van Algarijnse afkomst, die zij als oorzaak ziet van het mislukken van haar huwelijk met Hans Breukhoven.
connie liet het PR-burea Royal Promotions van Marcel kron vandaag een brief aan de media sturen waarvan de strekkking is dat zij privay eist.
Kroon namens zijn cliente Connie Breukhoven: "Sinds de straatroof een kleine twee weken geleden, waarbij persoonlijke bezittingen van Connie Breukhoven zijn ontvreemd, zijn er in de media verschillende berichtgevingen verschenen over de relatie en de vermeende misstanden tussen Hans en Connie Breukhoven.
Los van de emotionele belasting die deze berichtgevingen met zich mee brengen wil Connie Breukhoven benadrukken dat zij dit beschouwd als een persoonlijke aangelegenheid en hiermee een inbreuk op haar privacy.
Bij de beėindiging van het huwelijk tussen Hans en Connie Breukhoven, zijn duidelijke onderlinge afspraken gemaakt. Tot op de dag van vandaag zijn deze zakelijke afspraken door beide partijen nagekomen. In het kader hiervan wil Connie zich graag houden aan één van die zakelijke afspraken. Namelijk het niet openbaar maken van zaken die inbreuk kunnen plegen op de persoonlijke levenssfeer van betrokkenen.
Zij distantieert zich dan ook van iedere uitspraak van derden inzake haar relatie met haar ex echtgenoot Hans Breukhoven, nu en in de toekomst."
Het perscomunnique zou door Connie Breukhoven de wereld zijn ingestuurd nadat ex Hans haar fijntjes op het echtscheidingscontract had gewezen. Hans zou de mening zijn toegedaan dat Connie met haar uitlatingen over Beatrice over de schreef is gegaan...
asje Tatjana en haar miljonaire lover Ronniequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:00 schreef Mylene het volgende:
Het verhaal zal ik morgen ook nog wel even scannen.
Tatjana verhaal wil ik ook nog wel doen. Ik weet alleen niet of er een topic over is.
Whut? Ik had me echt een heel ander type vrouw voorgesteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Mylene het volgende:
Komt ie dan, Story pakte groots uit.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|