Is wel zo Haaibaaike, maar dat zie ik nu eenmaalquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee OleDat zou zonde zijn als ze uit elkaar zouden gaan.
Zou mij niks verbazen als het ooit nog eens gebeurdquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja he? Daar zat ik ook aan te denken
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:23 schreef Duderella het volgende:
Altijd als er boeken komen, komt het gedonder. TVP!
Gelukkig, je bent er, ik wilde net 112 bellen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Waarom was ik hier nog niet?
Marco krijgt veel steun van zijn vrouw..toch hoop ik dat je geen gelijk krijgquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Is wel zo Haaibaaike, maar dat zie ik nu eenmaal
Ja dat zei Con tegen Goorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
"dat zeg jij, dat wij niet meer bij elkaar slapen! Hihihi", kirde ze in Glitter Glamour Gordon over de scheiding tussen haar en Hans.
ze hebben getoost op een nieuw begin zegt hij, dat vind ik behoorlijk positief. Trekt een behoorlijke wissel op je relatie natuurlijk maar het helpt wel als je er samen hetzelfde in staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Marco krijgt veel steun van zijn vrouw..toch hoop ik dat je geen gelijk krijgdat ze uit elkaar gaan (Zou best kunnen, nu TEG failliet is verklaard)
Ze heeft bij Boulevard toch al een week ervoor gezegd dat ze beide soms zo eenzaam zijn en elkaar dan opbellen en bij elkaar slapen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zei Con tegen GoorWel beetje vreemd als Hans vreemd is geweest, en ze slapen toch samen zoals ze beweerde.
En zo is het!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
lucht heerluk op ! al die verdomde hypocrieten in showbizzland , verdomme !
Het leven is vurrukkulluk!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
lucht heerluk op ! al die verdomde hypocrieten in showbizzland , verdomme !
quote:
Ik had tenminste nog een excuusquote:
Con voelt zich te goed voor een niet-monogame Hans, maar ondertussen eet hij nog steeds van allerlei walletjes en is zij er 1 vanquote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog een excuus![]()
Maarreh... je gaat uit elkaar omdat je het samen niet leuk meer hebt, maar als je allebei eenzaam bent dan blijf je wel bij elkaar logeren?
Als je dan toch al 4 jaar huwelijk hebt lopen liegen en niet meer onder één dak woonde, waarom neem je dan nog de moeite om te gaan scheiden, als je elkaar toch in eenzaamheid telkens weer opzoekt?
Is het voor Hans en Vanessa misschien handiger om nu te scheiden (en dat Vanessa nog een leuk deel FRS-centjes aan overhoudt) dan om daar mee te wachten?
* Leandra gaat d'r aandelen FRS morgen maar verkopen, hier klopt iets niet![]()
quote:Zijn Connie en Hans Breukhoven wel gescheiden?
Dit bericht is geplaatst op 28-09-2009 om 10:02:00
Zolangzamerhand begint heel Nederland zich af te vragen of...
de scheiding van Hans en Connie niet een publiciteitsstunt is of zit er iets achter. De twee lijken namelijk nog altijd onafscheidelijk en leven zoals ze al jaren doen: af en toe samen ergens verschijnen en verder apart wonen.
Ook gisteravond gaven zij act de presence bij de musical Hairspray te Rotterdam. Daar waar mensen die net zijn gescheiden graag hun eigen weg gaan, doen de Breukhovens precies het omgekeerde.
Zijn Connie en Hans eigenlijk wel gescheiden en waarom?, vragen steeds meer mensen zich af. Als je zo goed met elkaar kunt opschieten lijkt een scheiding alles behalve logisch.
Ook in openbaar Kadaster is nergens een document te vinden van de scheiding, terwijl deze allang zou zijn geregeld. Vreemd of....?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |