Wie is hier nou verzuurd, met dit soort sneren de hele tijd? Je reactie naar Anne sloeg ook al nergens op, met je tampons. Ronduit asociaal eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, wat is falen?
Is het je dag vullen met verzuurd zeiken op kleine dingen op een online forum omdat je van mening bent dat je het gedurende je (erg korte)
Lijkt me een van de belangrijkste dingen als mod, ken je users.quote:modtijd beter deed? Of het het niet uit elkaar kunnen houden van users die je aan je reet kunnen roesten?
En weer van die stoere sneren.quote:You tell me.Of haal ik je nu weer met iemand door elkaar en ben je nooit mod geweest?
Als je het goede voorbeeld had willen geven, dan was je nooit begonnen met die praat van je, en gewoon professioneel feedback blijven geven, in plaats van users op de man aan te vallen.quote:Maar goed, laat ik het goede voorbeeld geven en zelf ophouden met deze slowchat, hoe leuk ook.
@ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaaltquote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Wessiej het volgende:
@ Bart:
http://weblogs.nrc.nl/youp/2009/11/14/computerhooligans/
Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:23 schreef Bart het volgende:
[..]
@ mods: haal deze reactie dan ook weg als je alle SC weghaalt
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach alle SC, het geeft ongeveer jouw werkwijze op het internet weer, handig voor nieuwe users.
een link verwijst meestal maar naar 1 pagina!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah als ik elk linkje dat naar een linkje dat naar een linkje verwijst moet verwijderen zonder dat er ook maar op geageerd word kan ik wel bezig blijven.
QFTquote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet altijd zo hard lachen om dit topic
hoezo is het bagger? het is gewoon een serieuze vraag...quote:
ja ik kan het niet beter uitleggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
is dit het feedback topic of is dit het "ik heb gelijk ik doe geen moeite om een conflict op te lossen"-topic?quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ok. Ik zal een serieus antwoord geven.
Vage OP. En die filmpjes kun je op youtube vinden.
Bij deze een antwoord op je vraag, Ik ga er verder niet over in discussie.
Het is niet de bedoeling dat er op FOK! over downloads gesproken wordt inderdaad. Ik heb Messenga er via de PM op aangesproken.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gedownloade games mag je niet over praten!
Oke, akkoord!
Maar je mag wel over gedownloade films ouwenhoeren en vragen stellen?
Dat is naar mijn mening het zelfde wereldje!
wat is er niet overzichtelijk dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:55 schreef Major-Balls het volgende:![]()
![]()
![]()
oh.. en euh.. kan het GAM forum astublieft wat overzichtelijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |