Wees er trots op!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:47 schreef Iblis het volgende:
Goede klacht, maar kwetsend onderschrift.
Jij bent er zeker ook zo een die roept van "Pff, pepsi cola, coca cola, 3es het smaakt allemaal hetzelfde"quote:
Nou, het is zeker zo dat de kosten van Coca cola niet de smaak verdedigen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die roept van "Pff, pepsi cola, coca cola, 3es het smaakt allemaal hetzelfde"?
Ik smaak ook geen verschil. Mensen die dat wel vinden verschillen willen het gewoon volgens mij.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die roept van "Pff, pepsi cola, coca cola, 3es het smaakt allemaal hetzelfde"?
Ik vind coca cola wel veel lekkerder dan pepsi, pepsi is veel te zoet. Hoewel dat ook helemaal niets met prijs te maken heeft want Aldi of Lidl (een van die 2:P) heeft een budgetcola die ook die niet zo zoet smaakt en daarom ongeveer even lekker is wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou, het is zeker zo dat de kosten van Coca cola niet de smaak verdedigen.
Zoveel beter is het namelijk niet.
Het interreseert me geen flikker, IMO smaakt het inderdaad allemaal hetzelfde. Als ik eerst Coca-Cola drink en daarna 3es dan ben ik de smaak van de eerste allang weer vergeten, het zal m'n reet roesten of de smaak misschien een tikkie anders is, als het maar smaaktquote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dan is mayo idd mayoquote:Op donderdag 17 september 2009 19:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het interreseert me geen flikker, IMO smaakt het inderdaad allemaal hetzelfde. Als ik eerst Coca-Cola drink en daarna 3es dan ben ik de smaak van de eerste allang weer vergeten, het zal m'n reet roesten of de smaak misschien een tikkie anders is, als het maar smaakt
Bij tabak merk ik het niet. In ieder geval niet direct en blind.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik proef het verschil in mijn favorite bier en favoriete rokersware wel.
Waarom ben ik het met jou eensquote:Op donderdag 17 september 2009 19:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het interreseert me geen flikker, IMO smaakt het inderdaad allemaal hetzelfde. Als ik eerst Coca-Cola drink en daarna 3es dan ben ik de smaak van de eerste allang weer vergeten, het zal m'n reet roesten of de smaak misschien een tikkie anders is, als het maar smaakt
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ben ik het met jou eens
omdat jullie bij die ene helft horenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ben ik het met jou eens
Als je dat verschil niet proeft is er echt iets niet goed met je smaakquote:Op donderdag 17 september 2009 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik smaak ook geen verschil. Mensen die dat wel vinden verschillen willen het gewoon volgens mij.
Ik kan me Javaanse 3/4 en Camel onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bij tabak merk ik het niet. In ieder geval niet direct en blind.
Als je daar ervaring mee hebt...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zal ik een topic openen over de mascara met nep-wimper effect?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |