Idd die is toch zo kansloos. Stel, je bent al 20 jaar samen met je man, maar besluit toch even te smsen om te kijken hoeveel procent jullie bij elkaar passen. Oh nee! De SMS zegt dat jullie maar 4% bij elkaar passen! Stel scheiden en een rechtzaak aanvragen over de voogdij van de kinderen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Bakkerbier het volgende:
Dit verbreekt wat mij betreft niet het dieptepunt van maak-het-uit-met-je-vriendin-want-de-smsservice-zegt-het
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef Hetiszover het volgende:
Zo heb ik wel mijn vriendin gekregen
We kwamen elkaar tegen in de TMF chat en zo voor de grap smsen en zulks en toen kwam er 100% uit dus ja wij gelijk een relatie beginnen jwz
Ik vindtquote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
Ik vindt reclame over het algemeen zeer storend.
En zeker als het van die irritante sms-diensten zijn.
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
Ik heb het daarom uitgemaakt met het vriendje dat ik 5 dagen had, ik had geen zin om tijd te investeren toen ik er achter kwam dat we maar voor 43% bij elkaar pasten.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef Hetiszover het volgende:
Zo heb ik wel mijn vriendin gekregen
We kwamen elkaar tegen in de TMF chat en zo voor de grap smsen en zulks en toen kwam er 100% uit dus ja wij gelijk een relatie beginnen jwz
......quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef SpookY22 het volgende:
Lig ik gisterenavond laat Frasier te kijken
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef SpookY22 het volgende:
wannabee comedy Entourage en Weeds
Je moet je mobiel gewoon ergens heen brengen waar je geen bereik hebt dan kun je die smsjes niet ontvangen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef Suusje-V het volgende:
Al helemaal vervelend is dat als je eenmaal hebt gesmst, het 1,50 per ontvangen bericht kost.
Natuurlijk gaan ze je dan op 1 dag bombarderen met tientallen smsjes. En vervolgens zit je nog vast aan een abonnement waardoor je elke week er eentje bij krijgt.
Lekker handig als je prepaid hebt
Dat verdien je dan ook als je zo stom bent om daar in te trappenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef Suusje-V het volgende:
Al helemaal vervelend is dat als je eenmaal hebt gesmst, het 1,50 per ontvangen bericht kost.
Natuurlijk gaan ze je dan op 1 dag bombarderen met tientallen smsjes. En vervolgens zit je nog vast aan een abonnement waardoor je elke week er eentje bij krijgt.
Lekker handig als je prepaid hebt
En dan durf je mij een PM te sturen waarin je duidelijk maakt dat er niets mis is met je Nederlands?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef Syana het volgende:
SMS KIM - TIM naar...
Oh 9%, dumpen die hap.
Bah.
The pink hippopotamus.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef BasEnAad het volgende:
Yo SpookY22, I'm really happy for you, imma let you finish, but het roze nijlpaard was one off the best SMS reclames of all time!!
Volgens mij is er eerder iets mis met jouw leesvaardigheid?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan durf je mij een PM te sturen waarin je duidelijk maakt dat er niets mis is met je Nederlands?
Royale sadness (with cheese)
Ik was 10 en had net een mobieltje gekregen mét beltegoed. Wist ik veelquote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat verdien je dan ook als je zo stom bent om daar in te trappen
Het staat nota bene in die reclame zelf dat het 1,50 pob is en toch trappen er elke keer duizenden breezahs in
Want je moet in hemelsnaamquote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik was 10 en had net een mobieltje gekregen mét beltegoed. Wist ik veel
Toen ik 10 was hadden alle telefoons nog draaischijven en een snoer eraan en kon je er alleen maar mee bellenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik was 10 en had net een mobieltje gekregen mét beltegoed.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik 10 was hadden alle telefoons nog draaischijven en een snoer eraan en kon je er alleen maar mee bellen
Same here en belde je alleen maar bijna in noodgevallenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik 10 was hadden alle telefoons nog draaischijven en een snoer eraan en kon je er alleen maar mee bellen
Doe dan "Sms ban aan naar 6464"..quote:Op donderdag 17 september 2009 17:57 schreef dopy14 het volgende:
mag ik mijn banaan in je pruim peren?
sms fruit aan
nar 6464
toen ik 10 was speelden wij nog pokemon naquote:Op donderdag 17 september 2009 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger toen ik 1 of ander Motorola koelkast had moest ik ringtones op mn telefoon zetten dmv toetsencombinaties ofzo en kreeg je dat melodietje in monofoon geluidquote:Op donderdag 17 september 2009 17:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik was 10 en had net een mobieltje gekregen mét beltegoed. Wist ik veel
Toen was het trouwens nog niet eens echt bekend wat voor scam dat allemaal was.
Gelukkig heb ik gelijk gekeken op internet hoe je zo'n abonement stop moest zetten.
Uiteindelijk had ik nog niet eens gekregen wat ik besteld had, omdat het maar 24u geldig was om te downloaden en in die 24u tijd was ik alleen maar bezig om die smsjes stop te zetten![]()
Maar idd. Ik snap ook niet hoe die bedrijven zoveel geld kunnen verdienen, zoveel mensen die daar intrappen etc. Net als die x-ray camera ofzo... Iedereen weet toch dat dat niet werktIk vraag me trouwens wel af hoe dat eruit ziet op je mobiel als je dat hebt gedownload.
En ook die ringtones. Waarom zou je daar zoveel euro aan uitgeven terwijl je het ook gewoon gratis op je pc kan downloaden en via usb overzetten op je mobiel?
Toen ik tien was werkte ik al in de kolenmijnquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef beverton het volgende:
[..]
toen ik 10 was speelden wij nog pokemon na
Nee de Wehkamp catalogus....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Akamir het volgende:
Toen ik 10 was kon je nog niet fappen op Japanse sletjes op Youtube.
die heb ik dus serieus gekocht afgelopen zomer in schotlandquote:
Ik ging toen net naar de 1equote:Op donderdag 17 september 2009 17:51 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Want je moet in hemelsnaamop je 10de met een GSM, moet je echt ZO bereikbaar zijn in fucking groep 6......ouders die dat ook geven aan een kind zouden ze ook een rotschop moeten verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |