In de buurt, maar nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef starla het volgende:
stukje duitsland dat vroeger bij tsjechie hoorde
Nou vooruit. Het is een stuk Tsjechië waar vroeger veel Duitsers woonden, een meerderheid zelfs, en dat zich na de Tweede Wereldoorlog en het uiteenvallen van Oostenrijk-Hongarije wilde aansluiten bij Duitsland. Dit mocht echter niet, en die weigering wordt gezien als een van de vele aanleidingen tot de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef starla het volgende:
stukje tsjechie dat vroeger bij duitsland hoorde
People?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef starla het volgende:
Wat is het meest verkochte blad in de VS?
Newsweek ?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef starla het volgende:
Wat is het meest verkochte blad in de VS?
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou vooruit. Het is een stuk Tsjechië waar vroeger veel Duitsers woonden, een meerderheid zelfs, en dat zich na de Tweede Wereldoorlog(eerste neem ik aan dan?) en het uiteenvallen van Oostenrijk-Hongarije wilde aansluiten bij Duitsland. Dit mocht echter niet, en die weigering wordt gezien als een van de vele aanleidingen tot de tweede wereldoorlog.
Eerste inderdaad, sorry. Zat blijkbaar al met de tweede in mijn hoofd toen ik dat typtequote:
Ja, nu ik op het antwoord zit te wachten zat ik me ook zoiets te bedenken... Zo hypocriet zijn ze daar dan ook wel weerquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef De_Hertog het volgende:
Wat een nette mensen allemaal, maar volgens mij is het gewoon Playboy
+ 1quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Readers Digest?
Oh is dat iemand die bekend is ? Grappigquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is de schoonvader van Freek de Jonge?
Meneer is een bekend tekstschrijver.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh is dat iemand die bekend is ? Grappig
Ik weet wel de voornaam van zijn vrouw. Niet haar achternaam.
qonmann +1quote:
Oui Monsieurquote:Op donderdag 17 september 2009 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
La Fontaine?
Yep Het Theater de brief en de waarheid heet het boek.quote:
die andere ligt in het Noordenquote:
Punten #1733quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef De_Hertog het volgende:
Wolvega?
Klopt, dat is het nietquote:Op donderdag 17 september 2009 20:21 schreef qonmann het volgende:
jemen
dat zal het niet zijn, jemen is immers een land
Die zocht ik inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef qonmann het volgende:
algarve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |