quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Welk soort gesteente is dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t staat in de url als ik je quote...
tinypic is your friendquote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t staat in de url als ik je quote...
Neequote:
Correct +1 starlaquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf graag gebakken?
+ 1quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef De_Hertog het volgende:
Gebakken banaan
In de buurt, maar nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef starla het volgende:
stukje duitsland dat vroeger bij tsjechie hoorde
Nou vooruit. Het is een stuk Tsjechië waar vroeger veel Duitsers woonden, een meerderheid zelfs, en dat zich na de Tweede Wereldoorlog en het uiteenvallen van Oostenrijk-Hongarije wilde aansluiten bij Duitsland. Dit mocht echter niet, en die weigering wordt gezien als een van de vele aanleidingen tot de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef starla het volgende:
stukje tsjechie dat vroeger bij duitsland hoorde
People?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef starla het volgende:
Wat is het meest verkochte blad in de VS?
Newsweek ?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef starla het volgende:
Wat is het meest verkochte blad in de VS?
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou vooruit. Het is een stuk Tsjechië waar vroeger veel Duitsers woonden, een meerderheid zelfs, en dat zich na de Tweede Wereldoorlog(eerste neem ik aan dan?) en het uiteenvallen van Oostenrijk-Hongarije wilde aansluiten bij Duitsland. Dit mocht echter niet, en die weigering wordt gezien als een van de vele aanleidingen tot de tweede wereldoorlog.
Eerste inderdaad, sorry. Zat blijkbaar al met de tweede in mijn hoofd toen ik dat typtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |