quote:Op donderdag 17 september 2009 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
Fruut die 360 heeft op jou hetzelfde effect als een bak kleurstoffen op een kleuter![]()

Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)

Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Alleen in duitslands verkopen ze dan games zonder bloed of groen bloed

dat wist ik niet! Gekke shit!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.
En het überhaupt in bezit hebben mag volgens mij ook niet.
Maar ik ben niet echt bekend met de regels. Helaas!

Neuh! Maar ik ben dus benieuwd of Microsoft er zelf ook nog iets mee doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat wist ik niet! Gekke shit!
Zal eens aan me pa vragen, die woont er toch soms!
Nja importen zullen ze niet kunnen controleren?

hoelang je al gold hebt op xbox livequote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?

Hoelang je al Live hebt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef Anne het volgende:
Weet iemand eigenlijk ook wat dat sterretje met cijfer rechtsboven in je profiel betekend?

En dat staat dan voor jaren?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoelang je al gold hebt op xbox live

Omg. Direct terugverhuizen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het officiëel niet mag. Gears of War wordt bijvoorbeeld niet verkocht in Duitsland.

We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]

I know! Maar de hoeveelheid Duitsers viel wel tegen toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
We hebben wel 's tegen duitsers gegeared.

Lijkt me sterk dat er geen Duitsers zijn die Gears of War spelen. Duitsland verkoopt het niet, maar ik zie geen verbod dat je het niet mag spelen. Tevens zal Microsoft echt geen IP check doen op iemand die toevallig GoW2 speelt vanuit Duitsland,... dat is, als ze dat al standaard kunnen zien uiteraard.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]

kan mijn amerikaanse 360 incl amerikaanse account doen het al 2 jaar hier in NL .quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef Anne het volgende:
Ik wil er eigenlijk een nieuw topic over openen, maar waarschijnlijk word ie dan toch op slot gegooid en word ik hierheen verwezen, dus:
Kan ik straks, als ik in Duitsland woon, eigenlijk nog wel spellen als Gears of War online spelen? Of zal een Microsoft niet gaan kijken vanuit welk land ik online speel (door middel van IP ofzo)?
(NB: Ik behou mijn eigen account gewoon, deze staat uiteraard op Nederland geregistreerd)

Ik ben niet half-duitsquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Scarface2004 het volgende:
AQuila is geloof ik half-duits, hij weet dat wel.
Ik zou hem ff noten of anders zien we hem hier wel verschijnen

Nee, ei, zie mijn sig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet half-duits![]()
Anne je gaat toch niet in Kranenburg wonen ofwel

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees nooit sig's omdat er altijd alleen maar onzin in staat
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |